افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

زیباترین قسمت صورت زنی است که شالی بر سر دارد. ست شال با استایل شما، یاد بگیرید که دوست داشته باشید

  • کد خبر : 126711
زیباترین قسمت صورت زنی است که شالی بر سر دارد.  ست شال با استایل شما، یاد بگیرید که دوست داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سبک مانند دکوراسیون منزل است. شما فکر می کنید خانه بدون مبلمان مانند لباس است. یا فکر می کنید لباس دارید، اما درست انتخاب و چیده نشده است، گویی لباس هایتان را سرد و نامناسب با هم مخلوط می کنید. در هر صورت خوب نیست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سبک مانند دکوراسیون منزل است. شما فکر می کنید خانه بدون مبلمان مانند لباس است. یا فکر می کنید لباس دارید، اما درست انتخاب و چیده نشده است، گویی لباس هایتان را سرد و نامناسب با هم مخلوط می کنید. در هر صورت خوب نیست و جای کار بدی است! اما اگر فرض کنید لباس ها یا خود لباس ها درست و با رنگ های مناسب انتخاب شده اند، در نهایت چه چیزی به شما می دهند؟ یک دکوراسیون یا سبک زیبا و چشمگیر. درسته؟

اما هر خانه ای نه تنها از مبلمان تشکیل شده است، بلکه به لوازمی مانند لوستر، مانند استفاده از لوازم شیک نیز نیاز دارد. اکسسوری ها از شال گرفته تا کیف، کفش، زیورآلات و… همگی اکسسوری هایی محسوب می شوند که اگر با استایل ما همخوانی داشته باشند و به درستی انتخاب شوند، می توانند ما را منحصر به فرد کنند زیرا مکمل یکدیگر هستند. استفاده از شال و روسری علاوه بر اینکه قانون و حجاب ایرانیان محسوب می شود، عنصر زیبایی نیز هست که باید برای زیباتر بودن آن را درست انتخاب کنیم نه بی دقتی!

اما سوال اینجاست که چگونه شال و روسری متناسب با استایل خود انتخاب کنیم؟ اگر این شک شماست، پس با ما همراه باشید تا بایدها و نبایدهای اصول شال را بدانیم و استایلی عالی به نمایش بگذاریم.

شال را باید با این مانتو پوشید!

اگر قصد دارید شنلی با طرح ها و نقش های بزرگ و معنادار بپوشید، بهترین ایده این است که شال خود را با رنگ مانتو هماهنگ کنید. البته اشتباه بسیاری از افراد این است که رنگ شال خود را با زمینه مانتو هماهنگ می کنند، به همین دلیل باید بگوییم که این کار بسیار اشتباه است و حال شما را بد می کند. بلکه باید شال خود را با طرح مانتو هماهنگ کنید تا هارمونی و تناسب جذابی ایجاد کنید.

برای داشتن استایل زیباتر در اینجا، بهتر است شلواری را انتخاب کنید که با رنگ زمینه مانتو همخوانی داشته باشد و کیف و کفش شما را با طرح های مانتو و شال هماهنگ کند.

شش نوع شال

اگر مانتو ساده ای دارید و می خواهید صورت خود را با شال ببینید و فکر می کنید که رنگ شما را چاپلوسی می کند، می توانید از یک مانتو ساده اما به جای آن از شال چاپی همرنگ استفاده کنید.

شش نوع شال

شال را می توان با شلوار یا حتی کفش ست کرد!

هیچ قانون خاصی وجود ندارد که شال دقیقاً با کدام یک از وسایل بدن شما مطابقت داشته باشد و همه چیز به سلیقه فردی بستگی دارد، اما نحوه ترکیب این ترکیب بسیار مهم است. به عنوان مثال می توانید شال خود را با شلواری هم رنگ ترکیب کنید. سایر قسمت های نوک خود را با توجه به سلیقه و تناسب خود انتخاب کنید، چه در یک رنگ یا تن رنگ متفاوت.

اصلاً، شاید دوست داشته باشید شال و نخی یا نیم بوت بپوشید که باید گفت در این صورت زیبایی شما کامل و بی نقص می شود.

شش نوع شال

شش نوع شال

شش نوع شال

شال را با لایه داخلی رنگ خود ترکیب کنید.

در فصل پاییز و زمستان استایلی که زیاد می بینیم لباس های لایه باز است که بسیار پر طرفدار است. اما ویژگی این است که همیشه لباس نرم تری زیر کت یا کاپشن می پوشند تا برای سرما آماده شود. چه در سبک سرد و چه در سبک گرم، ممکن است این مشکل وجود داشته باشد و یکی از قسمت هایی که ست کردن شال با آن بسیار پرطرفدار است، همین مورد است. به این ترتیب می توانید به راحتی لباس زیر خود را با شال ترکیب کنید و از استایل خود لذت ببرید.

شش نوع شال

اصلا دوست داری شال رو با چیزی ترکیب نکنی؟ مشکلی نیست!

یک زمانی است که شالی دارید که طرح دارد و شادی طرح ندارد، اما می خواهید آن را به سبک خاصی بپوشید که هیچ شباهتی به لباس شما ندارد، اما می بینید که می تواند یک لباس باشد. گزینه مناسب در محدوده رنگی خود و با آنها وعده داده است. پس دست به کار شوید و از آن شال زیبای خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید زیرا در این مورد هم می تواند گزینه مناسبی باشد. در ضمن، اگر اکسسوری و جواهراتی دارید که با شال شما همخوانی داشته باشد، عالی است!

شش نوع شال

شاید شما هم جزو کسانی باشید که عاشق مانتوهای با تریم دوزی هستند که باید بگوییم چه طعم خوبی دارد چرا که به این ترتیب به راحتی و با یک خطای دید مناسب و زیبا می توانید هارمونی جالبی در استایل خود ایجاد کنید. به سادگی رنگ شال خود را با لبه مانتو هماهنگ کنید.

شش نوع شال





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.