افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

در یک ساعت بدون انتظار وام بگیرید

  • کد خبر : 126146
در یک ساعت بدون انتظار وام بگیرید

بانک سرمایه بر اساس ترویج فرهنگ اعتبار خوب، ارزش آفرینی و پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان، پروژه نصبی را با نام سرمایه نسیم ایجاد کرده است. حداکثر سقف این وام 50 میلیون تومان است. آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که می خواهند از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه استفاده کنند، بسته […]

بانک سرمایه بر اساس ترویج فرهنگ اعتبار خوب، ارزش آفرینی و پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان، پروژه نصبی را با نام سرمایه نسیم ایجاد کرده است. حداکثر سقف این وام 50 میلیون تومان است.

آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که می خواهند از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه استفاده کنند، بسته به دسته بندی، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. به همین ترتیب باید حداقل سه ماه از زمان واریز آن گذشته باشد. متقاضیان شیء باید یک ضامن رسمی به شعبه بانک ارائه دهند. چنین خدماتی یک وام خوب است و فقط وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصد را بپردازند. حداکثر مدت استهلاک خط 36 ماه است.

مدت پرداخت اقساط و نرخ سود هر قسط بسته به میزان تسهیلات، یک میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود وام 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان است. مجموع نصب و سود آن 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان خواهد بود.

بانک سرمایه مجوز شروع فعالیت خود را در سال 1393 دریافت کرد و هدف از ایجاد این بانک ارائه خدمات نوین بانکی، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک است. جذب و استفاده از وجوه خیابانی و تخصیص بهینه آن برای رفع نیازهای مالی. از بخش های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری.

این بانک در سال های فعالیت خود توانسته است لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی برتر سال 1396، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس از بهترین مدیر روابط عمومی و … را دریافت کند. . گرفت

دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی + جزئیات مهم

به گزارش دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از بنگاه های داخلی، یک ضامن برای دریافت وام 150 میلیون تومانی از بنگاه های مستقل داخلی کافی است.

کسب و کار خانگی یکی از راه های موثر در ایجاد اشتغال تلقی می شود که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان به منبع اصلی درآمد خانوارها تبدیل شده است. با گسترش مشاغل خانگی، افراد در کنار سایر اعضای خانواده در داخل خانه، ضمن ایجاد کسب و کار و درآمد، به افزایش رفاه و معیشت خانواده نیز کمک می کنند.

امسال بانک مرکزی 4000 میلیارد توکن وجوه برای ایجاد مشاغل خانگی اختصاص داد که نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد داشته است. طبق آمار، 15 تا 23 درصد اشتغال در کشورهای توسعه یافته متعلق به مشاغل خانگی است و در ایران نیز طی چند سال گذشته تلاش های زیادی برای افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد صورت گرفته است، به طوری که در دولت سیزدهم با هدف تقویت و توسعه هر چه بیشتر مشاغل خانگی، مدت صدور مجوز برای این دسته از مشاغل به سه روز کاهش یافت و بیش از 95 درصد مجوزها به صورت ثبتی صادر شد. که ضمن رفع موانع تولید در بخش اشتغال خانگی، متقاضیان مشاغل خانگی با انگیزه بیشتری وارد این عرصه شوند.

بر اساس گزارش ها در دو سال دولت سیزدهم 250 هزار شغل ملی ایجاد شد که از این تعداد تنها 75 هزار شغل مربوط به هفت ماهه امسال بوده است. هدف وزارت کار در سال 1402 ایجاد 150 هزار فرصت شغلی در بخش مشاغل خانگی است و از مجموع یک میلیون فرصت شغلی برنامه ریزی شده برای پایان سال، 15 درصد اشتغال به نسبت مشاغل خواهد بود. در خانه.

امسال بانک مرکزی 4 میلیارد توکن اعتبار برای ایجاد شرکت های ملی اختصاص داد که نسبت به سال گذشته رشد 33 درصدی را به همراه داشت.

در همین راستا آزیتا همتیان، رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و پشتیبانی مشاغل خانگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع خدمات مشاغل خانگی توسط 8 بانک عامل، از پرداخت خدمات مشاغل خانگی به بیش از 12 هزار نفر خبر داد. . .

وی گفت: امسال بانک مرکزی اعتبار خوبی برای توسعه بنگاه های داخلی اختصاص داده و 4 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار وزارت کار قرار داده است که بانک ها با کارمزد به صاحبان بنگاه های داخلی پرداخت می کنند. 4 درصد بر روی این طرح عمل می کند.

به گفته رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از بنگاه های ملی در سال 1401 شورای پول و اعتبار برای توسعه و ایجاد بنگاه های ملی 3000 میلیارد تومان صندوق تصویب کرد و 90 درصد این منابع جذب شد و در سال جاری این مبلغ به 4000 میلیارد تومان افزایش یافته است.

همتیان به تعداد تاسیسات تجاری دریافتی از منزل نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرکت های مستقل تا 150 میلیون تومان و شرکت های پشتیبان در ازای اشتغال 40 نفر تا سقف 4 میلیارد تومان دریافت می کنند که معادل 150 میلیون نفر است که شرکت های مستقل دریافت می کنند. . تومان تسهیلات گارانتی کافی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این کاهش دو درصدی نرخ بیکاری زنان و افزایش یک درصدی نرخ مشارکت زنان در آمار بهار و تابستان 1402 را از آثار توجه به مشاغل خانگی عنوان کرده بود. و گفت: مشاغل خانگی هزینه های تولید را به شدت کاهش می دهد، مصرف انرژی را کاهش و مدیریت می کند و از طریق بستر اشتغال خانگی، ورود زنان به بازار کار تسریع می شود.

در حال حاضر تفاهم نامه های متعددی با بانک ها برای توسعه مشاغل خانگی منعقد شده است و تعداد مشاغل خانگی به بیش از 600 واحد رسیده است. فضای مجازی توسط صاحبان این مشاغل، وزارت حریم خصوصی برای تعیین این نماد فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.