افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » این تیم تاریخ بعدی المپیک را مشخص می کند

  • کد خبر : 126614
اسمارتک نیوز » این تیم تاریخ بعدی المپیک را مشخص می کند

به گزارش اسمارتک نیوز، مربی تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی مقابل برزیل همه با احترام خاصی با ما برخورد می کنند، گفت: این تیم تاریخ بعدی المپیک را تعیین می کند. حسین عبدی درباره وضعیت تیم زیر 17 سال در آستانه بازی با انگلیس گفت: کار روی […]

به گزارش اسمارتک نیوز، مربی تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی مقابل برزیل همه با احترام خاصی با ما برخورد می کنند، گفت: این تیم تاریخ بعدی المپیک را تعیین می کند.

حسین عبدی درباره وضعیت تیم زیر 17 سال در آستانه بازی با انگلیس گفت: کار روی دومین بازی را درست بعد از بازی با برزیل آغاز کردیم. البته بچه ها خیلی خسته بودند و با کمی بهبودی دیرتر خوابیدند. کادر فنی هم خسته بودند، اما می خواهم چیزی به شما بگویم. من فردای بازی برزیل تا ساعت 6 صبح بیدار بودم و ده ها بار بازی انگلیس را تماشا کردم. در ساعت 11 تمرین ریکاوری انجام شد و زندگی نیز ادامه دارد. با این توصیف من دوشنبه شب نمی خوابم و امیدوارم سه شنبه روز خوبی برای فوتبال ایران باشد.

مربی تیم فوتبال نوجوانان در پاسخ به این سوال که مهمترین ارتباط این روزها با او چه بوده است، گفت: دوستان زیادی لطف داشتند و با او تماس های محبت آمیز داشتند. از تاج گرفته تا قلانوی، بازیکنان تیم ملی، دوستان و خانواده من تمام زندگی من هستند.

وی ادامه داد: قبل از دیدار با برزیل تماس فوق العاده ای انجام شد. یکی از دوستانم در حرم امام حسین بود و درست در رختکن تماس تصویری برقرار کرد. از راه دور به امام حسین علیه السلام سلام کردیم و از خداوند خواستیم که دل مردم را شاد کند. در واقع از خود رختکن به حرم امام حسین (ع) رفتیم. خدا را شکر می کنم که در گام اول موفق بودیم اما باز هم تکرار می کنم که هنوز کار خاصی نکرده ایم. به طور کلی همیشه شرایط خاصی در رختکن تیم داریم. در بازی مقابل برزیل مشکلات روحی و روانی خاصی به وجود آمد. ابتدا همه بازیکنان گریه کردند، سپس همه خندیدند، سپس احساساتی شدند و سپس به میدان رفتند.

سرمربی تیم جوانان کشورمان در خصوص اینکه آیا این تیم در دیدار مقابل انگلیس بازیکن مصدوم داشت یا خیر، گفت: در دیدار مقابل برزیل تغییرات زیادی داشتیم. بعد از بازی بچه ها خیلی خسته بودند. وقتی تحلیلگر ما آنالیز مسابقات را آورد، چند بازیکن حدود 12 کیلومتر دویده بودند. این نشان می دهد که کودکان می خواهند و به دنبال فعل خواستن بودند. پس از این مسابقه ریکاوری خوبی برای بازگشت به بازی انجام شد. اکنون تنها نگرانی ما این است که بچه ها دچار سرماخوردگی یا بیماری جسمی شوند. اما ما همه جوانب را زیر نظر داریم.

وی درباره حال و هوای این روزهای اندونزی گفت: اندونزیایی ها در این مدت و به خصوص بعد از بازی با برزیل به تیم ما احترام زیادی می گذارند. تیم نیوکالدونیا در همان هتل ما اقامت دارد. دیشب مربی این تیم را دیدم و به گرمی به من تبریک گفت. همه با من احترام خاصی دارند. من زودتر در جریان بازی به اندونزی آمده بودم و امیدوارم همه ایرانی ها خاطرات خوبی از این کشور داشته باشند.

عبدی در پایان گفت: باور کنید این تیم تاریخ بعدی بازی های المپیک را مشخص می کند.

تیم جوانان ایران روز شنبه در دیداری جذاب موفق شد برزیل قهرمان آخرین دوره جام جهانی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. تیم کشورمان فردا (سه شنبه) از ساعت 15:30 به مصاف انگلیس می رود و در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 15:30 روز جمعه به مصاف نیوکالدونیا می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.