افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بیانیه پشت بیانیه/موضوع; سخنان مورایس!

  • کد خبر : 126585
بیانیه پشت بیانیه/موضوع;  سخنان مورایس!

به گزارش رکنا، مذاکرات خوزه مورایس در خصوص تعداد بازیکنان دعوت شده از این تیم به اردو انتخاب ملی ، بحث برانگیز شده است. سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در این باره صحبت کرد و ساعاتی بعد واحد مطبوعاتی تیم ملی فوتبال به ژوزه مورائیس پاسخ داد و نکاتی […]

به گزارش رکنا، مذاکرات خوزه مورایس در خصوص تعداد بازیکنان دعوت شده از این تیم به اردو انتخاب ملی ، بحث برانگیز شده است. سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در این باره صحبت کرد و ساعاتی بعد واحد مطبوعاتی تیم ملی فوتبال به ژوزه مورائیس پاسخ داد و نکاتی را نوشت:

وی در نشست خبری با اشاره به رده بندی سپاهان در جدول رده بندی اعلام کرد که دعوت از هفت بازیکن سپاهان به تیم ملی باعث اختلال در نظم تمرینی سپاهان می شود.

این در حالی است که بر اساس آیین نامه فیفا از یک سو بحث دعوت و حضور بازیکنان در تمرکز و مسابقات تیم ملی سند قانونی دارد و از سوی دیگر اولویت در مسائل منافع ملی به رسمیت شناخته شده است. در فوتبال مسئولیت تصمیم گیری بر عهده فدراسیون فوتبال به عنوان کارفرمای اصلی است.

برای اطلاعات بیشتر سه بازیکن مهمان تیم سپاهان آنها از جوانان خوب و آینده دار فوتبال ایران هستند و دعوتشان این بود که شخصا از جوانان باشگاه سپاهان و آقای مورایس تجلیل کنند.

همچنین سایر بازیکنان دعوت شده پیام نزاح، رامین رضاییان، محمد دانشگر و رضا اسدی نیز در اردوهای ملی حضور داشتند و دعوت آنها بر اساس عملکردشان بود. در ادامه شهریار مغانلو مورد توجه کادرفنی قرار گرفت اما با هماهنگی پزشک تیم ملی و صلاحدید این بازیکن و ریکاوری حداکثری وی در این مرحله دعوت نشد.

اما کادر فنی تیم ملی با توجه به دغدغه سرمربی سپاهان حاضر است از دعوت بازیکنان سپاهان به این اردو چشم پوشی کند و در صورت قبول این مسئولیت، تمامی این چهره های ارزشمند برای شرکت در تمرینات به باشگاه سپاهان ملحق خواهند شد. . .

باشگاه سپاهان: حرف اصلی موریس برای قلعه جدید منعکس نشده است

باشگاه سپاهان امروز با انتشار بیانیه ای از دعوت بازیکنان این تیم به تیم ملی فوتبال استقبال کرد.

در آگهی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آمده است؛ با توجه به مطالب پرحاشیه منتشر شده درباره مصاحبه بعدازظهر یکشنبه سرمربی محترم تیم فوتبال سپاهان، مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی منتشر می شود:

1) باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک باشگاه ورزشی با 27 رشته ورزشی و 2121 ورزشکار در سال گذشته 127 ورزشکار را به تیم های ملی مختلف اعزام کرده و همواره یار و یاور تیم های ملی مختلف بوده است. این مشکل همیشه در زمین پرطرفدار فوتبال مشاهده شده و در بین میهمانان تیم های ملی تعداد قابل توجهی از بازیکنان باشگاه سپاهان در رده های سنی مختلف حضور دارند. تمرکز باشگاه سپاهان همواره حمایت از تیم های ملی مختلف بوده است و بازیکنان زن و مرد این باشگاه همواره با حمایت مهم سپاهان راهی مسابقات تیم ملی شده اند و فدراسیون های مختلف ورزشی همواره این رفتار حرفه ای را تشخیص داده اند. باشگاه سپاهان این موضوع را بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم جوانان، درخشش این بازیکنان و برگزاری اردوی فوتبال تیم جوانان در اصفهان به همت سپاهان تایید می کند.

2) تیم فوتبال بزرگسالان کشور به عنوان هسته اصلی و ستون توسعه فوتبال همواره مورد حمایت این باشگاه بوده و خوزه مورایس، مربی محترم تیم سپاهان همواره در گفتگوهای مختلف خود عنوان کرده است که ایرانی» از تیم ملی فوتبال. کشور از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کرده و باید همیشه حمایت کند. وی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از حضور مربی محترم تیم ملی و ریاست محترم فدراسیون فوتبال در اردوی سپاهان قبل از دیدار مقابل المالیک ازبکستان تشکر کرد و همواره از حضور ملی پوشان مختلف خود حمایت کردند. .

3) برخلاف آنچه معاونت رسانه ای تیم ملی منتشر کرد، موضوع اصلی صحبت های مبارکه سرمربی تیم فولاد سپاهان در مربی محترم تیم ملی فوتبال منعکس نشد. در نشست خبری بعد از بازی هفته دهم فولاد مبارکه سپاهان و طی سوال خبرنگاری در خصوص عملکرد رضا اسدی بازیکن باکیفیت تیم سپاهان از دعوت 7 بازیکن از تیم فولاد مبارکه سپاهان مطلع شد. . به تیم ملی، بنابراین آنها حتی تعداد مهمانان سایر تیم ها را نمی دانستند. با این حال او در صحبت های خود اعلام کرد که از خوشحالی بازیکنان سپاهان خوشحال خواهد شد و به نظر می رسد بخشی از صحبت هایش قطع شد. البته انتظار می رفت در نشست خبری هیچ سوالی غیر از مسائل مربوط به بازی مطرح نشود و این موضوع از سوی مسئولان تیم محترم فوتبال اصفهان که مسئولیت برگزاری نشست خبری را بر عهده داشتند، انجام شد. چرا که طبق روال بازی فقط باید در چارچوب مسابقه سوال پرسید.

4) باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مجدداً اعلام می دارد که از حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی استقبال می کند و امیدوار است این بازیکنان بتوانند سربازان ارزشمندی در اختیار تیم ملی فوتبال کشور و از کمک چشم انداز این تیم باشند. مربی محترم تیم ملی فوتبال به تمامی باشگاه ها و تشکر از لیگ و جوانان ارزشمندی که توسط باشگاه ها آموزش دیده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.