افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

مجتبی شفیعی را بشناسید/از زودنیوز تا چیدمنه

  • کد خبر : 126732
مجتبی شفیعی را بشناسید/از زودنیوز تا چیدمنه

مجتبی شفیعی کیست؟ مجتبی شفیعی که این روزها با رئالیت شوی چیدمنه و شب های مافیا: زودیاک به شهرت رسیده است، در 16 مهر 1366 در اصفهان به دنیا آمد. او گوینده ای است که با استفاده از استعداد خود توانسته در بین وبلاگ نویسان معروف اینستاگرام شناخته شود و یکی از محبوب ترین افراد […]

مجتبی شفیعی کیست؟ مجتبی شفیعی که این روزها با رئالیت شوی چیدمنه و شب های مافیا: زودیاک به شهرت رسیده است، در 16 مهر 1366 در اصفهان به دنیا آمد. او گوینده ای است که با استفاده از استعداد خود توانسته در بین وبلاگ نویسان معروف اینستاگرام شناخته شود و یکی از محبوب ترین افراد در این زمینه است.

مجتبی شفیعی دارای مدرک لیسانس مدیریت و سابقه کار در صدا و سیما و صداپیشگی و بازیگری است. او به ویژه برای همکاری با رادیو سرنا شناخته شده است. پیش از این نیز با ایجاد صفحه زودنیوز و انتشار کلیپ های طنز نامی برای خود دست و پا کرده بود.

با توجه به محبوبیت و استقبال از اخبار زودنیوز و کلیپ های طنز، برخی از کاربران نیز با این صداها دابسمش می کنند و در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند که نمونه معروف آن دابسمش مهدی صارمی معروف به (عموخشی) در سال گذشته است.

اطلاعات عمومی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی

اطلاعات شخصی مجتبی شفیعی:

محل تولد: نایین – اصفهان

قد: 184 سانتی متر

مدرک تحصیلی: لیسانس مدیریت

همسر مجتبی شفیعی: مجرد

زندگی خصوصی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی

شفیعی در خانواده ای پرجمعیت به همراه ۷ فرزند دیگر در شهر نایین اصفهان به دنیا آمد. او مدتی در تهران و چند سالی هم به دلیل شغل پدرش که راننده اتوبوس بود در مشهد زندگی کرده است.

زندگی کاری مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی

زندگی حرفه ای مجتبی شفیعی عمدتا حول محور بازیگری می چرخد. او از سال 1388 به طور جدی به فعالیت هنری پرداخت و بازیگری و گویندگی را آغاز کرد. شفیعی همچنین یکی از بازیگران فعال و پرکار در عرصه تئاتر و به عنوان بازیگر نمایش هایی مانند; گالا پاگوس، مورچه ای به نام موری، اردوگاه مقاومت، پزشک اجباری، یتیم خانه ققنوس، پیانیستولوژی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

همانطور که گفته شد و احتمالا می دانید، او یک کمدین و بازیگر مشهور و محبوب است که به همراه تیم سه نفره خود، زود نیوز را اداره می کند. او 184 سانتی متر قد و مجرد است. اگر شما هم از طرفداران این هنرمند هستید، در مطلب زیر که به بیوگرافی مجتبی شفیعی اختصاص دارد، می توانید با این هنرمند موفق بیشتر آشنا شوید.

فیلم مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی در فیلم عروس خیان فرشته به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم داستان خانواده ای مهاجر را روایت می کند که در خانه ای قدیمی واقع در خیابان فرشته که متعلق به عموی خانواده است، زندگی می کنند. هر یک از اعضای خانواده به نوعی در این خانه زندگی می کنند. اما زمانی که عمو و همسرش پس از سال ها با هدف فروش خانه قدیمی برمی گردند، چالش ها و مشکلات بزرگی برای خانواده مهاجر پیش می آید و این خانواده تلاش می کنند تا خانه را تا حد امکان حفظ کنند تا اینکه…

سریال مجتبی شفیعی

خلاصه فعالیت مجتبی شفیعی در عرصه سریال در اجرای او در سریال قصه های تبیان زوریخ آخرین روزهای زمستان است.

مجتبی شفیعی در سریال «آخرین روزهای زمستان» حضور داشته است. او فعالیت خود را به عنوان بازیگر از تلویزیون آغاز کرد و از سال 1391 در این سریال نقش مهمی را ایفا کرد و با استفاده از مهارت خود توانست نقش خود و همچنین خود را در بین مخاطبان تلویزیون محبوب کند.

وی در این سریال با همکاری محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخت. مجتبی شفیعی با بازی در «آخرین روزهای زمستان» تجربه بازیگری موفقی را به دست آورد و با همکاری با بازیگرانی چون حامد پورمحمدی، مهدی زمین پرداز، ابراهیم امینی و سهیل بابایی تجربه خود را پربار کرد.

سخنرانی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی کار خود را با اجرای مقالات طنز در برنامه رادیویی «اینجا ایران» آغاز کرد. بعدها به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، خود را وقف تئاتر کرد و در این زمینه تجربه کسب کرد.

مجتبی شفیعی ابتدا با رادیو اینترنتی سرنا همکاری کرد اما پس از سه سال با تجربه به دست آمده تصمیم گرفت تیم خود را برای راه اندازی صفحه زودنیوز در اینستاگرام و تلگرام تشکیل دهد و به سرعت به موفقیت دست یافت.

تئاتر مجتبی شفیعی

او از سال 1388 به طور جدی به فعالیت هنری پرداخت و بازیگری و گویندگی را آغاز کرد. شفیعی یکی از بازیگران فعال و پرکار در عرصه تئاتر است و در نمایش هایی چون گالا پاگوس، مورچه ای به نام موری، مقاومت میدان، طبیب ابزاری، یتیم خانه ققنوس، پیانیستولوژی و … به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

برنامه های مجتبی شفیعی برای آینده

مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی شخصیت دوست داشتنی این روزهای رئالیتی شوهای «شب های مافیا» و «سناریو زودیاک» پیش از این در شبکه زودنیوز شناخته شده بود و با کلیپ های طنزش محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد.

آقای شفیعی در این خصوص می گوید: من در زمینه طنز ایده های زیادی دارم، از فیلم گرفته تا مجموعه و شخصیت هایی که می توانند جای خود را در طنز باز کنند. سعی می‌کنم محتاط باشم و ایده‌هایم را تا حد امکان مخفی نگه دارم.

خیلی ها از ما می پرسند که چرا شما را نمی گیرند و حتی فکر می کنند ما خارج از ایران هستیم، اما ما مشکلی با نظام نداریم و صرفا سعی می کنیم مشکلات و مسائل را از دریچه طنز ببینیم و درد مردم را کم کنیم. بدین ترتیب.

حواشی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی به گفته مجتبی شفیعی سعی کرده از حاشیه ها دور بماند اما در این زمینه موفق نبوده است. همانطور که می دانیم، برخی از افراد مشهور معمولا با موانع زیادی روبرو هستند که برخی از آنها از قبل ایجاد شده اند و برخی از آنها از ناکجاآباد اتفاق می افتد.

حاشیه های از پیش تعیین شده به این معنی است که افراد برای رسیدن به شهرت، حاشیه تعیین می کنند. یکی از فعالیت های فرعی مجتبی شفیعی مربوط به کلیپ هایی است که تولید می کند. او در این کلیپ ها با زبانی تند اما طنز از اتفاقات جاری کشور انتقاد می کند و همین موضوع باعث ایجاد شایعات زیادی در مورد او شده است.

حقایق پنهان مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی علاوه بر شهرت به عنوان بازیگر، در حرفه های دیگری نیز فعالیت داشته است. او به عنوان دستیار کارگردان و دستیار اول کارگردان در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. یکی از مهمترین کارهای او به عنوان دستیار کارگردان سریال «آخرین روزهای زمستان» بود. همچنین از آثار قابل توجه مجتبی شفیعی به عنوان دستیار اول کارگردان، فیلم «ایستاده در غبار» است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.