افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

خانبان: نوسان نتایج 30 هفته طبیعی است / 60 تا 70 درصد تیم به این بیماری مبتلا بودند. در این شرایط نیازمند کمک هواداران هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 127111
خانبان: نوسان نتایج 30 هفته طبیعی است / 60 تا 70 درصد تیم به این بیماری مبتلا بودند.  در این شرایط نیازمند کمک هواداران هستیم – پرسپولیس نیوز

تحلیلگر پرسپولیس گفت: برای بازگشت به روزهای خوب نیازمند حمایت هواداران هستیم. مهرداد خانبان در گفت و گو با برنا درباره چند موضوع صحبت کرد که در ادامه مشاهده می کنید: پرسپولیس چند هفته است که نتایج موفقی نگرفته، در این مورد صحبت می کنید؟ اما در تورنمنتی مانند لیگ برتر که تیم ها 30 […]

تحلیلگر پرسپولیس گفت: برای بازگشت به روزهای خوب نیازمند حمایت هواداران هستیم.

مهرداد خانبان در گفت و گو با برنا درباره چند موضوع صحبت کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

پرسپولیس چند هفته است که نتایج موفقی نگرفته، در این مورد صحبت می کنید؟

اما در تورنمنتی مانند لیگ برتر که تیم ها 30 بازی دارند، طبیعی است که در برخی بازی ها نتایج لازم را کسب نکنند و متحمل شکست و تساوی شوند. اگر هر 30 هفته یک تیم می برد باید در پایان فصل 90 امتیاز می گرفت که این اتفاق برای تیمی نیفتاده است.

اما روند اخیر پرسپولیس هواداران را نگران کرده است!

بالا و پایین رفتن در فوتبال طبیعی است. انشاالله با بررسی شرایط بتوانیم شرایط را تغییر دهیم و روند خوب قبلی خود را دوباره تکرار کنیم.

برخی معتقدند با نتایج اخیر شانس قهرمانی پرسپولیس کم شده است. آیا این موضوع را قبول دارید؟

هنوز برای اظهار نظر در این مورد زود است. اگر به گذشته برگردیم حرف من ثابت می شود. در فصل قبل تا هفته 23 شرایط قهرمانی ما مشخص نبود اما موتورمان در هفته های گذشته روشن شد و توانستیم با پیروزی های پیاپی هم لیگ، هم جام حذفی و هم سوپرجام را به دست آوریم. این در حالی است که رقبای ما نیز مانند هفته گذشته برای سپاهان و استقلال امتیاز از دست می دهند.

علل فراز و نشیب های اخیر پرسپولیس را در چه موضوعاتی می دانید؟

بخشی از این مشکل به دلیل سرما و بیماری بود که در تیم ایجاد شد، در این مدت 60 تا 70 درصد تیم به این بیماری مبتلا شده بودند. این در حالی بود که فشار مسابقات و سفرهای متوالی متعدد باعث شد شرایط و زمان لازم برای ریکاوری را نداشته باشیم. قسمت بعدی مربوط به کمبود نیروی انسانی است که دست ما را بست. در این فصل بین 17 تا 18 بازیکن داشتیم. محدودیت های بودجه ای مشابهی برای نقل و انتقالات امسال اعمال شد و ما تنها تیم مدعی لیگ بودیم که این قانون را رعایت کردیم. به هر حال در نقل و انتقالات شرایط خاصی داشتیم.

آیا اقداماتی برای پیشگیری از شیوع این بیماری داشتید؟

تا آنجا که من می دانم، همه اعضای تیم واکسن آنفولانزا را دریافت کردند. اما علیرغم رعایت تدابیر لازم از جمله ایزوله کردن بازیکنان بیمار و استفاده از ماسک در سفرهای پشت سر هم، بیماری شیوع پیدا کرد و اکثریت تیم را تحت تاثیر قرار داد. خوشبختانه این مشکل کم کم در حال حل شدن است.

تعطیلات متوالی لیگ چقدر روی نتایج اخیر پرسپولیس تاثیر گذاشت؟

علاوه بر چند ملی پوش، تعدادی از بازیکنان خارجی کشورمان نیز به تیم های ملی خود دعوت شدند. این در حالی بود که انتخابی امید لطمه زیادی به تیم ما وارد می کرد. تعطیلی لیگ برای دیدارهای تیم امید در حالی رخ داد که هیچ کشوری مسابقات لیگ خود را برای بازی های آسیایی تعطیل نکرد اما این تعطیلات ما را از شرایط بازی خارج کرد در حالی که یاسین سلمانی را به تیم امید واگذار کردیم. .

با همه مشکلات چه امیدی دارید که این شرایط تغییر کند و پرسپولیس به روزهای اوج خود برگردد؟

به عنوان کادرفنی باید بگویم همه تلاش می کنیم شرایط پرسپولیس و روند اخیر را تغییر دهیم. در حال حاضر 21 بازی لیگ باقی مانده و ما همچنان این فرصت را داریم که با کسب امتیازات خوب وضعیت خود را در جدول تغییر دهیم. در فصول گذشته در مقطعی با بالای جدول فاصله داشتیم، اما توانستیم اختلاف و فاصله خود را تا بالای جدول جبران کنیم.

صحبت پایانی با هواداران؟

همه اعضای تیم اعم از بازیکنان، کادرفنی، مدیران و… در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای پرسپولیس ایجاد کنند. از این نظر نیازمند حمایت هواداران هستیم و از آنها می خواهیم که به حمایت از تیم و باشگاه ادامه دهند تا پرسپولیس بار دیگر شرایط و روزهای خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.