افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

پیشنهاد خاتمی برای حل مشکل فلسطین/ هواپیمای ربوده شده روسی به اسرائیل آورده شد

  • کد خبر : 127102
پیشنهاد خاتمی برای حل مشکل فلسطین/ هواپیمای ربوده شده روسی به اسرائیل آورده شد

خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۹ روایتی دست اول از سالی پرتلاطم و پرحادثه است. حشمیر رفسنجانی روز 31 آبان از نشست سازمان کنفرانس اسلامی و پیشنهادات محمد خاتمی درباره فلسطین نوشت. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می خوانید. آقای رئیس صدا و سیما! با «شبه کودتا» برنامه افق فلسطین پخش شد، خبر نداشتید؟ […]

خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۹ روایتی دست اول از سالی پرتلاطم و پرحادثه است. حشمیر رفسنجانی روز 31 آبان از نشست سازمان کنفرانس اسلامی و پیشنهادات محمد خاتمی درباره فلسطین نوشت. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می خوانید.

آقای رئیس صدا و سیما! با «شبه کودتا» برنامه افق فلسطین پخش شد، خبر نداشتید؟ / اگر خواستی باز هم شکایت کنی خدا را شکر

نیمه شعبان در خانه بود. بعد از ظهر و عصر جمعی از اقوام برای زیارت عید آمدند. تشکیل کنفرانس اسلامی امروز در دوحه قطر، نشست رسمی با حضور سران آغاز شد. آقا [سیدمحمد] خاتمی ریاست جمهوری را به امیر قطر سپرد. سخنرانان به شدت درباره فلسطین صحبت کرده اند. آقای خاتمی همان سوال بازگشت آوارگان و همه پرسی را که من سال ها پیش و رهبران چند روز پیش مطرح کردند، در چهار بند مطرح کردند و اسرائیلی ها از آن به نابودی اسرائیل تعبیر کرده اند که همین است. . ; زیرا در صورت بازگشت فلسطینی ها اکثریت و حکومت عربی و اسلامی خواهد بود. امیر عبدالله [ولیعهد عربستان سعودی] او همچنین سخنان تند خود را بیان کرد و گفت که اگر دولتی سفارت خود را در اسرائیل به بیت المقدس منتقل کند، اعراب و مسلمانان باید روابط خود را با آن قطع کنند و این اشاره به آمریکاست. [یاسر] عرفات [رئیس دولت خودگردان فلسطین] وی همچنین گفت که انتفاضه ادامه دارد. درگیری ها همچون روزهای گذشته با شهادت و مجروحیت گسترده مردم فلسطین ادامه یافته است.

در اتریش یک قطار در یک تونل آتش گرفت و 172 نفر کشته شدند. هواپیمای ربوده شده روسی به اسرائیل منتقل شد و کشتی 3000 تنی روسی در دریای خزر در سه مایلی بندر انزلی غرق شد. انتخابات آمریکا به بن بست رسیده است و هر روز مسائل جدیدی مطرح می شود که جهان را به تمسخر آمریکای پرمدعا تبدیل کرده است.

۲۱۹۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.