افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

3 درصد از هزینه پروانه ساخت مدرسه به حساب آموزش و پرورش واریز می شود.

  • کد خبر : 126582
3 درصد از هزینه پروانه ساخت مدرسه به حساب آموزش و پرورش واریز می شود.

به گزارش بازار، نمایندگان شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه 31 آبان) در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی 4 ماده 92 این لایحه را به تصویب رساندند. این در بند 4 تکمیلی ماده 92 این لایحه مقرر شده است. در مدت اعتبار این قانون سه درصد (3%) از عوارض […]

به گزارش بازار، نمایندگان شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه 31 آبان) در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی 4 ماده 92 این لایحه را به تصویب رساندند.

این در بند 4 تکمیلی ماده 92 این لایحه مقرر شده است. در مدت اعتبار این قانون سه درصد (3%) از عوارض موضوع بند (3) ماده (13) قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استانها، شهرستانها و مناطق محروم مصوب 26/10/1372. . و تبصره های ماده (4) قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مصوب 26/9/1399 طی لایحه ای جداگانه مستقیماً توسط شخص به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز می شود. . در خزانه داری کشور برای اهداف مندرج در قانون استفاده شود.

شایان ذکر است بر اساس بند 3 ماده 13 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان ها، شهرستان ها و مناطق محروم؛ شهرداری ها علاوه بر عوارض مذکور تا سقف پنج درصد برای صدور پروانه ساخت، تفکیک اراضی، پذیرش و تمدید دریافت می کنند.

همچنین نمایندگان با 155 رای موافق، 5 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر در جلسه بند 5 الحاقی ماده 92 این لایحه را تصویب کردند.

بند 5 الحاقی ماده 92 این لایحه مقرر می دارد: هزینه های خیرین در ساخت، تکمیل و تجهیز پروژه های عمرانی مجاز توسط سازمان یا مجاز در ماده (23) قانون تنظیم بخشی از منابع مالی دولت. مقررات (2) یا مندرج در جداول قانون بودجه. سالانه طرح های ملی و استانی مصوب شورای برنامه ریزی استان با پیشنهاد دستگاه اجرایی ذیربط و تصویب سازمان مشمول هزینه های قابل قبول مالی می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.