افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

نکاتی که هنگام خرید لوستر برای اتاق خواب باید رعایت کنید / جذاب ترین اتاق ها

  • کد خبر : 126915
نکاتی که هنگام خرید لوستر برای اتاق خواب باید رعایت کنید / جذاب ترین اتاق ها

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ویژگی این است که دکوراسیون می تواند به خانه شما و من جان بدهد و از طرفی اگر چه وجود لوازم می تواند آن محیط خالی را بعد و مفید کند، اما اگر از عناصر نادرست استفاده شود، روحیه خانه خراب می شود… یکی از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ویژگی این است که دکوراسیون می تواند به خانه شما و من جان بدهد و از طرفی اگر چه وجود لوازم می تواند آن محیط خالی را بعد و مفید کند، اما اگر از عناصر نادرست استفاده شود، روحیه خانه خراب می شود… یکی از این وسایل و عناصر مهم خانه لوستر است. مثلا آشپزخانه، هال، اتاق خواب ها و راهرو…!

البته همه اینها مستقیماً به کوچکی خانه و بودجه و سلیقه شنا بستگی دارد، زیرا اگر خانه ای راهرو خاصی نداشته باشد، لوستر نمی خواهد! یا اینکه سالن و پذیرایی یکی است و شاید خیلی بزرگ است و نیاز به چند لوستر دارد!

اما جدای از موارد ذکر شده، اتاق خواب ها از مهم ترین قسمت های خانه هستند که نیاز به لوستر دارند. اما نوع لامپی که برای اتاق خواب انتخاب می کنید بسیار مهم است و نباید هیچ لامپی را در جایی نصب کنید. اگر شما هم برای خرید لوستر اتاق خواب خود به کمک و اطلاعات دقیق تری نیاز دارید، حتما این مقاله را دنبال کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

ابتدا تکلیف را با خودتان مشخص کنید.

قبل از خرید فکر کنید و ببینید آن لوستر را برای چه فضایی می خواهید؟ آیا اتاق خواب شما به نور زیادی نیاز دارد یا برای نور ملایم و کم مناسب است؟ آیا می دانید خانم های زیادی هستند که فقط به رنگ و طرح نگاه می کنند و به ندرت به آنچه نیاز دارند به عنوان یک اپلیکیشن نگاه می کنند؟ شاید شما به نور علاقه مند هستید یا در حال تحصیل در رشته طراحی هستید و باید در کاریکاتور خود نور داشته باشید تا بتوانید طراحی کنید و شاید شما یک میکاپ آرتیست حرفه ای هستید و از قیافه خود عکس می گیرید. و نور کم برای استراحت بیشتر یا به خاطر اینکه بینایی آنها را اذیت می کند و به هزار دلیل دیگر.

نئوکلاسیک

این لوستر برای اتاق هایی که فقط برای استراحت و خواب در نظر گرفته شده اند مناسب است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که اتاق خواب آنها فقط برای استراحت و خواب است، بهتر است از لوسترهای حباب دار با درب بلند استفاده کنید. زیرا این سبک از لوسترها به دلیل اینکه نور را به سمت سقف و نه مستقیم به زمین پخش می کنند، می توانند نور ملایم تری را در اتاق ایجاد کنند و از نور شدید دوری کنند. به این ترتیب، به خصوص اگر لوستر بالای تخت شما نصب شده باشد، دیگر به چشم شما آسیب نمی رساند. اگر برای مطالعه به نور بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم از آباژور استفاده کنید.

0dc409a3-7c80-4ec8-9cb2-7220f0bb1d75

فراموش نکنید که اگر می خواهید اتاقتان برای مطالعه زیاد باشد، بر خلاف موارد بالا، باید از یک لوستر حباب دار با روکش کم استفاده کنید تا نور کافی به اتاق خواب شما بدهد.

38 مدل لوستر جدید، مدرن و مقرون به صرفه 2023 برای پذیرایی، پذیرایی و آشپزخانه

لوستر اتاق خواب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شمع گیرهای چوبی

لامپ با اندازه فضا سازگار است.

به جز نور، حتما به سایز انتخابی در لوستر دقت کنید. زیرا اگر قرار باشد فقط به طرح و مدل آن نگاه کنید، ممکن است به عکسی برسید که چندان جالب نباشد. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب شما سطح کمی دارد، بهتر است برای داشتن نور مناسب، لوستری با تعداد شاخه های کمتر انتخاب کنید.

سقف کاذب پاپ 3

به ارتفاع سقف توجه کنید.

ارتفاع سقف یکی دیگر از سوالات بسیار مهم در انتخاب لوستر است. در واقع سقف های بلند یا کم می توانند تاثیر مستقیمی بر میزان نوردهی داشته باشند، بنابراین توصیه می شود به ارتفاع سقف مورد نظر توجه شود.

به عنوان مثال، اگر اتاق خواب بزرگی با سقف بلند دارید، بهتر است از لوسترهایی استفاده کنید که بالاتر آویزان هستند. فراموش نکنید که ارتفاع سقف و لوستر مناسب می تواند در جلوه و زیبایی اتاق خواب شما بسیار موثر باشد.

7b316bcf-753a-4ad8-8aa1-365ca6a4227e

سبک اتاق خواب شما مدل لوستر را تعیین می کند.

نکته مهم دیگر در خرید لوستر این است که باید به سبک دکوراسیون اتاق خواب خود توجه کنید. چون مثلا اگر اتاقی با رنگ های پاستلی دارید، آویزان یک لوستر مجلل و شیک مناسب نیست. شما قطعا باید بر اساس نیاز اتاق و تجهیزات خود گزینه مناسب را خریداری کنید.

محل نصب لوستر نیز مهم است، بهترین مکان ها بالای تخت، بالای میز کار یا بالای میز کنار تخت است که می تواند نور را به اندازه کافی در فضا پخش کند.

روشویی آرایش با آینه روشن و تاپ شیشه ای_ ست روشویی بزرگ با کشو_ کابینت و صندلی بغل_ میز آرایش نورپردازی 3 رنگ با چراغ_ میز آرایش بزرگ برای او (رنگ _ خاکستری





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.