افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

قتل هولناک یک جوان نمایشگاهی در شهر ری / جنایت مرموز کشف شد

  • کد خبر : 126796
قتل هولناک یک جوان نمایشگاهی در شهر ری / جنایت مرموز کشف شد

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ محمدحسین طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص آدم کشی غرفه دار جوان شهرری وی گفت: اخبار 22 آبان ماه سال جاری. گم شده ناپدید شدن مرد جوان از سوی بستگانش به پلیس گزارش شد و ماموران به همراه تیمی از آتش نشانان بلافاصله پس از دریافت دستورات قضایی لازم […]

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ محمدحسین طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص آدم کشی غرفه دار جوان شهرری وی گفت: اخبار 22 آبان ماه سال جاری. گم شده ناپدید شدن مرد جوان از سوی بستگانش به پلیس گزارش شد و ماموران به همراه تیمی از آتش نشانان بلافاصله پس از دریافت دستورات قضایی لازم به منزل مرد جوان که در یکی از برج های شهر بود اعزام شدند. که در. خانه فرد گمشده

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه به رصد اشاره کرد. جسد مقتول در حمام منزل خود افزود: با توجه به نظریه و شناسایی تیم پزشکی قانونی حاضر در محل، هنگام ورود به منزل مامورن جوان نمایشگاهی با جسد خون آلود مرد جوانی در حمام منزل وی مواجه شدند. . در محل جنایت مشخص شد این جوان که امین نام دارد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرهنگ طرهانی گفت: دستور رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و مشخص شد وی یکی از صاحبان نمایشگاه خودرو در همین منطقه جنوب تهران است و به شرایط اقتصادی خوب که از بررسی صحنه جرم مشخص شده است. تلفن همراه گران قیمت مرد جوان نیز به سرقت رفت و انگیزه قتل به تیم پلیس معرفی شد.

سرهنگ طرهانی در ادامه افزود: تحقیقات برای شناسایی عاملان این جنایت ادامه داشت تا اینکه صبح روز یکشنبه 30 آبان مرد ناشناس با مدرک هویتی جعلی که خود را کارمند بیمارستان معرفی می کرد به برج محل سکونت مقتول مراجعه و اظهار داشت. ماشین رو بردار امین گفت که این امر باعث شد تا نیروهای امنیتی برج با پلیس تماس بگیرند و از بازدید مرد مشکوک خبر دهند.

وی گفت: کارآگاهان به محل جنایت اعزام و مرد جوان را دستگیر کردند و پس از انتقال به کلانتری و تحقیقات وی فاش کرد و مدعی شد که دو مرد از وی خواسته اند به منزل مرد جوان رفته و خودروی وی را از داخل قاب خارج کنند. پارکینگ برج، آن را بگیرید و به او بدهید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان کرد: اعترافات متهم کافی بود تا کارآگاهان ظهر امروز دو جوان دیگر را که در این صحنه جنایت حضور داشتند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ طرهانی افزود: مظنون اصلی پرونده پس از دستگیری به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و در بازجویی ها اظهار داشت که از چند سال پیش با مقتول دوست بوده و وی نیز با وی اعتراف کرده است. مدتی بود او را می شناختم. . آش دلار و پول نقد زیادی دارد و من وسوسه شدم که دست به سرقت بزنم به همین دلیل ماجرای سرقت را برای یکی از دوستانم تعریف کردم و او نیز حاضر شد در ازای سهمی در این سرقت با من بیاید.

فرمانده انتظامی شهرری ادامه داد: متهم به بهانه خرید خودرو و انجام معامله با کمک یکی از دوستانش به منزل امین در برج معروف رفت و او را روی زمین انداخت و به پهلویش زد. همدست وی چاقو را از دست متهم اول گرفت و مجدداً به سینه و قلب متهم ضربه زد و با بررسی منزل متوجه شد که در خانه پول و دلاری وجود ندارد و فقط تلفن همراه و تعدادی گرانقیمت وجود دارد. عطرها از خانه دزدیده می شوند.

فرمانده انتظامی ری در پایان تصریح کرد: عاملان پس از کشتن این جوان، لباس های خون آلود وی را داخل کیف قرار داده و از لباس های مقتول که در منزل بود استفاده و صحنه جنایت را ترک کردند. با این ترفند سعی کردند افراد دیگری را مقصر قتل بدانند اما راز این جنایت خونین با هوشیاری ماموران فاش شد.

بر اساس این گزارش، متهمان با دستور مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.