افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چگونه با دامن استایل پاییزی داشته باشیم؟ به این ترتیب اجازه نمی دهید حتی یک برگ روی درخت باقی بماند

  • کد خبر : 126882
چگونه با دامن استایل پاییزی داشته باشیم؟  به این ترتیب اجازه نمی دهید حتی یک برگ روی درخت باقی بماند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم با لباس و استایل خود به بهترین شکل ممکن دیده شویم و خوش تیپ شدن می تواند حال ما را خوب کند، اما این تنها بخشی از ماجراست، زیرا لباس های ما گاهی به جای ما صحبت می کنند و تعدادی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم با لباس و استایل خود به بهترین شکل ممکن دیده شویم و خوش تیپ شدن می تواند حال ما را خوب کند، اما این تنها بخشی از ماجراست، زیرا لباس های ما گاهی به جای ما صحبت می کنند و تعدادی را نشان می دهند. از چیزهایی که در مورد شخصیت و علایقمان است و یا حتی می توانیم با لباسمان وانمود کنیم که چیزی نیستیم، بنابراین انتخاب لباس موضوع بسیار مهمی است که همه باید در این زمینه به آن توجه کنند و وسواس لازم را به خرج دهند. حال در مقاله امروز می خواهیم در مورد استایل پاییزی با دامن با شما صحبت کنیم، زیرا فوق العاده جذاب است.

شاید بسیاری از ما عمدتاً در خانه و مهمانی ها دامن بپوشیم، اما برخی از دامن ها برای استایل های خیابانی ساخته شده اند و حتی حالا که پاییز است، می توانید با انتخاب مدل پاییزی با دامن، شهر را بی نهایت زیباتر کنید، زیرا تنوع از دامن حتی می تواند حال و هوای شما را تغییر دهد. البته اولین سوال در انتخاب دامن های مناسب برای این فصل این است که به جنس آن ها توجه کنید که بهتر از چرم، جین، کتان، پشم یا جیر است و می توانید برای ایجاد گرمای بیشتر زیر آن جوراب شلواری ضخیم بپوشید. برای فصل حالا بریم سراغ چند مدل پاییزی با دامن که پیشنهاد می کنیم.

دامن چرم و بافت ترکیبی شیک و مدرن است که شما را زیبا جلوه می دهد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به پوشیدن لباس های خاص علاقه دارید، می توانید به دنبال دامن های چرمی باشید، چرم یکی از پارچه هایی است که همیشه مد است و می تواند هر استایلی را مدرن و جذاب جلوه دهد، البته اگر نه، شما از قبل می دانید این نوع دامن ها را برای قسمت بالاتنه چه می توانید بپوشید؟توصیه ما این است که پیراهن های بافتنی یا کت هایی را انتخاب کنید که می توانند با این مدل دامن ها همراهی فوق العاده ای داشته باشند. برای این کار می توانید از یقه اسکی نیز استفاده کنید، مثلا می توانید یقه اسکی ترمه را با دامن چرم گیاهی و مداد ترکیب کنید.

اگر می‌خواهید کمی رسمی‌تر به نظر برسید، می‌توانید دامن‌های چرمی را با یک جفت کفش پاشنه بلند و یک بلوز زیبا انتخاب کنید و با یک کت بلند ظاهر خود را کامل کنید و دکمه‌های کت را باز بگذارید. دامن و پیراهن دیده می شود. به طور کلی می توان گفت استفاده از وسایل چرمی در استایل شما ناخودآگاه نشان می دهد که تیپ شما گران قیمت و لوکس است. خوشبختانه چرم های مصنوعی نیز رنگ های مختلفی دارند و می توانید یک سری رنگ های پاییزی مانند آجری، شتری، سبز تیره و زرشکی را از بین چرم ها انتخاب کنید و همچنین می توانید چکمه های چرمی خود را که بهتر است ساده باشند انتخاب کنید.

استایل پاییزی با دامن.

استایل پاییزی با دامن.

استایل پاییزی با دامن.

دامن های چین دار می توانند شما را جوان تر از آنچه هستید نشان دهند

پاییز را می توان سلطان لباس های چهارخانه ای دانست زیرا این فصل ترکیبی از رنگ ها دارد که در آن لباس های چهارخانه یکسان است و تنوع رنگ های زیادی را می توان در خود جای داد و به کمک آن استایل های مختلفی ساخت که در این میان به شما توصیه می کنیم. دامن های چهارخانه در سایزهای مختلف را فراموش نکنید که با رنگ های منحصر به فرد و جالب خود در سرمای این فصل به شما احساس شادابی و نشاط می بخشد، برای دامن های خود باید آن هایی را انتخاب کنید که رنگ دارند. مانند قهوه ای، کرم و شتری.

اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که با انتخاب یک دامن چهارخانه رنگارنگ نقطه کانونی ایجاد می کنید و توجه بیشتری را به دامن خود جلب می کنید، بنابراین باید سایر موارد استایل خود را ساده و از رنگ های خنثی انتخاب کنید تا ظاهرتان شلوغ به نظر نرسد. می‌توانید دامن‌های چهارخانه‌ای را انتخاب کنید که کمی بالاتر از عروسک‌تان هستند و زیر آن‌ها جوراب شلواری همرنگ یکی از رنگ‌های استفاده شده در دامنتان بپوشید و با نیم بوت‌ها استایل خود را تقویت کنید.

استایل پاییزی با دامن.

استایل پاییزی با دامن.

دامن پشمی گرمای پاییز را باز می گرداند

یکی دیگر از مدل های دامنی که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و در پاییز و زمستان طرفداران زیادی دارد دامن های پشمی است که اصلا سن و سال نمی شناسد و هر خانمی در هر سنی می تواند آن را بپوشد. حالا در بین دامن های پشمی مدل ماکسی پشمی زیبایی بی نهایتی دارد و به دلیل سادگی و ظرافت می توانید به راحتی آن ها را در استایل خود قرار دهید و به خود زیبایی ببخشید. علاوه بر این، مدل های کلوش پشمی می توانند گزینه بعدی شما برای زیبا جلوه دادن استایل شما در پاییز باشند، زیرا می توانید هم مدل های نیم کلوش و هم مدل های کلوش کامل را امتحان کنید.

استایل پاییزی با دامن.

استایل پاییزی با دامن.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.