افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

کرمانی مقدم: تیم ما دست بسته می جنگد/ نیمکت پرسپولیس برای این دیدارهای سنگین خالی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 126263
کرمانی مقدم: تیم ما دست بسته می جنگد/ نیمکت پرسپولیس برای این دیدارهای سنگین خالی است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن زمان که استقلالی ها گلایه می کردند که در آسیا نیستند، حالا از آن سوء استفاده می کنند و پرسپولیس مدام از این موضوع رنج می برد. مرتضی کرمانی مقدم مهاجم پیشین پرسپولیس در گفت و گو با خبرروزی درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان گفت: متاسفانه در دیدار […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن زمان که استقلالی ها گلایه می کردند که در آسیا نیستند، حالا از آن سوء استفاده می کنند و پرسپولیس مدام از این موضوع رنج می برد.

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم پیشین پرسپولیس در گفت و گو با خبرروزی درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان گفت: متاسفانه در دیدار حساس این هفته مقابل پرسپولیس شاهد بازی خوبی نبودیم که البته او هر دلیلی دارد: پرسپولیس تیمی نیست که اینطور بازی کند و دستش را مقابل رقیب ببندد.

وی افزود: بازی نیمه اول در مجموع خوب و دیدنی نبود، در مجموع نیمه اول جذاب و جذابی از بازی حساس و بزرگ این دو تیم را شاهد نبودیم، اما در نیمه دوم تقریباً تیم سپاهان در نیمه دوم حضور داشت. بر بازی پیروز شد که دلیلش هم همین بود.” .

بازیکن سال های اخیر پرسپولیس افزود: تیم سپاهان یک نیمکت قوی داشت که هر بازیکنی را بیرون می آورد و بازیکن دیگری به جای او می آمد، شرایط بهتری برای این تیم ایجاد می شد اما متاسفانه پرسپولیس آن وضعیت را نداشت دستان یحیی گل محمدی خیلی خالی است، کسی روی نیمکتش نیست.»

کرمانی مقدم ادامه داد: یحیی کسی را نداشت که به تیم اضافه کند، حالا با بدشانسی پرسپولیس چند بازی مهم پشت سر هم برگزار شده و از طرفی بازیکنانی مثل یاسین سلمانی، وحید امیری، پورعلیگنجی. و دیگران مصدوم شده اند و از این نظر جای سرمربی پرسپولیس پرسپولیس کاملا خالی است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: الان می بینیم که استقلال از این مشکل نهایت استفاده را می کند، وقتی گلایه می کردند که در لیگ قهرمانان آسیا نیستیم الان گلایه می کنند، چون شدت بازی های پرسپولیس و مصدومان را ندارند. بازیکن نیست دست آنهاست اما پرسپولیس در بدترین شرایط سخت ترین بازی ها را پشت سر گذاشته است.

کرمانی مقدم به انتقادات یحیی گل محمدی از سوی برخی پیشکسوتان پاسخ داد و گفت: الان وقت شکست دادن سرمربی تیم است، پرسپولیس باید با النصر و الدحیل بازی کند و بعد از چند هفته باید با استقلال دیدار کند. حالا باید از این تیم حمایت کنیم.»

وی افزود: قضیه یحیی گل محمدی در فوتبال ایران به خصوص پرسپولیس کاملا مشخص است، همه کارنامه او را می دانند، الان هم با دستان خودش می جنگد پس همه باید از او حمایت کنند وگرنه چه کسی می تواند در این زمینه سازماندهی کند. شرایط جز یحیی؟ من به این تیم و بچه هایش امیدوارم و می دانم که با کمی استراحت و دقت بیشتر می توانند در هفته های آینده به نتایجی که می خواهند برسند.”

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)