افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

شناسایی 25 هکتار از اراضی دولتی مصادره شده در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 127146
شناسایی 25 هکتار از اراضی دولتی مصادره شده در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناطق اظهار داشت: با اجرای اساسنامه بند «ک» تبصره ۱۱ قانون بودجه، ۲۵ هکتار از اراضی دولتی مصادره شده در استان شناسایی و یک هزار و ۶۸۹ پرونده قضایی برای متصرفان تشکیل شد. . از 1401 رئیس اداره واگذاری اراضی اداره کل راهداری و شهرسازی خراسان رضوی افزود: پس از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناطق اظهار داشت: با اجرای اساسنامه بند «ک» تبصره ۱۱ قانون بودجه، ۲۵ هکتار از اراضی دولتی مصادره شده در استان شناسایی و یک هزار و ۶۸۹ پرونده قضایی برای متصرفان تشکیل شد. . از 1401

رئیس اداره واگذاری اراضی اداره کل راهداری و شهرسازی خراسان رضوی افزود: پس از ابلاغ این آیین نامه اجرایی در خصوص اراضی متصرفی، آن دسته از اراضی مسکونی که در مالکیت دولت بوده و قبل از تاریخ 1 فروردین 1393 بر اساس طرح های شهری مصوب با ساخت. در حال بهره برداری بودم تا پایان سال 1401 (زمان پایان قانون مذکور) پرونده حقوقی در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تشکیل شد و هم اکنون نیز این پرونده ها در مرحله تحویل، تایید هیات استانی، نظر کارشناسی و ابلاغ پرداخت.

وی گفت: بیشترین تعداد پرونده های تشکیل شده در چارچوب بخشنامه های مذکور مربوط به شهرستان های سبزوار، تایباد، قوچان و مشهد است.

ناطق افزود: همچنین بر اساس دستور اجرایی بند م تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 کشور، افرادی که در اجرای این آیین نامه قبل از 11 فروردین از اراضی مسکونی دولتی در سکونتگاه های غیررسمی مراجعه کنند. ، 1393. بر اساس نقشه ها کسانی که برای احداث ساختمان به تایید شهر رسیده و یا در مرحله بهره برداری هستند می توانند به ادارات شهرسازی و راهداری شهرستان ها و در مشهد به اداره کل شهرسازی و راهداری مراجعه کنند. توسعه (بخش انتقال) برای استفاده از دستورالعمل های فوق برای تشکیل پرونده.

رئیس اداره واگذاری اراضی اداره کل راهداری و شهرسازی خراسان رضوی افزود: متقاضیان سایر اراضی از جمله اراضی تجاری و خدماتی می توانند با ارائه درخواست و مراجعه به ادارات راهداری و توسعه شهری شهرستان ها و شهرستان ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند. انتقال. اداره کل راهداری و شهرسازی خراسان رضوی در مشهد ثبت و یک قطعه زمین را با قیمت کارشناسی دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.