افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

انعقاد دو تفاهم نامه راهبردی همراه اول در چارچوب نمایشگاه تحول صنعت خودرو

  • کد خبر : 127644
انعقاد دو تفاهم نامه راهبردی همراه اول در چارچوب نمایشگاه تحول صنعت خودرو

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری برای اجرای سامانه تماس اضطراری ظهر امروز سه شنبه 2 آبان 1402 بین شرکت ارتباطات سیار ایران (پیوست 1) معاونت اقتصادی منعقد شد. ستاد توسعه بنیاد دانش حمل و نقل و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری برای اجرای سامانه تماس اضطراری ظهر امروز سه شنبه 2 آبان 1402 بین شرکت ارتباطات سیار ایران (پیوست 1) معاونت اقتصادی منعقد شد. ستاد توسعه بنیاد دانش حمل و نقل و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و امضای سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو.

این تفاهم نامه با هدف اجرای آزمایشی سامانه تماس اضطراری (الکترونیکی) در دو استان اصفهان و سمنان با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و حمید بهروزی معاون اول به امضا رسید.

همچنین تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور منوچهر لگی رئیس این ستاد تجلیل شد. ستاد کل . . و وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه شریک اول با هدف همکاری در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی و توسعه فناوری ها و محصولات در زمینه فناوری های پیشرفته فضایی و حمل و نقل با اعتماد مهارت ها و توانمندی های طرفین و ارتقای اکوسیستم این حوزه.

شناسایی و معرفی الزامات اولین حامل در حوزه فناوری های مرتبط با فضا و حمل و نقل پیشرفته، شناسایی و معرفی توانمندی ها و قابلیت های این اپراتور برای توسعه فناوری ها و محصولات موضوع تفاهم نامه، توسعه بازار محصولات توسعه یافته مشترک. . اشکالی مانند ایجاد کنسرسیوم، ضمانت خرید، مشارکت استراتژیک، سرمایه گذاری مشترک، بازاریابی و تجاری سازی محصولات و فناوری های توسعه یافته مشترک و برگزاری رویدادهای نوآوری و فناوری با هدف شناسایی تیم های مستعد از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.