افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

2 فیلم اجتماعی در 3 روز اول میلیاردی دریافت کردند

  • کد خبر : 125551
2 فیلم اجتماعی در 3 روز اول میلیاردی دریافت کردند

به گزارش مانیبان، چهارشنبه حوالی ساعت 8 صبح دو فیلم پرمخاطب اکران شدند و توانستند اکرانی بالغ بر یک میلیارد تومان را تجربه کنند. با توجه به اکران ناگهانی آثار و عدم تبلیغات، این اجرا بسیار خوب ارزیابی شده است و انتظار می رود در آینده این آثار با استقبال بیشتری روبرو شوند. «محبوب» در […]


به گزارش مانیبان، چهارشنبه حوالی ساعت 8 صبح دو فیلم پرمخاطب اکران شدند و توانستند اکرانی بالغ بر یک میلیارد تومان را تجربه کنند.

با توجه به اکران ناگهانی آثار و عدم تبلیغات، این اجرا بسیار خوب ارزیابی شده است و انتظار می رود در آینده این آثار با استقبال بیشتری روبرو شوند.

«محبوب» در 3 روز ابتدایی نمایش خود توانست 11 هزار و 40 نفر را به سالن های سینما بکشاند و 626 میلیون تومان فروخت. برای سومین اثر سهیل بیراگی 353 سکانس تعریف شد.

فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

حوالی ساعت 8 صبح 7805 تماشاگر داشت و گیشه آن به 447 میلیون تومان رسید. فیلم جدید منوچهر هادی ۲۷۹ نمایش داشت. اکران مردمی این فیلم با بازی یکتا ناصر و کامبیز درباز پنجشنبه شب در پردیس کورش برگزار شد و بلیت هر دو اکران مردمی به طور کامل فروخته شد و این 2 فیلم اجتماعی در حضور 18845 نفر موفق شدند. و مبلغ 1000 میلیون و 73 میلیون تومبا در گیشه فروش واریز کرد.

کامبیز دیرباز، یکتا ناصر، سارا رسول زاده، حسن پورشیرازی و منوچهر هادی بازیگران این فیلم هستند.

نکته قابل توجه در مورد این آثار این است که هر دو فیلم توانستند در تهران و چندین مرکز استان به اکران بزرگی دست یابند. قبل از اکران این فیلم فقط فیلم هتل در اکران ویژه قرار داشت. این اولین نمایش بزرگ فیلم اجتماعی در 10 ماه گذشته است.

تا روز چهارشنبه گیشه در اختیار آثار کمدی و کودک بود و سینمای اجتماعی نماینده ای در اکران نداشت.

اکران همزمان دو فیلم اجتماعی پرمخاطب، علاوه بر توزیع تعادل و عدالت منطقی بیشتر در اکران، باعث افزایش بیننده و بهبود کارایی باکس آفیس نیز شده است و این انتظار منطقی را ایجاد می کند که رکوردهای پس از کرونا در فیلم شکسته شود. روزهای خوب استقبال در سینماها و گیشه یک میلیاردی سینمای ایران امسال بیش از همیشه قابل دسترس است.

منبع: ایرنا


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.