افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ورزشگاه آزادی، تراکتور جهنمی و خمس

  • کد خبر : 125458
اسمارتک نیوز » ورزشگاه آزادی، تراکتور جهنمی و خمس

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری 2 بر 1 بلوز و حفظ هدایت این تیم به پایان رسید. به گزارش شنبه شب ایرنا، تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی امروز در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر باشگاه های ایران […]

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری 2 بر 1 بلوز و حفظ هدایت این تیم به پایان رسید.

به گزارش شنبه شب ایرنا، تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی امروز در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. قضاوت این دیدار را سید وحید کاظمی با کمک سعید قاسمی و علیرضا مرادی بر عهده داشت.

آبی پوشان تهرانی در شرایطی به مصاف تراکتور رفتند که هفته گذشته 2 امتیاز مهم در قزوین را از دست دادند اما همچنان در صدر جدول قرار دارند. آنها در ورزشگاه آزادی به دنبال شکست دادن رقیب سرسخت و سخت کوش خود و کسب سه امتیاز بودند.

تراکتور به مصاف آبی پوشان تهرانی رفت. آنها در آخرین بازی فصل گذشته با شکست با نتیجه 7 بر صفر وارد ورزشگاه آزادی شدند.

دقایق حساس

دقیقه 5: استقلال در محوطه تراکتورسازی موقعیت خوبی پیدا کرد. توپ رضاوند به بلانکو رسید اما ضربه این بازیکن در دستان پورحمیدی ماند.

دقیقه 8: محمد نادری در آستانه رویارویی با سیدحسین حسینی با پاس صفا هادی بود که کاپیتان آبی پوشان بیرون آمده از دروازه به بدترین شکل ممکن توپ را مهار کرد تا توپ به عارف برسد. رستمی. این بازیکن فرصت خوبی داشت تا دروازه خالی استقلال را باز کند اما با بی دقتی ضربه ای به توپ زد و پاکو خمس را نفس نفس زد.

دقیقه 17: ارسال عارف رستمی از جناح چپ تقریبا به مهدی شیری رسید اما ابوالفضل جلالی با حضور به موقع توپ را به کرنر فرستاد تا استقلالی نفس راحتی بکشد.

دقیقه 21: ارسال مهدی مهدی پور با ضربه سر ایمان سلیمی به طرز خطرناکی از بالای دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

دقیقه 24: اشتباه عجیب آلوارو خیمنز یک موقعیت عالی برای استقلال ایجاد کرد. پس از این اشتباه گوستاوو بلانکو سعی کرد توپ را به رضاوند پاس دهد که تکل صفا هادی مسیر توپ را کاملا تغییر داد و توپ به مهرداد محمدی رسید. این بازیکن در حالی که می توانست شوت بزند، پاس ضعیفی را برای رضاوند ارسال کرد که با تکل بلند مدافع تراکتورسازی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 25: ضربه کرنر مهدی مهدی پور در تیرک نزدیک به ایمان سلیمی رسید و مدافع آبی ها با یک ضربه سر دیدنی گل اول آبی ها را به ثمر رساند.

دقیقه 41: استقلال روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت خوبی شد و وقتی شماره استقلال 4-2 شد، پاس رضاوند در سمت چپ به حمیدی فر و جلالی رسید که به طرز عجیبی از دست رفتند.

دقیقه 50: استقلال در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. شوت از راه دور ابوالفضل جلالی با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد. توپ ابتدا به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد تا اولین گل این بازیکن آرژانتینی با لباس آبی روشن به ثمر برسد.

دقیقه 61: کرنر مهدی مهدی پور با ضربه سر مهرداد محمدی همراه شد که پورحمیدی توپ را ناقص دفع کرد و در برگشت روزبه چشمی نتوانست از توپ در مقابل دروازه استفاده کند.

دقیقه 65: گوستاوو واگنین توپ را پشت محوطه استقلال قرار داد اما ضربه این بازیکن به طرز خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 70: ارسال امیرحسین حسین زاده با ضربه سر عارف رستمی همراه شد که از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 80: ارسال امیرحسین حسین زاده به دروازه استقلال با ضربه دوم به محمد نادری رسید و او توپ را مقابل دروازه فرستاد.

دقیقه 82: محمد قنبری در نزدیکی پرچم کرنر سعی کرد توپی را به سمت دروازه بفرستد که ضربه او مستقیم به سمت دروازه رفت و حسینی با واکنشی به موقع توپ را دور زد و آن را برگشت داد.

این دیدار در پایان 96 دقیقه با برتری 2 بر صفر استقلال و ادامه هدایت این تیم به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند (امید حامدی فر)، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور (سعید مهری)، آرش رضویند، ابوالفضل جلالی، کوین یاماگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آغاسی، شجاع خلیل زاده، محمد آقاجانپور (مهدی عبدی)، محمد نادری، صفا هادی (سیامک نعمتی)، گوستاوو وگنین، آلوارو جیمنز (امیرحسین حسین زاده)، مهدی شیری (مهدی عبدی) و محمد غمد عامهدی. (سیدمهدی حسینی)

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.