افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

گل محمدی: کلاه بر سر پرسپولیس در نقل و انتقالات/ شکست سپاهان از بازیکنان ماست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 125336
گل محمدی: کلاه بر سر پرسپولیس در نقل و انتقالات/ شکست سپاهان از بازیکنان ماست – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد در سپاهان در اصفهان کار ساده ای نیست اما از بازیکنان پرسپولیس می آید. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: از همه پرسپولیسی ها که امروز به استقبال ما آمدند تشکر می کنم. تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه از کیفیت بالایی برخوردار […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد در سپاهان در اصفهان کار ساده ای نیست اما از بازیکنان پرسپولیس می آید.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: از همه پرسپولیسی ها که امروز به استقبال ما آمدند تشکر می کنم. تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شاهد بازی باکیفیتی از هر دو تیم بوده ایم. تاریخچه بازی نشان می دهد که این بازی همیشه تماشاگر پسند بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند و سپاهان نیز مربی و کادرفنی خوبی دارد، فکر می کنم شاهد یک دیدار خوب، جذاب و دیدنی بین دو تیم باشیم. امیدوارم نتیجه همان چیزی باشد که به دنبالش هستیم، یعنی اضافه کردن سه امتیاز و سپس انجام یک بازی با کیفیت.

گل محمدی تصریح کرد: تلاش می کنیم با توجه به شرایط موجود ریکاوری خوبی داشته باشیم. بعد از بازی سختی که مقابل استقلال از تاجیکستان داشتیم. در این چند روز بیشتر کارهای تاکتیکی و ریکاوری انجام دادیم و وقت تمرین خاصی نداشتیم. بازیکنان ما همیشه نشان داده اند که مردان دوران سختی هستند و می توانند در این شرایط تصمیمات خوبی بگیرند. من همیشه در شرایط خاص نگاه مثبتی به رویکرد او داشتم. من از فرزندانم یاد گرفتم که چگونه در شرایط سخت از یکدیگر حمایت کنیم و چگونه بر آنها غلبه کنم. امیدوارم با سه امتیاز بازی خوب و دیدنی برای ما رقم بخورد. امیدوارم همه تیم های شایسته سه امتیاز را کسب کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در بازی قبلی گفت: بازی آسانی نبود و تیم الدیل هم در آنجا متوقف شد. در گروهی هستیم که هر چهار تیم آن کیفیت دارند و بدون شک سخت ترین گروه آسیا برای ماست. از طرفی اتفاقاتی افتاد و برخی از بچه ها به ویروس آنفولانزا مبتلا شدند و برخی از آنها هنوز درگیر هستند. مصدومیت هایی داریم اما یک تیم هستیم و با توجه به نوع برخوردی که دارند حتی جوانان ما هم می توانند در این روزهای سخت به تیم کمک کنند. من به تک تک بچه ها اعتقاد دارم و مطمئنم که همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند و می توانند به تیم کمک کنند.

گل محمدی یادآور شد: هدف پرسپولیس همیشه برد و سه امتیاز است. بازیکنان ما همیشه کیفیت خود را نشان داده اند، به خصوص پارسال. هدف ما بعد از سال قبل حفظ تیم و برنامه خودمان بود اما با مشکلاتی مواجه شدیم. خیلی ها انتظار داشتند که در نقل و انتقالات بیشتر فعال باشیم اما این اتفاقات باعث شد نتوانیم خواسته های هواداران و کادرفنی را برآورده کنیم. به هر حال هر وقت با هم بودیم توانستیم نتایج خوبی بگیریم. فوتبال است و فراز و نشیب های زیادی دارد. گاهی اوقات شرایطی برای یک تیم پیش می آید که ممکن است نتواند نتایج دلخواه را کسب کند. باید هم با حوصله و هم با تلاش بیشتر سعی کنیم از این مرحله عبور کنیم.

وی گفت: شرایطی که در نقل و انتقالات برای ما به وجود آمد مانند سایر تیم ها نبود. کادر مربیگری تیم های دیگر همه بازیکنانی را که امضا کرده بودند به خدمت گرفتند. الان یه سری مشکلات بود ولی بالاخره ثبت شد. انتظار داشتیم برای پرسپولیس هم این اتفاق بیفتد اما در این بین فقط پرسپولیس شکست خورد و نتوانستیم به آنچه می خواستیم برسیم. فقط بگذار برای ما اتفاق بیفتد. من خودم را با تیم های مدعی مقایسه می کنم. در شرایطی بودیم که نتوانستیم بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم. این اتفاق افتاد و اگر بخواهم در مورد آن صحبت کنم باید از فوتبال دوری کنم. شاید یک روز طول کشید و در مورد این مسائل صحبت کردیم. اما نکته مهم اکنون این است که ما با این بازیکنان به مسابقات می رسیم و می خواهم کیفیت خود را به نمایش بگذارند. ما باید سعی کنیم بیشتر تمرکز کنیم. شاید بتوانیم برخی از مشکلات را با فداکاری بیشتر حل کنیم. همینطور ادامه می دهیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار مقابل سپاهان گفت: مقابل تیمی با کیفیت، خوب و فنی بازی کردیم. آنها در زمین خودشان میزبان هستند و شکست دادن سپاهان در اصفهان کار آسانی نیست اما فکر می کنم از بازیکنان پرسپولیس خواهد آمد. ما می خواهیم بازیکنان با قلب خود بازی کنند و این اتفاق خواهد افتاد. من نمی خواهم کری بخوانم و دنبال این داستان نیستم. اما با توجه به روحیه خوبی که در بازیکنانم دیدم، فکر می کنم فردا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

گل محمدی درباره مصدومان تیمش گفت: چند بازیکن مصدوم و بیمار داریم اما 11 نفره می شویم و انشاالله بازی خوبی انجام می دهیم. (با لبخند)

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)