افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

الزام واحدهای مسکونی جدید برای نصب تاسیسات الکترونیکی مبتنی بر فیبر نوری

  • کد خبر : 126124
الزام واحدهای مسکونی جدید برای نصب تاسیسات الکترونیکی مبتنی بر فیبر نوری

به گزارش بازار، داوود زارعیان درباره لزوم طراحی کانال های فیبر نوری در ساخت ساختمان های جدید گفت: در سال های دور که بحث ساخت و ساز مسکن در کشور مطرح می شد؛ در سال های دور که بحث ساخت و ساز مسکن در کشور مطرح می شد، در سال های اخیر در سال های […]

به گزارش بازار، داوود زارعیان درباره لزوم طراحی کانال های فیبر نوری در ساخت ساختمان های جدید گفت: در سال های دور که بحث ساخت و ساز مسکن در کشور مطرح می شد؛ در سال های دور که بحث ساخت و ساز مسکن در کشور مطرح می شد، در سال های اخیر در سال های دور بحث ساخت و ساز مسکن در کشور مطرح بود. اعم از واحدهای مسکونی، به طور کلی و یا واحدهای تجاری که در داخل کشور ساخته می شدند، توجه ویژه ای به تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی ساختمان ها می شد و به گونه ای که در واحد مسکونی اعم از واحد مسکونی و یا ویلایی، در تاسیسات الکترونیکی در آنها علاوه بر سیم کشی برق، کلیدها و پریزها، سیم کشی تلفن و معمولاً هر واحد مسکونی حداقل سه یا چهار پریز یا نقطه تماس برای تلفن داشت.

وی ادامه داد: از سال 1395 که ارائه اینترنت فیبر نوری در منازل آغاز شد، یکی از مشکلاتی که با آن مواجه بودیم عدم امکان برقراری ارتباط در منازل بود، زیرا این مشکل از قبل در لوله های داخل ساختمان ها وجود داشت. بنابراین لازم بود از کانال های موجود استفاده شود یا کانال های جدیدی در داخل خانه برای فیبر گذاری و برقراری ارتباط مشترک از طریق فیبر نصب شود.

معاون بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: بر این اساس شرکت مخابرات ایران اقدامات متعددی را در کشور آغاز کرد. مکاتباتی با بسیاری از سازمان‌های مسئول در این زمینه به‌ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شد تا مردم و پیمانکاران از همان ابتدا به داشتن فیبر در خانه‌های خود تشویق شوند. حال به هر دلیلی و زمانی که ارتباط برقرار می شود، زیرا این کار از هزینه های اضافی جلوگیری می کند و نیاز به زمان زیادی ندارد.

زارعیان خاطرنشان کرد: امسال با سازمان نظام مهندسی تفاهم نامه ای منعقد کردیم که بر اساس آن برای واحدهای مسکونی جدید اجباری است و به کل کشور ابلاغ شد و امیدواریم تمامی واحدهای مسکونی و تجاری که علاوه بر تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی قدیمی نیز باید دارای تاسیسات الکترونیکی مبتنی بر فیبر نوری باشند که به راحتی با قیمت مناسب به هم متصل شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.