افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ویزای کار کانادا با اکسپرس + مشاوره رایگان

  • کد خبر : 125372
ویزای کار کانادا با اکسپرس + مشاوره رایگان

از سوی دیگر، قوانین جدید کشور برای جذب نیروی کار خارجی در سال آینده، فرصت های طلایی بی شماری را برای مهاجرت به کانادا فراهم کرده است. این قوانین را تا حد امکان بشناسید و به راحتی آنها را دریافت کنید. ویزای کار کانادا با Xpertop با ویزای کار کانادا چیست؟ به طور کلی، در […]

از سوی دیگر، قوانین جدید کشور برای جذب نیروی کار خارجی در سال آینده، فرصت های طلایی بی شماری را برای مهاجرت به کانادا فراهم کرده است. این قوانین را تا حد امکان بشناسید و به راحتی آنها را دریافت کنید. ویزای کار کانادا با Xpertop با

ویزای کار کانادا چیست؟

به طور کلی، در حال حاضر دو نوع ویزای کار کانادا وجود دارد: مجوز کار رایگان و مجوز کار وابسته به یک کارفرمای خاص. با مجوز خوداشتغالی، شما این فرصت را خواهید داشت که برای هر کارفرمای واجد شرایط در کانادا کار کنید. همچنین در یکی دیگر از روش های ویزای کار کانادا که به کارفرمای خاصی بستگی دارد، بسته به شرایط مندرج در مجوز کار و بسته به مدت و مکان می توانید برای کارفرمای خاصی کار کنید.

مراحل و شرایط ویزای کار کانادا چیست؟

ویزای کار کانادا انواع مختلفی دارد و هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند برای یکی از آنها اقدام کند. روش اکسپرس اینتری، روش سرمایه گذاری، روش گزینش استانی و روش skilled worker از جمله روش هایی خواهد بود که امکان اخذ ویزای کار کانادا 2024 را به شما می دهد.

همچنین طبق آخرین اطلاعات سایت اکسپرت تاپ مواردی از قبیل داشتن مدرک زبان، مدارک تحصیلی و همچنین دانش و تجربه کاری و همچنین نداشتن آموزش ضعیف و سلامت جسمانی و همچنین داشتن شغل معتبر . پیشنهاد از جمله موارد و شرایط مهم در مسیر اخذ ویزا. کاری کانادایی محسوب می شود.

روش اکسپرس اینتری برای دریافت ویزای کار کانادا

این روش برای افرادی که به دنبال اقامت دائم کانادا هستند بهترین گزینه خواهد بود. از طریق اکسپرس اینتری عناصری مانند سن، سابقه کار، سطح زبان، تحصیلات و غیره. وارد سیستم امتیازدهی می شوند و در صورت تایید صلاحیت شما توسط اداره مهاجرت، درخواست شما پذیرفته می شود. در این روش باید بتوانید 1200 امتیاز کسب کنید و از نظر رشته های تحصیلی و حرفه ای محدودیتی نخواهید داشت و برای هر رشته ای که تجربه لازم را دارید می توانید اقدام کنید.

روش سرمایه گذاری برای درخواست ویزا در کانادا

اگر قصد دارید از روش سرمایه گذاری برای درخواست ویزای کار کانادا در سال 2024 استفاده کنید، باید یکی از مشاغل واجد شرایطی باشید که در لیست مشاغل حرفه ای در کانادا (نفتا) قرار دارند. شما همچنین باید یک پیشنهاد کاری از اداره مهاجرت کانادا داشته باشید. در نهایت، شما باید اجازه کار و دریافت دستمزد در کانادا داشته باشید.

روش کارگران ماهر برای دریافت ویزا با Xpertop

سیستم صلاحیت کارگران ماهر نیز یکی از راه هایی است که کانادا نیروی کار مورد نیاز خود را تامین می کند. اگر در مواردی مانند سن، تحصیلات و سطح زبان نمره خوبی کسب کنید، می توانید به راحتی ویزای کاری کانادا را دریافت کرده و پروسه مهاجرت کاری به کانادا را تکمیل کنید.

نحوه انتخاب استان برای مهاجرت کاری به کانادا

به گفته کارشناسان مهاجرت، در این روش باید یکی از استان های کانادا را انتخاب کنید و سپس با در نظر گرفتن شرایط استان مورد نظر و شرایط شخصی خودتان، مدارک خود را برای اخذ ویزای مهاجرت کاری به این کشور ارائه دهید. به سمت کانادا.

روش خوداشتغالی برای اخذ ویزا

روش خوداشتغالی برای افرادی است که در زمینه های مختلف فنی، هنری یا ورزشی مهارت های خاصی دارند و به دنبال اخذ ویزای مهاجرت کاری به کانادا هستند. برنامه های خوداشتغالی دولت کانادا برای افرادی که چنین شرایطی دارند گزینه خوبی خواهد بود.

در حال حاضر در حوزه ورزش: ورزشکاران، مربیان ورزشی، داوران ورزشی، راهنمایان و مربیان برنامه های ورزشی و در حوزه فرهنگی و هنری نویسندگان، طراحان و نقاشان، نوازندگان و عکاسان می توانند از این روش استفاده کنند.

هزینه ویزای کار کانادا چقدر است؟

هزینه ویزای کار کانادا بسته به نوع ویزا و شرایط آن ممکن است تا حدودی متفاوت باشد و شامل هزینه های جزئی و ثانویه مانند هزینه وکیل و پیگیری پرونده می باشد.

اما به طور کلی هزینه ویزای کار کانادا که باید در زمان درخواست پرداخت شود 155 دلار کانادا است. همچنین جالب است بدانید که در مقایسه با سایر روش های اخذ ویزا، ویزای کار یکی از ارزان ترین روش ها می باشد.

از چه مشاغلی در کانادا استقبال می شود؟

6

لیست پیشنهادات شغلی در کانادا بسیار گسترده است و این کشور در بسیاری از مشاغل به دنبال متخصص می باشد. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت اکسپرتاپ، در حال حاضر در تمامی رشته های فنی و مهندسی، پزشکی، پرستاری، هنر و مدیریت، امکان پذیرش بسیار بالا وجود دارد.

به طور کلی، لیست مشاغل مورد استقبال در کانادا به چند دسته کلی مانند مشاغل مدیریتی، سطح دانشگاه، مشاغل ماهر و فنی، متوسط ​​و کارگری تقسیم می شود. علاوه بر این، استان هایی مانند انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک به عنوان بهترین مقصد برای مهاجرت کاری به کانادا شناخته می شوند.

برخی از مشاغل پررونق در بازار کار کانادا در سال 2024 به منظور مهاجرت به کانادا عبارتند از پرستاری، توسعه دهندگان وب، مهندسان برق، رانندگان کامیون، جوشکار، دامپزشک، برق صنعتی، حسابدار، داروساز و تکنسین شبکه های کامپیوتری.

کارشناس اجرایی و مشاور متخصص در زمینه مهاجرت به کانادا

شروع یک زندگی جدید در یک کشور زیبا و مطلوب و ساختن سنگ به سنگ ساختمانی جدید و پایدار در زندگی جدید شما همیشه چالش ها و نگرانی هایی را به همراه خواهد داشت. تیم متخصص در آدرس اینترنتی https://expertup.info او در کنار شما خواهد بود تا مسیری هموار و بدون دغدغه برای مهاجرت به کانادا داشته باشید و مراحل اخذ ویزای کاری کانادا را با خیالی آسوده طی کنید. کارشناسان و مشاوران مجرب ما آماده پاسخگویی به سوالات مهاجرتی شما در سایت اکسپرتاپ هستند. همچنین می توانید از همین لحظه و از طریق شماره 09021109021 با ما در تماس باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.