افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

60000 طرح نیمه تمام در کشور داریم.

  • کد خبر : 124988
60000 طرح نیمه تمام در کشور داریم.

به گزارش بازار، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در هجدهمین همایش مدیران هیئت های مرکزی و منتخب کشور، اظهار داشت: ساعت 14 کشور در شرایط سخت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار داشت. وضعیت . . شرایط، بنابراین ارزی برای کالاهای اساسی وجود نداشت، زیرا دولت قبل تمام ارز […]

به گزارش بازار، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در هجدهمین همایش مدیران هیئت های مرکزی و منتخب کشور، اظهار داشت: ساعت 14 کشور در شرایط سخت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار داشت. وضعیت . . شرایط، بنابراین ارزی برای کالاهای اساسی وجود نداشت، زیرا دولت قبل تمام ارز ویژه کالاهای اساسی در کشور را در 6 ماهه اول سال تمام کرده بود.

منصوری در خصوص تعداد جان باختگان بر اثر ویروس کرونا اظهار کرد: کشور در شرایطی قرار گرفت که روزانه شاهد جان باختن بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان بودیم. نهضت مدیریت کرونا، ساخت واکسن و آماده سازی کشور برای مقابله با اپیدمی کرونا، کار بسیار مهم و یک مدیریت جهادی واقعی بود.

رئیس نهاد ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود با موضوع تورم گفت: طبق اعلام مرکز آمار و بانک مرکزی با تورم نزدیک به 60 درصد دولت را تحویل می گیریم. کل حقوق یک سال دولت در 2 ماهه اول سال 1400 هزینه شده است، بنابراین اگرچه در شرایط فعلی کمبودهایی داریم، اما برای تحلیل درست باید دید از کجا آمده ایم.

معاون اجرایی رئیس جمهور مهمترین اختلاف کشور در بودجه را برشمرد و یادآور شد: در سال 1400 دولت با کسری 480 هزار میلیارد تومانی مواجه بود که متاسفانه امروز عده ای در دولت قبل با اعداد و ارقام این موضوع را تکذیب می کنند.

منصوری درباره اختلاف نظرها در حوزه انرژی گفت: همچنین در این زمینه مشکلات جدی وجود داشت که برخی از آنها همچنان پابرجاست. در حوزه برق نیز 22 هزار مگاوات کسری انرژی داشتیم که در خاموشی های مداوم مشهود بود.

با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ویژگی های دولت سیزدهم، بودن در کنار مردم و در میان مردم است که نشان دهنده متانت سیاسی حکومتی است که برای رسیدگی به مشکلات مردم به اقصی نقاط کشور سفر کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم از دامنه حکمرانی دوگانه در کشور کاسته شد.

منصوری با بیان اینکه جلوگیری از ورود جریان سکولاریسم به بدنه دولت یکی از دستاوردهای مهم دولت بود، گفت: کشور بن بست نیست و دولت در مسیر درستی حرکت می کند.

رئیس نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: وظیفه دولت خدمت به مردم است. در دولت سیزدهم اولویت ها تغییر کرده و به مسائل اصلی و مهم کشور پرداخته می شود.

منصوری تصریح کرد: امروز به لطف خداوند و با وجود تحریم ها روزانه شاهد فروش بیش از یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت مردمی تمام تلاش خود را برای رسیدن به قله پیشرفت کشور به کار می گیرد.

منصوری در خصوص سیاست خارجی متوازن دولت سیزدهم گفت: عرصه دیپلماسی بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب بر اساس سه کلمه کلیدی «عزت، درایت و راحتی» و مقوله سیاست خارجی است. ، «شرافت» منکر «التماس دیپلماسی چه در زبان» و چه در محتوا «و پرهیز از توجه به سخنان و تصمیمات مقامات دیگر کشورها» است.

رئیس نهاد ریاست جمهوری در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در سطوح مختلف به دنبال مردمی شدن دولت بوده ایم. دولت مدیریت خوبی بر روستا دارد. رئیس جمهور در میان مردم است و از مشکلات آنها آگاه است.

منصوری در خصوص پروژه های ناتمام در کشور گفت: متاسفانه پروژه هایی در کشور وجود دارد که بیش از 30 سال است که برخی از آنها رها شده است. برخی از برنامه های دولت قبل از منظر سیاسی تعریف و نقد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه در دولت سیزدهم مشکلات انجام نمی شود، بلکه حل می شود، تصریح کرد: اکنون 60 هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که تکمیل آن به 9 هزار همات (9000 میلیارد تومان) نیاز دارد. . البته دولت سیزدهم با روش های مختلف سعی در تامین منابع ویژه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام داشته و حرکت برای تکمیل این پروژه ها در همه زمینه ها با جدیت دنبال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.