افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

رژیم صهیونیستی و حامیان آن دچار شکست استراتژیک شدند

  • کد خبر : 126000
رژیم صهیونیستی و حامیان آن دچار شکست استراتژیک شدند

آفتاب نیوز: امیر دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای کشور در پایتخت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم که در سالن کوثر نیروی زمینی سپاه برگزار شد. ، به فضایل اخلاقی شهید طهرانی مقدم اشاره کرد و گفت: سردار شهید طهرانی مقدم پاسداری بود که طبق تعریف […]

آفتاب نیوز:

امیر دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای کشور در پایتخت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم که در سالن کوثر نیروی زمینی سپاه برگزار شد. ، به فضایل اخلاقی شهید طهرانی مقدم اشاره کرد و گفت: سردار شهید طهرانی مقدم پاسداری بود که طبق تعریف مقام معظم رهبری دارای ویژگی های پاسدار بود و هرکس حتی یک بار شهید طهرانی مقدم را دیده باشد متوجه آنها می شوید. اشتیاق و امید این شهید در امور مختلف فعال و مبتکر بود و خلقت خداوند نیز بر همین مضمون است و پستی و انفعال در خلقت خداوند جایی ندارد.

به گزارش سپه نیوز، وی با بیان اینکه باید قبل از مرگ مقداری توشه جمع کنیم تا راه بهشت ​​را هموار کنیم، اظهار داشت: باید از توشه ای که جمع کرده ایم مطمئن باشیم. خداوند متعال انسان را آفرید تا بهشت ​​شود و این بر عهده انسان است که می خواهد بهشت ​​باشد یا جهنم. این فکر و عمل ماست که ما را بهشتی می کند و اول باید قلبمان مثل شهدا بهشتی شود و بعد جسم ما و همه شهدا اینطور بود. مهم این نیست که چه مسئولیتی داریم و چه می کنیم، مهم این است که چگونه به وظیفه خود عمل می کنیم.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به فاجعه غزه گفت: جبهه حق با جبهه باطل می‌جنگد و صهیونیست‌های خبیث و حامیان آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند مستقیماً با یکدیگر مقابله کنند و به همین دلیل است که آنها را هدف قرار می‌دهند. پرجمعیت ترین نقطه جهان غزه با بمب و موشک و تخریب ساختمان ها و بیمارستان هایی که اصلا نظامی نیستند متاسفانه غربی های خبیث از جنایات صهیونیست ها حمایت می کنند کسانی که دهه ها تلاش کردند چهره خوبی از مردم به نمایش بگذارند رژیم صهیونیستی در این ماه تمام چهره خوبی که به این رژیم داده بودند از بین رفت، به طوری که تظاهرات گسترده ای علیه این رژیم در جهان برپا شد.

سردار فدوی ادامه داد: شکست راهبردی رژیم صهیونیستی و حامیان آن محقق شده است. روزی روزگاری مردم فلسطین سنگ در دست داشتند اما امروز رزمندگان جبهه مقاومت به سمت سرزمین های اشغالی موشک شلیک می کنند. وقتی با جبهه حق و باطل روبرو می شویم خداوند در جبهه حق قرار می گیرد و این وعده خداست که می گوید حزب خدا همیشه پیروز است و فقط باید مراقب باشیم که در حزب خدا باشیم. .

وی افزود: انجام تکالیف به ما کمک می کند و فقط باید این وظایف را به نحو احسن انجام دهیم. پارسا کسی است که وظایف خود را به درستی انجام داده باشد و اگر چنین باشد از بدی های دنیا ضرری به ما نمی رسد. از اول انقلاب تا به امروز دشمن تلاش کرده به انقلاب اسلامی لطمه بزند، اما چون هر روز بر قدرت خود افزوده ایم، دشمن نتوانسته آسیبی به ما وارد کند و در این مدت حتی یک روز هم بی تحرک نبوده ایم. .

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت پهپادهای مدرن صهیونیستی و آمریکایی را هم در غزه و هم در یمن منهدم می کند، تصریح کرد: امروز برای بدی های دنیا نشانه می گذاریم و این نتیجه آن چیزی است که انجام دادیم و مورد قبول خداست.» گرفته است. خداوند هرگز اجازه نداده که ما در بن بست قرار بگیریم.

سردار فدوی ادامه داد: فقط خدا می تواند هر کاری بخواهد انجام دهد. شرورهای دنیا اگر ابرقدرت باشند خیلی ضعیف عمل می کنند. در راه الهی جای شکست نیست و خوشا به حال دوستداران انقلاب اسلامی که در این راه بوده و هستند. علت تأسیس ما این است که بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم و همچنین افرادی مثل شهید تهرانی مقدم که تا آخر کار کردند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کوهنوردان و مربیان پیشکسوت این رشته ورزشی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.