افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بیرانوند: سربازها خیلی خوشحال نباشید و فصل قبل را فراموش نکنید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 126142
بیرانوند: سربازها خیلی خوشحال نباشید و فصل قبل را فراموش نکنید – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بابت گلی که از رضا اسدی در ضربه ایستگاهی دریافت کرد از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: این برد را به سپاهان تبریک می گویم. بازی سختی بود، می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم، اما متاسفانه دروازه ما […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بابت گلی که از رضا اسدی در ضربه ایستگاهی دریافت کرد از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: این برد را به سپاهان تبریک می گویم. بازی سختی بود، می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم، اما متاسفانه دروازه ما روی آن ضربه ایستگاهی باز شد و شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه روی گل رضا اسدی عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: گاهی اتفاقاتی می افتد که نمی شود کرد. رضا اسدی شوت خیلی خوبی زد. متاسفانه نتونستم عکس العملی نشون بدم بابت آن صحنه عذرخواهی می کنم، مسابقه سختی بود. وقتی تغییرات سپاهان را دیدم برای تیمم خجالت کشیدم. برخی از بازیکنان ما مصدوم شدند و نتوانستند در این بازی حضور داشته باشند. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم 10، 11 بازیکن ما سرماخورده بودند و شرایط بسیار سختی داشتند. فقط باید بگویم که برای خوشحالی تیم ها زود است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات فصل قبل و قهرمانی پرسپولیس گفت: به نظرم هواداران تیم ها نباید خیلی خوشحال باشند و چهار هفته فصل قبل که پرسپولیس او بود را فراموش نکنند. از نظر امتیازی در جدول عقب بود اما در نهایت توانست سه جام را از آن خود کند. فکر می کنم شادی در چشمان نمناک پرسپولیسی ها بازیکنان ما را بیدار می کند. خیلی خوشحال نباش چون فقط هفته 10 است. این پرسپولیس با 12 یا 13 بازیکن به فینال آسیا صعود کرده است و وقتی می خواهند بیدار شوند جلوی این بچه ها سخت است. انشاالله بتوانیم بازی های بعدی را بهتر شروع کنیم هرچند می دانیم بازی های سختی در پیش داریم. در لیگ قهرمانان آسیا بازی مقابل النصره الدیل را داریم و دو بازی داریم که سرنوشت ما در این دو بازی برای صعود از گروه مشخص می شود. پس از این دیدار به استقبال دربی خواهیم رفت. شرایط ما سخت است. البته بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند و شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند که در این فصل مشکلی نخواهیم داشت.

بیرانوند پس از این شکست خطاب به پرسپولیسی ها تاکید کرد: از پرسپولیسی ها ممنونم، ما را تنها نگذاشتند. در هفت سال گذشته شش قهرمانی با حمایت این هواداران به دست آمده است. هواداران ما کوتاه نمی آیند. خیلی ها هستند که می توانند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند و تاوان آن را بدهند. امروز یکی از این تیم ها یعنی سپاهان را دیدید که سه تیم داشت. آنها همه بازیکنانی را گرفتند که تیم های مدعی نتوانستند به دست آورند. چهار پنج بازیکن سپاهان که انتظار داشتم امروز بازی کنند، فرصت بازی نداشتند. یعنی خدا را شکر دست سپاهان در انتخاب تیم و بازیکنان باز است. از آنجایی که پرسپولیس در سال گذشته سه قهرمانی را به دست آورد، امسال را دست کم گرفتیم و آنقدر که نیاز داشتیم بازیکن جذب نکردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رفتن بازیکنانی مانند عیسی آل کثیر از پرسپولیس به دلیل ضعف سرمربی این باشگاه بوده است، گفت: پارسال که قهرمان شدیم رضا اسدی هم با ما بود؟ عیسی آل کثیر (بنده خدا) فقط در هشت هفته گذشته به ما اضافه شد. شما سوالی میپرسید که ربطی به تابلو ندارد. فقط ژسوس آل کثیر ما را ترک کرد، که فکر می‌کنم فقط به هفت هشت هفته گذشته اضافه شد. تیم ما مثل پارسال است اما مصدومیت روی آن تاثیر گذاشته است. وحید امیری، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی برای تیم سنگین وزن بودند اما شرایط به این شکل پیش رفته است. همه انتظار دارند پرسپولیس به عنوان یک مدعی ظاهر شود و شرایط سخت است. ما امسال باید با افراد زیادی بجنگیم چون البته وقتی در هفت سال 6 بار قهرمان لیگ برتر می‌شوی، دو بار به فینال آسیا می‌رسی و نایب قهرمان می‌شوی، کار سخت می‌شود.

کاپیتان در پاسخ به این سوال خبرنگار که هواداران سپاهان شعر “بارون، بارون” را برای کری می خوانند، تصریح کرد: به هر حال بارون بارون طوری شده که چیزهای دیگری پشت آن اضافه می کنند. به هر حال، هر جا که می رویم، هواداران تیمشان را تشویق می کنند. آنها می دانند که من باهوش هستم و حرکت می کنم، اما آن را جدی نمی گیرند و عصبانی نمی شوند. هواداران سپاهان امروز جو بسیار خوبی را در ورزشگاه ایجاد کردند. طبیعی است که هر جا بیرون از ورزشگاه آزادی می رویم این اتفاقات برای ما می افتد.

بیرانوند در خصوص اعلام لیست جدید تیم خاطرنشان کرد: به هر حال امروز تمام شد و فردا یک بازی جدید فیفا در پیش داریم و باید دو بازی مقدماتی جام جهانی انجام دهیم. همان بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند لیاقتش را داشتند و خدا را شکر کسی آسیبی ندید. نفرات دعوت شده چه در تیم ملی چه در خارج از کشور شایسته این دعوت بودند. امیدوارم بازیکنانی که در خدمت تیم ملی هستند بتوانند تمام تلاش خود را بکنند و در این دیدار سربلند زمین را ترک کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)