افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهان و امید نورافکن – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 127536
شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهان و امید نورافکن – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در پی رفتار زننده و فجیع بازیکن تیم سپاهان و همچنین ایجاد اخلال و ارعاب هواداران پرسپولیس در داخل ورزشگاه و حملات داخل ورزشگاه شکایت های جداگانه ای به فدراسیون فوتبال ارائه کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس یک مسابقه […]

باشگاه پرسپولیس در پی رفتار زننده و فجیع بازیکن تیم سپاهان و همچنین ایجاد اخلال و ارعاب هواداران پرسپولیس در داخل ورزشگاه و حملات داخل ورزشگاه شکایت های جداگانه ای به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس یک مسابقه فوتبال در سطح بالا برگزار کردند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از جمله سرپرست تیم با اینکه هنوز معتقدند؛ خطای داور در اعلام خطا به گل رقیب ختم شد که در پایان این دیدار نیز در نظرات خود به تیم فوتبال سپاهان تبریک گفت. با وجود این موارد متاسفانه این مسابقه از ابتدا تا انتها تاثیرات نامناسبی داشت که با توجه به شدت آنها نمی شد از آن چشم پوشی کرد.
از جمله این موارد می توان به مشکلات و حملات علیه هواداران و تماشاگران پرسپولیس از بیرون ورزشگاه تا سکوها اشاره کرد. البته نسبت به فجایع سال های اخیر وضعیت بهتر شده است اما هنوز احساس امنیت وجود ندارد.
هواداران پرسپولیس در بیرون از ورزشگاه مورد آزار و اذیت قرار گرفتند که تهدیدآمیز بود و احساس امنیت را از آنها سلب کرد. علاوه بر این، در داخل ورزشگاه شاهد پرتاب اشیای سخت و خطرناک از جمله بطری های شیشه ای به سمت آنها بودیم که این سوال را ایجاد می کند که چگونه آنها وارد فضا و ورزشگاه شده اند. این موارد به توهین ها و فحاشی های افکار عمومی مخالف نسبت به برخی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اضافه می شود.
از دیگر اتفاقات ناگوار این دیدار، اقدام ظالمانه و ناشایست امید نورافکن سپاهان نسبت به هواداران پرسپولیس و به تبع آن باشگاه پرسپولیس بود.
در پی موارد ذکر شده، باشگاه پرسپولیس از امید نورافکن و کانون هواداران سپاهان به دلیل ارائه به کمیته اخلاق و انضباطی به فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)