افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

سرلشکر موسوی: رژیم صهیونیستی در نبرد با مردم فلسطین شکست خورده است

  • کد خبر : 125137
سرلشکر موسوی: رژیم صهیونیستی در نبرد با مردم فلسطین شکست خورده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) ، به نام الاقصی. بزرگترین و بی‌سابقه‌ترین حادثه در تاریخ مردم فلسطین است و افزود: رژیم صهیونیستی هر چه بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و منازل مردم باشد، نمی‌تواند خسارات […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) ، به نام الاقصی. بزرگترین و بی‌سابقه‌ترین حادثه در تاریخ مردم فلسطین است و افزود: رژیم صهیونیستی هر چه بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و منازل مردم باشد، نمی‌تواند خسارات ناشی از عملیات طوفانی الاقصی را جبران کند.

فرمانده کل ارتش در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: طوفان الاقصی نقطه عطف و جهشی راهبردی در مبارزه برای آزادی فلسطین و فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی است. ایالات متحده و اسرائیل سال ها تلاش کردند تا مسئله فلسطین را عادی کنند. برخی از کشورها نیز همین نیت را داشتند، اما طوفان الاقصی همه نقشه های آنها را به هم ریخت.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دنیا ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکا را درک کرده است، خاطرنشان کرد: ماهیت وحشیانه استکبار جهانی برای همه مردم جهان ثابت شده است.

وی با بیان اینکه همه فرماندهان و معلمان وظیفه دارند وقایع غزه و جنایات استکبار جهانی را برای دانش آموزان بازگو کنند، افزود: همه مسئولان باید موارد غزه و جنایات استکبار جهانی را به دانش آموزان گزارش و تحلیل کنند. و کارکنان با تلاش فراوان تا بدانند که مدعیان دفاع از حقوق بشر امروز مردم مظلوم و بی دفاع غزه را می کشند.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه هر انسانی باید مواضع خود را در قبال جنایات رژیم صهیونیستی مشخص کند، تصریح کرد: همه افراد حق طلب باید اعلام کنند که طرف کدام طرف حق هستند یا طرفدار حق. طرف مردم مظلوم غزه یا طرف شر: دنیای استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی. با وجود اینکه تعداد زیادی از راست گرایان جهان از غزه حمایت می کنند اما مستکبرین جهان را محکوم می کنند و طرفدار حق هستند.

سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در این نبرد شکست خورده و به سرعت در مسیر انحطاط و نابودی حرکت می کند، خاطرنشان کرد: امروز با صدای بلند و صریح اعلام می کنیم که در دفاع از ملت فلسطین و در مقابل متحد جنایتکار هستیم. ایالات. . مردم غزه پیروزی شمشیر مظلومان را به همه نشان دادند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.