افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

کنگره بین المللی علامه طباطبایی (ره) برگزار می شود

  • کد خبر : 126672
کنگره بین المللی علامه طباطبایی (ره) برگزار می شود

همزمان با روز جهانی «فلسفه» و چهل و دومین سالگرد رحلت علامه طباطبایی (ره)، «کنگره بین المللی علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره)» در قم برگزار می شود. به گزارش ایلنا، شورای عالی حکمت اسلامی با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و جمعی از نهادهای فرهنگی و اجرایی کشور، چهارشنبه 3 آبان ماه همزمان […]





همزمان با روز جهانی «فلسفه» و چهل و دومین سالگرد رحلت علامه طباطبایی (ره)، «کنگره بین المللی علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره)» در قم برگزار می شود.


به گزارش ایلنا، شورای عالی حکمت اسلامی با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و جمعی از نهادهای فرهنگی و اجرایی کشور، چهارشنبه 3 آبان ماه همزمان با روز جهانی «فلسفه» و همزمان با چهل و دومین سالگرد رحلت علامه طباطبایی (ره)، کنگره بین المللی علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره) در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

به گزارش دبیرخانه همایش، این مراسم از ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 24 آبان ماه با استقبال حمید پارسانیا (دبیر علمی همایش) آغاز و پس از مخابره پیام مقام معظم رهبری و پخش ویدئوی این همایش ادامه خواهد داشت. اعتراض در دیدار مسئولان کنگره با حضرت آیت الله غلامرضا فیاضی (رئیس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی و رئیس کنگره) مطرح خواهد شد.

در ادامه این مراسم ملی و بین المللی، آیت الله آملی لاریجانی (رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام) سخنرانی خواهد کرد.

انتقال آیات عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی نیز از دیگر بخش های این کنگره بین المللی است.

در ادامه در این مراسم حجت الاسلام احسان کرمانشاهی (استاد حوزه و دانشگاه) طی سخنانی به ارائه و ارائه آثار علمی علامه محمدحسین طباطبایی می پردازد و در پایان این برنامه محمدرضا مخبر دزفولی (مدیر محترم کانون) فرهنگستان علوم ایران) درباره جایگاه و اهمیت علامه در سپهر صحبت خواهد کرد. ایران فرهنگی و علمی به این موضوع خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است روز پنجشنبه 4 آبان ماه کمیسیون های تخصصی کنگره با عناوین: قرآن و حدیث، حکمت نظری، حکمت عملی، فقه و اصول، کلام و ادیان، اخلاق و عرفان و زن و خانواده افتتاح شد. از ساعت 8:30 الی 11:45 با حضور اساتید برجسته روستایی و دانشگاهی.

کنگره بین المللی علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره) 24 تا 25 آبان در حوزه علمیه امام کاظم (ع)؛ در محل سالن همایش های بین المللی رسول اعظم (ص) واقع در قم، میدان معلم، خیابان معلم شرقی برگزار می شود.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.