افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

گل محمدی: ضربه ایستگاهی سرنوشت بازی را رقم زد/ داور به راحتی به سپاهان فرصت گلزنی داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 126095
گل محمدی: ضربه ایستگاهی سرنوشت بازی را رقم زد/ داور به راحتی به سپاهان فرصت گلزنی داد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه گل سپاهان اشتباهی رخ نداد، داور خیلی راحت این فرصت را در اختیار سپاهان قرار داد تا به گل برسد. یحیی گل محمدی پس از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: در مجموع شاهد بازی خوبی از دو تیم بودیم. در نیمه اول می توانستیم از موقعیت هایی که […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه گل سپاهان اشتباهی رخ نداد، داور خیلی راحت این فرصت را در اختیار سپاهان قرار داد تا به گل برسد.

یحیی گل محمدی پس از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: در مجموع شاهد بازی خوبی از دو تیم بودیم. در نیمه اول می توانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم. نیمه دوم را تیم حریف خوب شروع کرد و ما بازی را به حریف واگذار کردیم. در صحنه ای که سپاهان گلزنی کرد اشتباهی رخ نداد. داور خیلی راحت این فرصت را به سپاهان داد تا گل بزند. اختلاف بازی یک گل نبود. یک توپ بازی سرنوشت مسابقه را رقم زد. نیمه دوم را تیم حریف خوب شروع کرد و دقایقی به آنها وقت دادیم. در صحنه ای که سپاهان به گل رسید، اشتباهی رخ نداد و اتفاقی نیفتاد. داور به راحتی رقیب را متوقف کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. اختلاف بازی شاید گل نبود و یک شوت سرنوشت بازی را رقم زد.

وی ادامه داد: دو سه موقعیت خوب داشتیم و می توانستیم از آنها استفاده کنیم. در شرایط سخت و در این محیط بچه ها می دویدند و می جنگیدند اما اختلاف دو تیم فقط به خاطر یک دانه بود که حریف می دانست چطور از آن بهره ببرد.

* اختلاف ما با سپاهان فقط یک دانه بود.

وی ادامه داد: باید از فرصت هایی که داشتیم استفاده می کردیم. در نیمه دوم آنها تغییرات خوبی انجام دادند و انرژی بیشتری از تیم دریافت کردند. بچه های ما هر چه داشتند روی زمین گذاشتند و دویدند. تفاوت فقط به دلیل دانه ای بود که حریف استفاده کرد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: فکر می کنم شرایط بازی بازیکنان را مجبور کرد که احتیاط بیشتری داشته باشند و در دفاع بیشتر کار کنند. آنها انرژی بیشتری برای دفاع گذاشتند. در این بازی ها 2، 3 فرصت بیشتر نیست و به همین دلیل باید از آنها استفاده کرد.

الان خیلی ها یادشان افتاده که به ما حمله کنند.

گل محمدی درباره مصدومیت های تیمش گفت: پورعلیگنجی و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. نبیل دیروز مجروح شد. اینها می تواند کیفیت بهتری به تیم بدهد. این موجودی ما بود. بچه ها از هر چیزی که می توانستند استفاده کردند، اما متاسفانه شکست خوردیم. سپاهان 5 بازی انجام داد اما خیلی از بازیکنان ما مصدوم شدند. بیماری هایی هم در تیم وجود داشت که در تیم باخت داریم. به همین دلیل الان خیلی ها می توانند به ما حمله کنند، اما باید نسبت به نقل و انتقالات احساسی داشته باشند. آنها باید فشاری را که در آن زمان وارد کردند، اعمال می کردند. حالا یادت افتاد که این اتفاقات افتاد. آنها باید از قبل به این فکر می کردند. این یک روند است و هنوز اتفاق نیفتاده است. ما در نقل و انتقالات ضعیف بودیم و حتی تیم خودمان را حفظ نکردیم.

*این را باید از درویش بپرسید.

سرمربی پرسپولیس گفت رضا درویش فکر می کرد شاید در مدیریت پرسپولیس نباشد و به همین دلیل نقل و انتقالات را جدی نگرفت. وقتی به این داستان ها فکر می کنم، می بینم که همه تیم ها بازیکنان خود را گرفتند، فقط ما نتوانستیم تیم خود را تقویت کنیم. فکر نمی کنم چیزی که شما می گویید دخیل باشد. این را باید از خود بپرسید.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که قدرت تیمش به سپاهان نرسید یا مشکلات دیگری باعث بی نتیجه ماندن پرسپولیس شد، گفت: چهار، پنج بازیکن خود را از دست دادیم. پورعلیگنجی، سلمانی، امیری و باهویی نیز روز گذشته مصدوم شدند. اینها بازیکنانی هستند که می توانند کیفیت خوبی در حمله به تیم ما بدهند. این موجودی ما بود و به هر حال بچه ها هر کاری که می توانستند در زمین انجام دادند و از تمام توان خود استفاده کردند.

وی در خصوص افت تیمش در بازی های گذشته توضیح داد: ششمین بازی خود را در سه هفته اخیر انجام دادیم. سپاهان پنج بازی انجام داده است. با توجه به مصدومیت ها و بیماری های زیاد بچه ها در چند بازی اخیر افت داشتیم اما ممکن است عده ای به تیم حمله کنند و با تیم مبارزه کنند اما باید از اول بازی این حس را داشتند. فصل و خریدها . حالا آنها به خودشان فشار می آورند اما بعد (اول فصل) آرام بودند. متأسفانه به شرایطی رسیدیم که تازه یادشان آمد که این اتفاقات افتاده است. باید از قبل جلوی این حوادث گرفته می شد. نتایج در دیدارهای گذشته هر از چند گاهی یکسان نیست، با این حال روندی طی شده و ما از همان ابتدای نقل و انتقالات خود را ضعیف نشان دادیم و حتی نتوانستیم تیم خود را حفظ کنیم و به اینجا رسیدیم.

همه تیم ها قراردادشان را امضا کردند و فقط ما نتوانستیم خودمان را تقویت کنیم
گل محمدی در پاسخ به خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرده است، گفت: گفته می شود شاید درویش فکر نمی کرد در فصل جدید به عنوان مدیرعامل فعالیت کند و احتمالا یکی از دلایل عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات همین مشکل است. . مشکل: “این مشکلات وجود دارد.” نداشتم. محدودیت هایی برای تیم ما وجود داشت. همه تیم ها کار خود را کردند و قراردادها را ثبت کردند و اتفاق خاصی نیفتاد اما در این بین نتوانستیم تیم خود را تقویت کنیم. من فکر نمی کنم چیز دیگری در این مسائل دخیل باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.