افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

379 نامزد انتخابات مجلس از فیلتر هیأت های اجرایی استان مرکزی عبور کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 125204
379 نامزد انتخابات مجلس از فیلتر هیأت های اجرایی استان مرکزی عبور کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع نامزدهای ثبت نام شده در انتخابات شورای اسلامی استان مرکزی ۱۱۳ نفر احراز هویت نشدند، ۲۵ نفر رد صلاحیت شدند و ۶ نفر دیگر انصراف خود را اعلام کردند. وی گفت: عدم تایید در استان مرکزی عمدتا به دلیل نقص […]

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع نامزدهای ثبت نام شده در انتخابات شورای اسلامی استان مرکزی ۱۱۳ نفر احراز هویت نشدند، ۲۵ نفر رد صلاحیت شدند و ۶ نفر دیگر انصراف خود را اعلام کردند.

وی گفت: عدم تایید در استان مرکزی عمدتا به دلیل نقص در برخی اسناد و مغایرت پرسشنامه های بارگذاری شده بوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات گفت: اقدامات مربوط به احراز صلاحیت داوطلبان در 6 حوزه کلان استان مرکزی به پایان رسیده و امروز (30 آبان) آخرین روزی است که باید نتایج آزمون ها اعلام شود. نامزدها و هیئت نظارت

در یکی از نظرات آمده است: 176 نامزد در حوزه های انتخاباتی اراک، کامیجان و خنداب 161 نفر ثبت نام کردند، 7 نفر رد صلاحیت شدند، 3 نفر احراز هویت نشدند و 5 نفر لغو اشتراک کردند.

وی گفت: 86 نفر در حوزه انتخابیه زرندیه ساوه ثبت نام کردند که از این تعداد 50 نفر صلاحیت خود را تایید کردند، 2 نفر صلاحیت خود را تایید نکردند، 33 نفر هویت خود را تایید نکردند و یک نفر انصراف داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: 62 نفر در حوزه انتخابیه خمین ثبت نام کردند که از این تعداد 24 نفر تایید صلاحیت، سه نفر رد و 35 نفر احراز هویت نشده اند.

نظری تعداد ثبت نام کنندگان در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان را 97 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 85 نفر تایید صلاحیت، سه نفر تایید نشدند و هویت 9 نفر تایید نشد.

وی گفت: در حوزه انتخاباتی خمین از مجموع 62 کاندیدای ثبت نامی، صلاحیت 24 نفر تایید، سه نفر رد و 35 نفر احراز صلاحیت نشدند.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات گفت: از حوزه انتخابیه شازند 65 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 40 نفر تایید صلاحیت، 2 نفر رد صلاحیت و 23 نفر تایید صلاحیت نشدند.

نظری گفت: 37 داوطلب در حوزه انتخابیه محلات و دیلیجان ثبت نام کردند که از این تعداد 19 نفر تایید صلاحیت شدند، هشت نفر رد صلاحیت نشدند و 10 نفر نیز احراز صلاحیت نشدند.

وی با اشاره به اینکه اکثر نتایج به کاندیداها و هیات نظارت اعلام شده است، افزود: افرادی که با بررسی ها مخالف هستند باید از فردا (یکشنبه) به مدت 4 روز و تنها از طریق داوطلبی سامانه که خدمات مددکاری است، اعتراض خود را ارسال کنند. شورای نگهبان اعلام کند که مدارک این افراد و صلاحیت آنها مجدداً در هیأت نظارت تنظیم و اعلام خواهد شد.

نظری گفت: افرادی که به دلیل عدم احراز هویت بخواهند خود را رد صلاحیت کنند می توانند درخواست خود را به صورت کتبی از فرمانداران پیگیری کنند مگر اینکه مواردی مغایر با موارد مطرح شده در بندها و تبصره های قانون انتخابات باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.