افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

از ظرفیت گروه های جهادی برای توسعه روستاهای تنگستان استفاده شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 127926
از ظرفیت گروه های جهادی برای توسعه روستاهای تنگستان استفاده شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در دیدار با گروه جهادی شهدایی. شورکی وی بیان کرد: گروه های جهادی باید بتوانند به همه نیازمندان از همه افرادی که توانایی کمک و حضور مردم را دارند خدمات جامع تری ارائه دهند. وی بیان کرد: با توجه به روستایی بودن بخش زیادی از شهرستان […]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در دیدار با گروه جهادی شهدایی. شورکی وی بیان کرد: گروه های جهادی باید بتوانند به همه نیازمندان از همه افرادی که توانایی کمک و حضور مردم را دارند خدمات جامع تری ارائه دهند.

وی بیان کرد: با توجه به روستایی بودن بخش زیادی از شهرستان می توان از ظرفیت روستاها و روستاییان بهره برد و کارهای عمیق و کامل تری انجام داد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: گروه های جهادی برای انجام خواسته های خود در طول سال باید مطالعات لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امام نیاز به خدمات گروه های جهادی دارند و با تدوین برنامه کاری حمایت های لازم انجام می شود.

یاد لطفی و جمع بندی شد: با استفاده از گروه های جهادی می توان بسیاری از مشاغل مردم را در مدارس، روستاهای فاقد دهستان که 24 روستای شهرستان هستند، انجام داد.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: فرماندار شهرستان مرکزی به عنوان فرماندار و نماینده فرماندار شهرستان باید برای حمایت از گروه های جهادی برنامه و برنامه ریزی داشته باشد و بر اساس برنامه های اعلام شده چه لجستیکی و چه خودرویی برای ایاب و برو نیروهای جهادی و ماشین آلات لازم برای تخریب و حفاری باید همکاری کنند.

وی ادامه داد: تقویت گروه جهادی شهدایی ضروری است. شورکی در صورت انجام اقدامات لازم زمینه ساز رشد سایر گروه های جهادی شهرستان می شود.

یاد لطفی و شید: هر جا که گروه های جهادی در زمینه های مختلف مورد نیاز مردم هستند، با هر بستر فرهنگی، همدلی، برابری و همبستگی می تواند منشأ خدمات بیشتر برای مردم باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.