افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » برزیل از بازگشت شاگردان عبدی مظلوم است

  • کد خبر : 125285
اسمارتک نیوز » برزیل از بازگشت شاگردان عبدی مظلوم است

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در جام جهانی با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست داد و به پیروزی چشمگیری دست یافت. به گزارش شنبه شب ایرنا، تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه در اولین دیدار خود در جام جهانی زیر 17 سال به مصاف برزیل مدعی اصلی این […]

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در جام جهانی با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست داد و به پیروزی چشمگیری دست یافت.

به گزارش شنبه شب ایرنا، تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه در اولین دیدار خود در جام جهانی زیر 17 سال به مصاف برزیل مدعی اصلی این مسابقات از گروه C رفت.

شاگردان حسین عبدی در این دیدار در ورزشگاه 80 هزار نفری جاکارتا با قضاوت سلوین برون (هندوراس) به مصاف برزیل رفتند که برزیل با 18 حضور و کسب 4 عنوان قهرمانی خود را مدعی اصلی نشان داده است.

اولین خطر جدی این دیدار را وینگر برزیلی در دقیقه 6 با اختلاف کمی رقم زد. برزیلی ها در ادامه با چندین حمله روی دروازه ایران اقدام به گلزنی کردند اما این حملات به دفاع به موقع مدافعان ایران ختم نشد. در این نیمه برزیلی ها با شوت از راه دور و استفاده از فضاهای موجود بین مدافعان ایران سعی در گلزنی داشتند.

خطرناک ترین صحنه نیمه اول به دقیقه 26 این دیدار برمی گردد. جایی که آرشا شکوری توپ مهاجمان برزیلی را روی خط دروازه قطع کرد تا بازی مساوی بماند. پس از اینکه این تیم در دقایق ابتدایی موفق به گلزنی نشد، کادر فنی برزیل سعی کرد برنامه حمله خود را تغییر دهد و حسین عبدی در آن سوی زمین از بازیکنانش خواست تا بهتر بازی کنند و تمرکز خود را حفظ کنند.

تلاش برزیل در دقیقه 28 به گل رسید و ارسال کرنر لوکاس کامیلو با ضربه دقیق و زیبای رایان ویتور به گوشه دروازه ایران رفت تا برزیل با برتری یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در نیمه اول توپ راست در بالای خط حمله تیم ایران به اسماعیل قلی زاده نرسید و او در 45 دقیقه ابتدایی نتوانست توپ را به دست بیاورد یا در محوطه جریمه برزیل قرار بگیرد. وقتی بازی به لحظات پایانی نیمه اول نزدیک شد، فشار تیم برزیل با برخورد توپ به ابوالفضل، مدافع کشورمان کافی بود تا بازی دو بر صفر شود تا برزیلی ها راهی رختکن شوند. با مزیت

در نیمه دوم و در دقیقه 54 شاهکار شاگردان حسین عبدی آغاز شد و یعقوب برآگاهی موفق شد دروازه برزیل را باز کند تا اختلاف را به حداقل برساند. این گل باعث افزایش روحیه تیم ایران شد و شاگردان عبدی حملات خود را مقابل قهرمان جهان تشدید کردند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با فریادهای خود از کنار زمین بازیکنانش را جلو می برد. بازی متفاوت ایران در نیمه دوم باعث شد که قهرمان جهان برای دقایقی به سمت دروازه ایران حمله نکند و عمدتا سعی در دفع حملات ایران داشته باشد.

در دقیقه 68 شروع بی نقص آرشا شکوری دروازه بان تیم ملی ایران کافی بود تا طاهری توپ را از پشت مدافعان برزیلی عبور دهد و با ضربه ای چالش برانگیز گل دوم ایران را به ثمر برساند تا بازی 2-2 شود. شاهکار ایران در این دیدار تمام نشد و طاهری در دقیقه 73 با دید بسیار خوبی اسماعیل قلی زاده را در موقعیت گل قرار داد و همین کافی بود تا هنر ایران در جام جهانی در کمتر از 17 سال تکمیل شود.

برزیلی ها که از بازگشت ایران غافلگیر شده بودند، تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند تا دوباره به بازی بازگردند، اما شاهکار ایران بعداً با پیروزی 3 بر 2 مقابل برزیل تکمیل شد و یکی از شگفتی های این رقابت ها را از آن خود کرد. محل. با این نتیجه انگلیس در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های ایران، برزیل و نیوکالدونیا در رده های زیر قرار گرفتند.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در ادامه دیدارهای خود در روزهای 23 و 26 آبان به ترتیب مقابل انگلیس و نیوکالدونیا قرار خواهند گرفت. هر سه بازی در ورزشگاه بین المللی جاکارتا برگزار می شود.

پیش از این و در همین گروه انگلیس موفق شد با نتیجه 10 بر صفر نیوکالدونیا را شکست دهد. در این دیدار نولهان آلبیت در دقیقه 46 از بازی اخراج شد تا انگلیس در ادامه بازی یک نفره شود.

ترکیب اولیه تیم جوانان ایران:

ارشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش علی، نیما اندرس، ابوالفضل زلیخایی، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق نیا، یعقوب براقه، ماهان صادقی، اسماعیل قلی زاده، ابوالفضل مردی.

مربی: حسین عبدی

ترکیب اولیه تیم جوانان برزیل:

فیلیپه گابریل، ویتور ریس، دا ماتا، پدرو لیما، سوزا، لوکاس کامیلو، سیدنی، رایان ویتور، لوران، دودو، الیاس نوگیرا

مربی: فیلیپ لیل

گروه بندی کامل این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: اندونزی، اکوادور، پاناما و مراکش

گروه B: اسپانیا، کانادا، مالی و ازبکستان

گروه C: برزیل، ایران، کالدونیا و انگلیس

گروه D: ژاپن، لهستان، آرژانتین و سنگال

گروه E: فرانسه، بورکینافاسو، کره جنوبی و آمریکا

گروه F: مکزیک، آلمان، ونزوئلا و نیوزلند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.