افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

همانطور که لوازم جانبی برای استایل مهم هستند، برای دکوراسیون خانه نیز مهم هستند. خونت را زیبا کن

  • کد خبر : 128218
همانطور که لوازم جانبی برای استایل مهم هستند، برای دکوراسیون خانه نیز مهم هستند.  خونت را زیبا کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چیدمان و دکوراسیون خانه فقط مربوط به مبلمان، تخت و تلویزیونی نیست که همه خانه ها دارند، بلکه عناصر بسیار دیگری برای رسیدن به تکامل آن وجود دارد و می توان آن را یک دکوراسیون مناسب نامید. مثلا اکسسوری ها برای هر چیدمانی مهم هستند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چیدمان و دکوراسیون خانه فقط مربوط به مبلمان، تخت و تلویزیونی نیست که همه خانه ها دارند، بلکه عناصر بسیار دیگری برای رسیدن به تکامل آن وجود دارد و می توان آن را یک دکوراسیون مناسب نامید. مثلا اکسسوری ها برای هر چیدمانی مهم هستند و اگر لوازم و جزییات کوچکی در خانه نباشد چیزی کمتر زیبا مشخص می شود و رد آن کمبود دیده می شود. این اکسسوری ها معمولا ضروری نیستند بنابراین اگر مثلا نباشند خانه لنگ می شود اما چیزهایی هستند که جزییات محسوب می شوند و می توانند روح و جذابیت دیگری به خانه ببخشند.

فرض کنید شما فقط یک کت و شلوار، بدون آویز یا لوازم جانبی پوشیدنی می پوشید، در این صورت، چیزی در مورد ظاهر شما بسیار کم به نظر می رسد و هر چقدر هم که استایل شما مجلل باشد، نمی تواند برجسته شود زیرا جزئیاتی ندارد. بنابراین همه چیز لازم است تا دکوراسیون خانه چه کوچک و چه بزرگ کامل و بی نقص باشد. اما ممکن است از شما بپرسند که این لوازم جانبی چیست، پس باید بگوییم که فقط این مقاله را دنبال کنید تا آنچه را که دوست دارید و احساس می کنید از خانه خود کم شده است، به دست آورید.

اول از همه باید بگوییم که این اکسسوری ها کاملا سلیقه ای هستند و شما می توانید با توجه به بودجه خود آنها را تغییر دهید. به عنوان مثال، گلدان، کتاب، پانل، قفسه، فرش، پرده، ویترین، کوسن، میز، عناصر تزئینی، چوب لباسی، قاب عکس، شمع و جا شمعی، جا شمعی و غیره. همگی اکسسوری هایی هستند که می توانند جلوه ای جادویی به دکوراسیون منزل شما ببخشند. .دادن

شمع ها فقط برای قطع برق نیستند

شاید در گذشته از شمع ها فقط به عنوان روشنایی یا گرمایش استفاده می شد، اما امروزه می بینیم که به یکی از عناصر تزئینی خانه تبدیل شده و یکی از تزئینات خانه به حساب می آید و نقش بسزایی دارد. نقشی در زیبایی خانه شما دارد این اکسسوری می تواند فضای شما را به راحت ترین شکل متحول کند و در هر فضایی از اتاق خواب، میز مهمان و پذیرایی گرفته تا توالت و حتی حمام قابل استفاده است. البته شمع ها اغلب ما را به یاد فضاهای رمانتیک می اندازند، اما می توانند فضا را بسیار گرم و صمیمی کنند و یک راه و پیشنهاد عالی برای ایجاد فضایی آرام هستند. شمع ها طرح ها و رنگ های متفاوتی دارند، حتی برخی از آنها رایحه ای دارند و می توانند بوی مطبوعی به فضا ببخشند.

مکملی در خانه

مکملی در خانه

گل و گلدان دیگر فقط برای خانه مامان نیست

اگر گلدان دارید و می توانید فضا را با آن تزئین کنید، باید بدانید که استفاده از آن گلدان از همه ظروف قدیمی تر است! زیرا استفاده از اولین گلدان به یونان باستان برمی گردد و آوردن یک یا چند گل داخل خانه و نگهداری از آنها می تواند به تصفیه هوای خانه به عنوان یک عنصر جذاب طبیعی کمک کند و فوق العاده زیبا و تاثیرگذار بر روحیه است. امروزه تخت گل ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند که می توانید به تنهایی از آنها به عنوان زیبایی استفاده کنید و با یک گل زیبا خانه خود را منحصر به فرد کنید.

مکملی در خانه

نقاشی ها و مجسمه های مدرن فقط برای گالری ها نیستند

در اینجا می توان گفت از نقاشی های مدرن گرفته تا نقاشی های زیبایی که می توانند به خانه ای بد درخشندگی و رنگ ببخشند، زیرا نقاشی ها و نقاشی ها می توانند به دیوار سرد و سفیدی که روح ندارد جان ببخشند. مهم نیست که چه نوع دکوراسیون خانه یا سلیقه ای دارید، در هر صورت می توانید آثار هنری متناسب با سبک زندگی خود بخرید و تعامل بین دیوار و سقف را حفظ کنید. چون بالاخره سقف یک لوستر هم دارد، یعنی دیوار تک و خالی.

مکملی در خانه

آینه فقط برای آرایش و بافت مو نیست.

از آینه ها غافل نشوید تا از اکسسوری ها نهایت استفاده را ببرید و خانه ای بدون برجستگی داشته باشید. حتی با وجود اینکه می توانید ده ها بار در طول روز به این دستگاه نگاه کنید، هنوز آن را نمی شناسیم یا جادوی آن را می بینیم. آینه ها می توانند کاربردها و اهداف مختلفی داشته باشند، از دیدن چهره و ظاهر شما گرفته تا سرگرمی کودکی که بسیار شیطون است و با آینه بازی می کند. خانه شما کوچک است؟ یا شاید بزرگ است! در هر صورت آنها می توانند فضا را بزرگتر جلوه دهند و این یکی از معجزات آنهاست.نظر شما در مورد آینه ای که از کف تا سقف را می پوشاند چیست؟ آینه ای که بتوان جلوی پنجره قرار داد قطعا روشنایی فضا را افزایش می دهد.

آینه دیواری فلزی با اشکال مختلف طلایی - CosmoLiving توسط Cosmopolitan





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.