افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

درخشان: سپاهان فراموش نکند که مقابل تیم قهرمان ایران بازی می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 125908
درخشان: سپاهان فراموش نکند که مقابل تیم قهرمان ایران بازی می کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر دو تیم امروز بازی سختی را پیش رو دارند و مطمئنا در صورت پیروزی در این دیدار می توانند به ساحل آرامش برسند. حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار امروز یکشنبه 30 آبان تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار برای […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر دو تیم امروز بازی سختی را پیش رو دارند و مطمئنا در صورت پیروزی در این دیدار می توانند به ساحل آرامش برسند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار امروز یکشنبه 30 آبان تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار برای هیچ کدام از این دو تیم و به دلیل حساسیت بالای بازی آسان نخواهد بود. ، پیروزی در آن می تواند به شرایط هر تیم کمک در جدول بستگی داشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این مدت چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی بدون حضور داشته است اما سپاهان نباید فراموش کند که مقابل تیم قهرمان ایران بازی می کند. درست است که بازیکنان شاخص و سطح بالایی در این تیم حضور دارند اما پرسپولیس در هر شرایطی تیم بزرگی محسوب می شود و اصلا نباید این تیم را دست کم گرفت. امیدوارم بازی قابل قبولی را شاهد باشیم و هم تماشاگران داخل ورزشگاه و هم آنهایی که از طریق گیرنده های صدا و سیما بازی را می شنوند و تماشا می کنند از کیفیت آن راضی باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: هر دو تیم باید حواشی را کنار بگذارند و به فکر ارتقای عملکرد خود باشند، حواشی به نفع تیم و بازیکن نیست جز اینکه باعث افت هر تیمی می شود. پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ محسوب می شوند و این دیدار چیزی از دربی پایتخت کم ندارد و اهمیت زیادی دارد.

درخشان در خصوص انتقاد یحیی گل محمدی از بی نتیجه ماندن پرسپولیس در سه دیدار اخیر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، گفت: انتقاد مشکلی را حل نمی کند و چنین صحبت هایی هرگز به درد پرسپولیس نمی خورد. بازیکنان پرسپولیس باید با بازی خود در زمین جواب انتقادات را بدهند چرا که این انتقادات تیم را به حاشیه می برد، یحیی گل محمدی هم مربی بزرگی است و در این چند سالی که در پرسپولیس حضور دارد توانسته نتایج قابل قبولی را به دست آورد. چرا نباید این مربی را داشته باشد و تیم با در نظر گرفتن بازیکنانی که دارد او را کنار گذاشته است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند در این بازی پیروز شود تا رقابت خود را با استقلال در بالای جدول ادامه دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)