افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

حملات پهپادی به دو پایگاه آمریکایی در سوریه

  • کد خبر : 127123
حملات پهپادی به دو پایگاه آمریکایی در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه های محلی بامداد سه شنبه از حمله به دو پایگاه نظامی آمریکا در شرق و مرکز سوریه خبر دادند. کانال تلگرامی «صبرین نیوز» گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در دیرالزور مورد حمله پهپادها قرار گرفت. این منبع دقایقی بعد نوشت که پایگاه آمریکایی […]

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه های محلی بامداد سه شنبه از حمله به دو پایگاه نظامی آمریکا در شرق و مرکز سوریه خبر دادند.

کانال تلگرامی «صبرین نیوز» گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در دیرالزور مورد حمله پهپادها قرار گرفت.

این منبع دقایقی بعد نوشت که پایگاه آمریکایی در العمر بار دیگر مورد حمله قرار گرفت.

لحظاتی بعد شبکه سابرین نیوز بار دیگر گزارش داد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «الخضراء» در عمق سوریه مورد حمله چند پهپاد قرار گرفت.

در ادامه، گروه «مقاومت اسلامی عراق» در بیانیه‌های جداگانه ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حملات، اعلام کرد که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، با استفاده از چندین پهپاد به پایگاه‌های آمریکایی حمله کرد.

این حملات در حالی صورت گرفت که ساعاتی پیش سخنگوی کاخ سفید نسبت به ادامه عملیات گروه های مقاومت در منطقه غرب آسیا علیه نظامیان آمریکایی مستقر در عراق و سوریه هشدار داد.

در سایه جنایات کنونی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گروه های مقاومت عراقی از همان روزهای آغازین عملیات «طوفان الاقصی» در حمایت از مقاومت فلسطین به آن پیوستند و تاکنون پایگاه های نظامی آمریکا در شمال و غرب عراق و همچنین پایگاه های نظامی آمریکا در شمال و غرب عراق و … پایگاه های این نیروها در سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفته و یک پهپاد نیز در آن مستقر شده است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.