افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

قدردانی رئیس رژیم صهیونیستی از حمایت های آمریکا در جنگ – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 128028
قدردانی رئیس رژیم صهیونیستی از حمایت های آمریکا در جنگ – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن تشکر از جو بایدن، دولت وی و نمایندگان متعدد کنگره از هر دو حزب سیاسی آمریکا، تاکید کرد که حمایت آمریکا تعیین کننده آیزاک هرتزوگ در سخنرانی در اورشلیم به دولت بایدن در ایالات متحده گفت که ما از دولتمردان آمریکایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن تشکر از جو بایدن، دولت وی و نمایندگان متعدد کنگره از هر دو حزب سیاسی آمریکا، تاکید کرد که حمایت آمریکا تعیین کننده

آیزاک هرتزوگ در سخنرانی در اورشلیم به دولت بایدن در ایالات متحده گفت که ما از دولتمردان آمریکایی سپاسگزاریم و از حمایت آنها قدردانی می کنیم.

پیش از این، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در نشست خبری با یواف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: حمایت آمریکا از اسرائیل قاطعانه است و برای آزادی این رژیم هماهنگی نزدیکی با آن وجود دارد. اسیری که حماس اسیر کرده است. ، ما می سازیم. کمک های بیشتری در راه است. ما مطمئن خواهیم شد که اسرائیل نیازهای دفاعی خود را دارد.

وی در این سخنان بر ادامه حمایت واشنگتن از تل آویو بدون اشاره به کودک کشی و جنایات تاریخی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تاکید کرد.

دو روز پیش دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که درگیری در غزه استانداردهای دوگانه کشورهای غربی را آشکار کرده است.

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل به اسپوتنیک گفت: دور جدید درگیری ها بین فلسطین و اشغالگران قدس استانداردهای دوگانه کشورهای غربی را آشکار کرده است. آنها حتی جرات خواندن اقدامات اسرائیل را ندارند.

«دیمیتری پولیانسکی» ادامه داد: آمریکا در شورای امنیت با هر اقدامی که اسرائیل را محکوم کند یا عملیات زمینی آن در غزه را به خطر بیندازد، مخالف است.

این مقام روسی در ادامه افزود: مسکو همکاری بین المللی را برای هر اقدامی برای حل بحران غزه ضروری می داند. باید نقشه راه در این راستا وجود داشته باشد.

این در حالی است که واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد پیشتر اعلام کرده بود که در میان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هیچ مکان امنی در این نوار وجود ندارد.

نبنزیا در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره وضعیت غرب آسیا گفت: حملات عمدی اسرائیل به زیرساخت های غیرنظامی (غزه) نقض جدی قوانین بین المللی بشردوستانه است. مساجدی که چندی پیش مورد حمله قرار گرفتند در جنوب نوار غزه واقع شده اند و این تاییدی است بر این که به زبان ساده هیچ مکان امنی برای غیرنظامیان در این منطقه وجود ندارد.

در پی عملیات بزرگ حماس موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی در تاریخ 7 اکتبر (15 مهر)، اشغالگران حملات گسترده ای را به غزه انجام داده اند. در نتیجه این حملات تعداد شهدای غزه به بیش از 11500 نفر از جمله بیش از چند هزار کودک و تعداد مجروحان به حدود 30000 نفر رسیده است.

دو هفته پیش، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی گفت: ما سخت کار می کنیم تا بر سر موضوع عبور امن از غزه به توافق برسیم.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: کمک های امنیتی آمریکا به اسرائیل روزانه ادامه دارد. ما به تقویت حضور نیروی دریایی خود در منطقه ادامه می دهیم تا یک سیگنال بازدارنده قوی به هر طرفی که ممکن است برای تشدید درگیری تلاش کند ارسال کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.