افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

بازی سختی را با پیروزی به پایان رساندیم – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 125309
بازی سختی را با پیروزی به پایان رساندیم – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: فوتبالدوستان شاهد دیداری پر از تقابل، صحنه و جذاب بودند. ما فشار زیادی داشتیم اما توانستیم یک پیروزی مهم کسب کنیم. تراکتورسازی یکی از پربازده ترین تیم های فوتبال کشورمان است و بازی مقابل آنها برای هر رقیبی مشکل […]

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: فوتبالدوستان شاهد دیداری پر از تقابل، صحنه و جذاب بودند. ما فشار زیادی داشتیم اما توانستیم یک پیروزی مهم کسب کنیم. تراکتورسازی یکی از پربازده ترین تیم های فوتبال کشورمان است و بازی مقابل آنها برای هر رقیبی مشکل ساز است اما بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند. تلاش زیادی کردیم و توانستیم یک پیروزی حساس به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی استقلال برطرف شده است یا خیر، گفت: مشکلات اگرچه نسبت به گذشته کاهش یافته است اما همچنان وجود دارد. برخی از بازیکنان همچنان طلبکار هستند و البته این مشکل به مدیریت مربوط نمی شود اما ما سال هاست که مشکل مالی داریم و نمی توانیم یک نفر را مقصر بدانیم. امیدوارم مدیریت استقلال تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دهد و بتواند آرامش بیشتری را به تیم تزریق کند.

وی در خصوص حضور پرتعداد هواداران استقلال در این دیدار گفت: استقلالی ها اعم از زن و مرد امید اول تیم ما هستند. حضور آنها به ما انگیزه زیادی می دهد و خوشحالم که توانستیم در یک شب سنگین آنها را خوشحال کنیم.

روزبه چشمی در خصوص پیروزی تیم جوانان ایران مقابل برزیل گفت: تیم های جوانان ما کار بزرگی انجام دادند. ما باید به آنها تبریک بگوییم. آنها در دیداری سخت پیروز شدند و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز به این روند ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.