افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

ثابت ساز و ثامید در مسیر سودآوری

  • کد خبر : 127149
ثابت ساز و ثامید در مسیر سودآوری

بازار؛ گروه بورس:در روزهای اخیر گروه انبوه سازان در بورس مورد توجه قرار گرفته اند زیرا بر اساس آمار بانک مرکزی تورم مسکن در کشور در سال گذشته حدود 80 درصد بوده که نسبت به تورم عمومی رقمی بالاتر است. از محل پروژه ها شرکت بهساز کاشانا تهران در دوره یک ماهه منتهی به 9 […]

بازار؛ گروه بورس:در روزهای اخیر گروه انبوه سازان در بورس مورد توجه قرار گرفته اند زیرا بر اساس آمار بانک مرکزی تورم مسکن در کشور در سال گذشته حدود 80 درصد بوده که نسبت به تورم عمومی رقمی بالاتر است. از محل پروژه ها

شرکت بهساز کاشانا تهران در دوره یک ماهه منتهی به 9 اسفند 1402 درآمدی از محل تخصیص پروژه های خود نداشته است که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل تغییری نکرده است.

نماد ثابت در 9 ماهه 34 تومان به ازای هر سهم سود کرد، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته حدود 6 تومان به ازای هر سهم سود نزدیک به ثبت سودآوری خوبی داشت.

شمشیر ساز با سرمایه 2013 میلیارد تومانی طی ده ماهه سال مالی منتهی به 9 دی 1402 هیچ درآمدی از محل واگذاری پروژه های خود نداشته است.
این نماد در 9 ماهه به ازای هر سهم 34 تومان سود کرد، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ثبت عملکرد مناسب حدود 6 تومان به ازای هر سهم سود کرد.
در حال حاضر سیاست مدیریت ثابت ساز افزایش مشارکت در پروژه ها برای قرار گرفتن در بین 100 شرکت برتر از نظر درآمد عملیاتی است. همچنین افزایش ارزش سهام، افزایش کیفیت و کمیت سود، افزایش بهره وری نیروی انسانی و غیره. از اهداف پنج ساله این شرکت است. از این حیث، این شرکت گسترش بازارهای فروش، تولید محصولات و خدمات جدید را در دستور کار قرار داده و تحولی اساسی در روش های تولید محصول و بهبود کیفیت، صرفه جویی در هزینه ها، بهبود روش ها و اعمال مدیریت جدید ایجاد کرده است. تکنیک. .

جزئیات گزارش عملکرد ثامید

همچنین شرکت توسعه و عمران امید طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه 1402 از محل تخصیص پروژه های آن درآمدی حاصل نشده است که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل تغییری نکرده است.

ثامید در گزارش 9 ماهه سال مالی جاری حدود 30 تومان به ازای هر سهم سود کرده است، در حالی که در سال مالی گذشته در 12 ماهه 35 تومان به ازای هر سهم سود کرده است، به همین دلیل می توان پیش بینی کرد. که امسال عملکرد بهتری را ثبت خواهد کرد.

ثامید با سرمایه 3.531 میلیارد تومانی طی 10 ماهه سال مالی منتهی به 9 دی 1402 هیچ درآمدی از محل فروش پروژه های خود نداشته است.
ثامید در گزارش 9 ماهه سال مالی جاری حدود 30 تومان به ازای هر سهم سود کرده است، در حالی که در سال مالی گذشته در 12 ماهه 35 تومان به ازای هر سهم سود کرده است، به همین دلیل می توان پیش بینی کرد. که امسال عملکرد بهتری را ثبت خواهد کرد.
در حال حاضر این شرکت 52 پروژه را اجرا کرده و در مرحله فروش و اتمام کار است و پیشرفت فیزیکی آن 100 درصد بوده است. همچنین 33 پروژه در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی بیش از 68 درصد در کارنامه عملکرد آنها وجود دارد.
با توجه به اینکه آمار مسکن نشان می دهد در پاییز سال گذشته قیمت های عرضه شده از سوی مالکان در تمامی مناطق تهران 43 درصد نسبت به پاییز 1400 و در مناطق حاشیه شهر تهران 71 درصد افزایش قیمت داشته است. پروژه های شرکت عمران و توسعه امید در حاشیه شهر تهران در مقایسه با پاییز سال گذشته سود خوبی داشته است.

نماد سبزساز پارسال EPS نزدیک به 70 تومان داشت. این در حالی است که سال قبل این رقم 15 تومان بود. EPS ثامید حدود 12 تومان بود که در سال مالی گذشته به 30 تومان رسید. به طور تقریبی نماد یکی از شرکت ها سه برابر و دیگری دو برابر رشد و سودآوری را نشان می دهد.
در حال حاضر بر اساس برنامه های گروه توسعه ساختمان تدبیر، حدود 57 درصد از پروژه ها زمینی در تهران است.
همچنین 84 درصد پروژه های تجاری در تهران در حال اجراست و در استان البرز نیز پروژه هایی در دست اجراست. در حال حاضر این شرکت برای رفع مشکل تاخیر در اجرای پروژه ها و عدم تحویل به موقع ملک به خریداران ضوابط سختگیرانه ای در انتخاب شریک تدوین کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.