افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

پاسخ کمیته استیناف به شکایت پرسپولیس و سپاهان: الان وقتشه! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 127595
پاسخ کمیته استیناف به شکایت پرسپولیس و سپاهان: الان وقتشه!  – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال منتظر تکمیل بررسی های لازم در خصوص اعمال محدودیت بودجه برای تمامی باشگاه های لیگ برتری است. بیست و سومین دوره لیگ اصلی فوتبال ایران از ابتدا با حواشی فراوان آغاز شد. صعود شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان به عنوان دو تیم برتر فصل گذشته لیگ یک به لیگ برتر […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال منتظر تکمیل بررسی های لازم در خصوص اعمال محدودیت بودجه برای تمامی باشگاه های لیگ برتری است.

بیست و سومین دوره لیگ اصلی فوتبال ایران از ابتدا با حواشی فراوان آغاز شد. صعود شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان به عنوان دو تیم برتر فصل گذشته لیگ یک به لیگ برتر ایران حاشیه هایی را به همراه داشت.

استفاده از بازیکن غیرمجاز شمس آذر در چند دیدار لیگ دسته اول فوتبال به دلیل تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر شروع دیدارهای این تیم با منهای سه امتیاز بود.

همچنین ادعای تخلف باشگاه های اصفهانی پرسپولیس و سپاهان از بندهای آئین نامه جدید نقل و انتقالات باعث شد که به ترتیب یک و چهار امتیاز از آنها کسر شود که جنجال زیادی به پا کرد.

روند درخواست سقف بودجه قرارداد با پایان هفته دهم لیگ برتر این فصل ادامه دارد، بنابراین استقلال و پرسپولیس نیز زیر ذره بین هستند.

جریمه باشگاه های مقصر مستقیماً بر جایگاه آنها در جدول تأثیر گذاشته است زیرا آنها درخواست خود را برای برگزاری دادگاه جدید به کمیته استیناف ارسال کرده اند. به عنوان مثال باشگاه شمس آذر قزوین از حدود سه ماه پیش درخواست رسیدگی مجدد به پرونده تخلفات منتسب به آن را به کمیته استیناف ارائه کرده است. سپاهان و پرسپولیس نیز همین روند را طی کرده اند اما هنوز خبری از برگزاری این دیدارها نیست.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تاخیر در برگزاری این جلسات اظهار داشت: درخواست آنها از مدت ها قبل ارسال شده بود اما به دلیل رسیدگی به تخلفات سایر باشگاه ها همچنان ادامه دارد. در نظر دارد پس از اتمام تمام بررسی ها جلسه را برگزار کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاخیر در حل این موارد شبهه حمایت فوق العاده باشگاه ها را با در نظر گرفتن جایگاه خود در جدول ایجاد نمی کند، تاکید کرد: نمی گذاریم کار خیلی طولانی شود اما حالا زمانش فرا رسیده! در نظر داریم تا پایان نیم فصل جلساتی را برگزار کنیم تا تکلیف همه باشگاه ها به طور قطعی مشخص شود.

قاضی در خصوص اینکه آیا استقلال و تراکتور جریمه می شوند و امتیاز کسر می شود، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده آنها به کمیته انضباطی یا نهادهای دیگر نیستم. ما منتظریم تمام بررسی های این دو باشگاه و حتی باشگاه های دیگر به پایان برسد تا بتوانیم آنها را به اختصار بررسی کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)