افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

قتل هولناک مرد تنها در صحنه سرقت گنج های قدیمی در خانه اش / مرد مسئولیت قتل 5 زن را بر عهده نگرفت! + جزئیات

  • کد خبر : 126927
قتل هولناک مرد تنها در صحنه سرقت گنج های قدیمی در خانه اش / مرد مسئولیت قتل 5 زن را بر عهده نگرفت!  + جزئیات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ساعت 14 14 فروردین ماه آغاز شد. مردی با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. گفت: در همسایگی ما مردی تنها زندگی می کند به نام محسن. چند روزی است که از او خبری نداریم و حالا بوی تعفن از خانه اش بیرون می آید. همسایه […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ساعت 14 14 فروردین ماه آغاز شد. مردی با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

گفت: در همسایگی ما مردی تنها زندگی می کند به نام محسن. چند روزی است که از او خبری نداریم و حالا بوی تعفن از خانه اش بیرون می آید. همسایه ها نگران او هستند.

با این تماس پلیس به منزل مرد میانسال رفت و پس از بازکردن در، جسد آنها او را با آب نبات پنبه ای که دور گردنش پیچیده بودند، خفه کردند.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای روشن شدن راز جنایت تلاش کردند.

سرقت عتیقه جات از خانه یک مرد تنها

در همین حال خواهر محسن به ماموران گفت: از زمان فوت همسر برادرم، برادرم به تنهایی در خانه خود در شرق تهران زندگی می کرد که پدر ما چند ماه پیش به دلیل کهولت سن فوت کرد. او اشیای عتیقه داشت که از برادرم به ارث برده بود اما الان خبری از عتیقه جات نیست و فکر می کنم برادرم قربانی شده است. دزدی عتیقه بوده است

اولین سرنخ

یکی از همسایه ها در حین تلاش برای یافتن عامل یا عاملان جنایت به پلیس راهنمایی می کند.

وی گفت: جوانی به نام سیاوش در محله ما زندگی می کند که چندین سابقه کیفری در پرونده دارد. از روزی که محسن کشته شد من او را آنجا ندیده ام.

با اظهارات این مرد، ماموران این جانباز را پیدا کردند و متوجه شدند که وی همزمان با کشته شدن محسن ناپدید شده است.

زمانی که ردیابی تلفن همراه مقتول میانسال نشان داد که گوشی وی در فرودگاه امام خمینی (ره) خاموش است، مأموران با بررسی لیست مسافران فرودگاه متوجه شدند که سیاوش به صورت قانونی از کشور خارج شده و همزمان با تلفن همراه محسن به ترکیه رفته است. . تلفن خاموش بود.

پیگیری متهم با سوابق

20 روز از این حادثه گذشته بود که مشخص شد سیاوش به صورت غیرقانونی وارد مرز ایران شده است. ماموران وی را متوقف کردند و در بازرسی از خودروی وی گوشی موبایل محسن را کشف کردند.

این سرنخ به فرضیه دخالت سیاوش منجر شد. آدم کشی اما او اظهار داشت که از نحوه قتل مرد همسایه اطلاعی ندارد.

سیاوش گفت: وقتی در سفر بودم ماشینم را به پسر برادرم به نام سهیل قرض دادم. احتمالا تلفن همراه مقتول در دست برادرزاده معتاد من بوده است.

این مرد اما در بازجویی های بعدی اظهارات جدیدی را بیان کرد.

گفت: چند روز پیش سهیل سوار ماشینم شد، بعد از پیاده شدن متوجه شدم گوشیش بین کنسول ماشین افتاد. زنگ زدم به سهیل گفت چند روز دیگه برای گرفتن گوشی پیشم میاد. اما او برنگشت و نمی دانست که تلفن مال همسایه است.

بر اساس اظهارات این مرد، برادرزاده وی نیز بازداشت شد اما وی اظهار داشت که هیچ ارتباطی با همسایه ندارد و تلفن همراه متعلق به او نیست.

به این ترتیب سیاوش به اتهام قتل و برادرزاده اش به همکاری در جنایت متهم شدند و پرونده آنها برای دفاع از خود به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه اولیا، زمانی که درخواست مطرح می شود. انتقام گرفتن آورده شده

سیاوش سپس در برابر قضات حاضر شد و اتهام قتل را رد کرد.

وی درباره دلیل خروجم از کشور گفت: 5 همسر دارم. همسر چهارمم از من شکایت کرد و مهریه اش را به اجرا گذاشت و حکم دستگیری من را گرفت. به همین دلیل از کشور خارج شدم، اما وقتی خواهرم با من تماس گرفت و گفت دختر کوچکم مریض است، تصمیم گرفتم به ایران برگردم. من با چمدانم نزدیک مرز ایران راه افتادم تا قانونی وارد کشور شوم. اما چند تا؟ قاچاقچی به من حمله کردند، کتکم زدند و بعد که بیهوش شدم، به صورت غیرقانونی مرا در مرز ایران انداختند و متواری شدند.

قاضی گفت: از کجا متوجه قتل همسایه شدید؟

وی در پاسخ به متهم گفت: تابلوی تسلیت را جلوی خانه همسایه دیدم. وقتی از همسایه ها پرسیدم گفتند مردی میانسال به قتل رسیده است.

قاضی از او درباره سوابق کیفری متهم پرسید که متهم پاسخ داد: من یک مکانیک خودرو هستم. خودروی زانتیا یکی از مشتریانم به سرقت رفت و اندکی بعد در مقابل خانه مادر یکی از همسرانم پیدا شد. اما معلوم شد که من کاری به سرقت ندارم.

متهم ادامه داد: من از قتل همسایه بی گناهم و بی دلیل بازداشت شده ام. موبایلی که در ماشینم پیدا شده متعلق به برادرزاده ام است.

سهیل سپس در برابر قضات حاضر شد و خود را بی گناه دانست.

وی گفت: من هیچ نقشی در قتل مرد همسایه ندارم و نمی دانم چرا عمویم این حرف ها را علیه من زد و من را به دردسر انداخت و من در این موضوع بی گناه هستم.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.