افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

غزه ویترین لیبرال دموکراسی غربی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 127341
غزه ویترین لیبرال دموکراسی غربی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه شنبه) در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: مردم مظلوم غزه مسلمانان را گرامی داشتند و اعلام کردند: امروز خون است، عطر مردم مظلوم غزه بوییدن عطر منجی بشریت […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه شنبه) در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: مردم مظلوم غزه مسلمانان را گرامی داشتند و اعلام کردند: امروز خون است، عطر مردم مظلوم غزه بوییدن عطر منجی بشریت است.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی به زنان و کودکان مظلوم غزه رحم نمی کند، افزود: این رژیم برای حل مناقشات در سرزمین های اشغالی نسل کشی می کند. غزه ویترین لیبرال دموکراسی غرب است و مدعیان غربی در این جنایات چهره واقعی خود را نشان دادند.

وی گفت: مردم فلسطین با اهدای خون خود مسیر تاریخ را به سوی آزادی هموار کردند. بشریت بیش از هر زمان دیگری مایل است از شر ظالم خلاص شود. جنایت اسرائیل در غزه در طول تاریخ بی سابقه و بی نظیر است. زیرا؟ خداوند متعال در قرآن اعلام کرد که فرعون رئیس جباران بود و امروز غزه ویترین لیبرال دموکراسی غربی و مدعیان آزادی غرب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: آنها اعلام می کنند که با تانک هایشان چند متری تا غزه پیشروی کرده اند، اما نمی فهمند که بارها آن مسافت را طی کرده اند، از دموکراسی و انسانیت فاصله گرفته اند. مؤمنان و جهادگران فلسطین در 16 مهر به پیروزی بزرگی دست یافتند و پس از آن به پیروزی های بزرگتری دست یافتند، هر چند ما از فداکاری شهدای فلسطینی ناراحتیم.

وی افزود: فلسطینی ها صهیونیست ها را سر جای خود خواهند نشاند و انشالله از جنگ غزه پیروز بیرون می آیند اما ما باید به وظایف خود عمل کنیم. باید زینب باشد جنگ ها پیام خون مظلوم فلسطین را به جهانیان برسانیم. غزه امروز نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است و جامعه بشری شاهد بیداری بی نظیری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: حماسه غزه و پیروزی بی نظیر آن در شکست آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر درس بزرگی داشت و اگر نیروهای کرانه باختری یا مجاهدین لبنانی بخواهند عملیات تکمیلی انجام دهند باید توجه کنند. باید عملیات خود را به طور کامل انجام دهند؛ زیرا صهیونیست ها و غربی ها نشان دادند که به هیچ مرزی اعتقاد ندارند.

سردار نقدی خطاب به مجاهدان فلسطینی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در هر کجای کرانه باختری پایگاه داشته باشد به طرز وحشیانه ای تلفات زیادی وارد می کند، بنابراین باید از باقی ماندن هرگونه تحرکی در پایگاه های اسرائیل جلوگیری کنید تا نتوانند از شما تلفات انسانی بگیرند. .

وی ادامه داد: درست است که هیچ نیرویی به فلسطین اعزام نمی شود اما این به معنای خانه نشینی و دست گذاشتن بر آن نیست. ما مشتاقانه منتظر صدور دستور اعزام به جبهه غزه هستیم، اما تا آن زمان باید از راه های دیگر به مجاهدین فلسطینی کمک کنیم. از جمله ابراز تنفر کادر درمانی، پزشکان و پرستاران از طریق هلال احمر. بین المللی ما می توانیم آن را انجام دهیم.

سردار نقدی خواستار برخورد حقوقی و قضایی حقوقدانان و وکلای جهان با جنایتکاران رژیم صهیونیستی شد و گفت: اقدامات قانونی مجامع بین بین المللی تاثیر زیادی در حمایت از مردم فلسطین دارد. باید روی این موضوع جدی کار کنیم. نظام دیپلماسی کشورمان در این مدت ما را سفید کرد، از شما صمیمانه تشکر می کنیم. اقدامات نظام دیپلماتیک باید تا زمان اخراج اسرائیل از شورای امنیت ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.