افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

بانک رفاه کارگران برای اولین بار گواهی سپرده ویژه را منتشر می کند

  • کد خبر : 127589
بانک رفاه کارگران برای اولین بار گواهی سپرده ویژه را منتشر می کند

به گزارش بازار، اسماعیل للقانی; مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم افتتاحیه گواهی سپرده ویژه اظهار داشت: بانک رفاه کارگران برای اولین بار گواهی سپرده ویژه صادر می کند. در مورد این کوپن ها یک نکته مهم وجود دارد: با استفاده از آنها افراد می توانند به فعالیت های تولیدی بپردازند و از آنها بهره […]

به گزارش بازار، اسماعیل للقانی; مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم افتتاحیه گواهی سپرده ویژه اظهار داشت: بانک رفاه کارگران برای اولین بار گواهی سپرده ویژه صادر می کند. در مورد این کوپن ها یک نکته مهم وجود دارد: با استفاده از آنها افراد می توانند به فعالیت های تولیدی بپردازند و از آنها بهره مند شوند. با استفاده از این ابزار، افراد شریک واقعی پروژه ها هستند و از سود حاصل از حسابرسی فعالیت های تولیدی بهره مند می شوند.

وی افزود: بر اساس این اسناد ابتدا سود تعلق گرفته در طول مدت فعالیت و فعالیت اقتصادی شرکت پرداخت و در پایان پس از ارزیابی و حسابرسی سود واقعی پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه گفت: قبلاً این طرح را به برخی از علمای بانکداری اسلامی ارائه کرده ایم و علمای اسلام نیز این اسناد را از نظر شرعی تایید کرده اند.

وی گفت: دو پروژه با این روش را در بانک رفاه آغاز کرده ایم و به زودی استفاده از این ابزار را افزایش خواهیم داد.

لله غنی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم امنیت سرمایه گذاری است و پلیس امنیت اقتصادی اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی چندی پیش اولین همایش امنیت اقتصادی را برگزار کرد و وی دستاوردهای بسیار خوبی داشت. .

وی افزود: در بسیاری از کشورها ما هیئت ایمنی سرمایه گذاری داریم و این هیئت می تواند در تامین امنیت سرمایه گذاران بسیار موثر باشد. در این کنفرانس ما پیشنهاد ایجاد شورای امنیت سرمایه گذاری را دادیم.

للقانی در ادامه گفت: بسیاری از سرمایه گذاران نیازمند حمایت هستند و برخی واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند که سرمایه گذاران را با ریسک مواجه می کند. برای کاهش این ریسک ها نیازمند همکاری پلیس امنیت اقتصادی هستیم و با اقدامات پلیس امنیت اقتصادی، ریسک سرمایه گذاران کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.