افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

حضور اولین همراه با محوریت هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در نمایشگاه صنعت برق

  • کد خبر : 126827
حضور اولین همراه با محوریت هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در نمایشگاه صنعت برق

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق از تاریخ 2 تا 26 آبان ماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. با توجه به جایگاه خلاقیت و ارائه راهکارهای هوشمند از اجزای اکوسیستم انرژی در تهیه، عرضه و […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق از تاریخ 2 تا 26 آبان ماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

با توجه به جایگاه خلاقیت و ارائه راهکارهای هوشمند از اجزای اکوسیستم انرژی در تهیه، عرضه و عرضه به کلیه مشتریان صنعتی، خانگی، تجاری و کشاورزی که نقش موثری در شکل دهی مصرف انرژی اکوسیستم مدیریت انرژی دارد، سحاب اول به عنوان یکی از حاملان استاندارد ارائه راه حل های هوشمند اکوسیستم انرژی در این رویداد حضور خواهد داشت.

فرآیند هوشمندسازی با هدف مدیریت مصرف و افزایش بهره‌وری زنجیره مذکور، شامل موارد مختلف مدیریت و کنترل، ایجاد مراکز جمع‌آوری داده‌ها، تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز در زمینه خدمات و بهره‌وری انرژی و همچنین فرهنگی است. . آموزش و اطلاع رسانی به مشترکین

واحد بازرگانی سازمان همکار اول ضمن شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و ارائه خدمات و راهکارهای خود در زمینه هوش انرژی و محصولات و خدمات مرتبط با صنعت برق، از مدیران و صاحبان مشاغل دعوت کرد تا از دفتر مرکزی اپراتور بازدید کنند. غرفه: اولین تلفن همراه کشور دعوت کرد.

«پیکربندی اکوسیستم مدیریت مصرف انرژی با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان»، «هوش کنتور»، «تامین و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی»، «تامین و توسعه نرم‌افزار خواندن»، «ارائه خدمات هوشمند و دیجیتال در موبایل» پلت فرم، «ایجاد بازار بورس انرژی برای خرید و فروش بسته های انرژی» و «ارائه بستر لازم برای ذخیره و پردازش داده های اکوسیستم با لایه های امنیتی استاندارد» بخشی از خدمات و راهکارهای اولین شرکت در اکوسیستم انرژی است. .

علاوه بر دسته بندی های مربوط به اپراتورهای انرژی، آواک (بی سیم سازمانی)، LBS (اس ام اس مبتنی بر مکان) و سایر محصولات و خدمات سازمانی همراه اول نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.

گروه بازرگانی از 23 تا 26 آبان 1402 در غرفه 41 نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 8 الی 15 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان این رویداد نمایشگاهی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.