افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

انتخابات فدراسیون باید سریعتر برگزار شود

  • کد خبر : 127387
انتخابات فدراسیون باید سریعتر برگزار شود

به گزارش اسمارتک نیوز، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به مدیریت برخی فدراسیون ها با رئیس جمهور، اظهار کرد: برنامه ریزی کرده ایم که مجامع انتخاباتی را در اسرع وقت برگزار کنیم. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در اولین همایش ملی ورزش زورخانه ای، پهلوانی و هنر مربیگری گفت: یکی از […]

به گزارش اسمارتک نیوز، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به مدیریت برخی فدراسیون ها با رئیس جمهور، اظهار کرد: برنامه ریزی کرده ایم که مجامع انتخاباتی را در اسرع وقت برگزار کنیم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در اولین همایش ملی ورزش زورخانه ای، پهلوانی و هنر مربیگری گفت: یکی از اقداماتی که در دوران حضورم در دولت انجام دادم حمایت از ورزش و زورخانه بود. فروشگاه های دست دوم ما به هیچ وجه درآمدزایی ندارند و کارهای خیریه انجام می دهند. بنابراین اولین کاری که در دولت انجام دادیم این بود که با محرابیان وزیر نیرو صحبت کردیم و از او خواستیم هزینه آب و برق زورخانه ها را آزاد کند که این اتفاق افتاد و اعلام شد.

هاشمی افزود: برای حمایت از این ورزش با اوجی وزیر محترم نفت صحبت کردیم و مقرر شد برای حل مشکل گاز مشترک زورخانه با دولت مکاتبه شود. ما معتقدیم باید برای مرمت زورخانه ها بودجه ای در نظر گرفته شود. واقعیت این است که این حوزه باید تقویت شود. این رشته در کشور طرفداران زیادی دارد و از طرفی به دنبال این هستم که اخلاق و اخلاق این رشته به سایر رشته های ورزشی ارتقا یابد. ما باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم. من به عنوان متولی ورزش کشور وظیفه خود می دانم حمایت همه جانبه از این ورزش را داشته باشم.

ما همیشه از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش برنامه و کمپینی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و اخراج رژیم صهیونیستی از تمامی رویدادهای ورزشی دارد، گفت: قطعا در این زمینه برنامه داریم. این ماجرا جامعه ورزش در جریانات مختلف انقلاب همواره با مردم همگام بوده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است. یکی از اقداماتی که حدود 20 روز در وزارت ورزش انجام شد، مکاتبه با وزرای ورزش 54 کشور عضو شورای همکاری کشورهای اسلامی بود که از این مسئولان خواستم وارد این موضوع شوند. در دیدار ریاست محترم جمهوری در عربستان همگرایی خوبی بین کشورهای مسلمان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی به وجود آمد زیرا اقداماتی که این روزها انجام می دهند از اوج شرمندگی فراتر رفته است. انجام این کار ضروری است. امیدواریم رسانه ها نیز به بازتاب نگاه ورزشکاران و قهرمانان ما به افکار عمومی جهان کمک کنند تا مردم جهان بدانند که ورزشکاران ما همیشه از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه حمایت می کنند.

برنامه ریزی کرده ایم که هر چه زودتر فدراسیون ها را از قیمومیت خارج کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد چند فدراسیون ورزشی در کشور با رئیس جمهور و پایان دوره چهارساله برخی فدراسیون ها از جمله والیبال گفت: مصداق نمی گویم، بلکه لازم است. در نظر دارد در اسرع وقت مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی به ریاست رئیس جمهور را بر اساس قانون برگزار کند تا همه علاقمندان به ورزش در مجامع انتخاباتی حضور یابند و فدراسیون ها از حالت قیمومیت خارج شوند. در اسرع وقت.

من از اختیاراتم برای انتخاب اولی استفاده کردم.

هاشمی در پاسخ به شکایت غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر انتصاب سید محمد شروین اسبقیان رئیس فعلی فدراسیون جانبازان و معلولان به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و اینکه این انتصاب می تواند در فدراسیون مشکل ایجاد کند و برای این کار منصوب نشده است، گفت: بالاخره من اختیار دارم و از اختیاراتم استفاده کردم. اسبقیان مدیر بسیار خوبی است و ما به حضور او در وزارتخانه نیاز داشتیم. انشاالله برادر عزیز دیگری نیز شناسایی و در مجمع انتخاباتی حضور خواهند یافت. مشکلی نیست گلایه این بود که نیروی خوبی را از ما گرفتند اما باید توجه داشت اسبقیان جای خوبی رفته است.

محمدپور مشمول قانون استخدام قهرمان نبود

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا کاپیتان تیم ملی قایقرانی امیرحسین محمودپور عامل این حادثه بوده است، گفت: وی در شرایطی است که مشمول قانون جذب نیرو نیست. قهرمانان اما با فدراسیون صحبت کردیم تا شرایطی فراهم شود که این مشکلات کمتر باشد، باید از ورزشکاران حمایت کنیم، این وظیفه ما و فدراسیون ها است که از ورزشکاران حمایت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.