افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

جدیدترین ترندهای سال 2024 با کتی که شما را شیک تر نشان می دهد. پیاز به معنی لایه لایه است

  • کد خبر : 124961
جدیدترین ترندهای سال 2024 با کتی که شما را شیک تر نشان می دهد.  پیاز به معنی لایه لایه است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به هوای سرد نزدیک می شویم و بسیاری از زنان و مردان لباس های زمستانی خود را از کمد بیرون می آورند. اما آن لباسی که کار اصلی مانتو است همان لباسی است که در گرما و سرمای زمستان ما را گرم نگه می دارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به هوای سرد نزدیک می شویم و بسیاری از زنان و مردان لباس های زمستانی خود را از کمد بیرون می آورند. اما آن لباسی که کار اصلی مانتو است همان لباسی است که در گرما و سرمای زمستان ما را گرم نگه می دارد و از همه هیجان انگیزتر است. چرا می گوییم عاطفه؟ زیرا با کت می توانید سبک لایه بندی را امتحان کنید. در تابستان، چون هوا بسیار گرم است، می توانید دو تکه لباس بپوشید، اما باید خیلی نازک و نخی باشند تا دچار گرمازدگی نشوند. اما این موضوع در زمستان کاملاً متفاوت است و دقیقاً برای سرد نشدن باید چندین لباس بپوشید که به خودی خود سرگرم کننده است. اما از طرف دیگر، به همان اندازه که اسپورت یک کت و استایل چند لایه جذاب به نظر می رسد، می تواند دشوار باشد زیرا قطعا همه چیز با همه چیز هماهنگ نیست و نمی تواند زیبا باشد.

کت ها علاوه بر اینکه یک بخاری عالی هستند، یک لباس فوق العاده شیک نیز هستند، اما نکته اینجاست که شما می دانید چگونه آنها را مدل دهید. در این مقاله قصد داریم دقیقا به این موضوع بپردازیم و یاد بگیریم که چگونه یک پسر جدید و جذاب با کت داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.

زیر کت چه لباسی بپوشیم؟

آنچه زیر کت خود می پوشید قطعاً با جایی که می روید ارتباط مستقیم دارد. یعنی اگر مثلاً به یک مهمانی یا یک جلسه رسمی دعوت شده اید، یک پیراهن رسمی یا پیراهن های همسان می تواند به عنوان لباس زیر جذاب باشد. فراموش نکنید که برای سبک های رسمی لایه بندی سبک مناسب نیست، اما هر چه کمتر باشد، زیباتر به نظر می رسد.

اما در عوض بیشتر وقت خود را در زندگی روزمره خود می گذرانید، پس باید بگوییم که در اینجا به راحتی می توانید شنل بپوشید و راحت خواهد بود. اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، باید بگوییم که پوشیدن ژاکت‌های گشاد یا پارچه‌های تنگ با تاپ یا ژاکت کش باف سبک زنانه می‌تواند خوب باشد. این استایل برای لایه های داخلی بسیار شیک است و از طرفی برای لایه های داخلی با انواع هودی، پیشبند، بادگیر، یقه اسکی، جلیقه با کاغذ یا پارچه های سایز بزرگ قابل استفاده است و ظاهری فوق العاده و زمستانی ایجاد می کند.

مانتو ترمه اصل.

چه شلواری با مانتو بپوشیم؟

وقتی می خواهید شلوار را برای ست کردن با مانتو در نظر بگیرید، باید رنگ کت و محیطی که می خواهید با آن بروید را در نظر بگیرید. در اینجا توصیه می شود از شلوار جین زنانه آبی یا مشکی استفاده کنید که همراه با کت می تواند استایلی رسمی، کژوال یا نیمه رسمی داشته باشد. ترکیب شلوار جین و کت انتخاب درجه یک برای ظاهر روزمره یا زمانی که به یک مهمانی خصوصی و دوستانه دعوت شده اید است. اگر هنر و جسارت استایل های مختلف را دارید، می توانید شلوار مناسب استایل خود را بپوشید که ظاهری متفاوت برای شما ایجاد می کند.

f324f4a6-2562-4ec9-a9da-325a22baaff1

یک سری مدل های راحت با مانتو.

– ترکیب مانتو با شلوار راسته یا مامان فیت که با تونیک تکمیل خواهد شد.

– استایل با کت که با شلوار مامانی و بلوز و جلیقه زیر مانتو بسیار جذاب به نظر می رسد.

– می توانید کت را با شلوار جین و بوت آل استار بپوشید که امسال بسیار مد شده است.

– کت را با ساق پا یا چرم ترکیب کنید تا با پنبه تمام شود. این سبک امسال به یک ترند تبدیل شده است و مورد پسند بسیاری از خانم های جوان قرار گرفته است.

43a92249-caa6-4b78-a576-f3a6e8fa4a90

چگونه کت را با دامن ترکیب کنیم؟

یکی از استایل های زیبا و متفاوتی که می توانید با کت داشته باشید، دامن زدن است. زیرا انتخاب کت و دامن مواردی هستند که در صورت انتخاب نادرست ظاهر شما را کاملا زیر سوال می برند و در صورت انتخاب صحیح ظاهری مجلل و زیبا برای شما ایجاد می کنند. دامن های این قسمت به سه دسته مینی، میدی و ماکسی تقسیم می شوند. دامن های کوتاه مدل هایی هستند که تا زانو می رسند. از طرفی دامن هایی که به وسط ساق پا می رسد و دامن هایی که مچ پا را می پوشانند دامن ماکسی می گویند. از طرفی مانتوهایی که در اینستاگرام و بازار می بینیم، علاوه بر طرح های متنوع، قد و سایزهای متفاوتی هم دارند. مانتوهایی که کوتاه هستند، مانتوهای میدی با قد متوسط ​​و مدل های ماکسی که بلند هستند را کت می گویند.

در انتخاب مانتو حتما به قد خود توجه کنید. مثلا دامن های کوتاه کوتاه با کت های میدی یا ماکسی بلند بپوشید.

یا اگر دامن های میدی متوسط ​​می پوشید، می توانید از هر سه قد بلند استفاده کنید.

و در نهایت وقتی دامن شما بلند و ماکسی است بهتر است کت های ماکسی را انتخاب کنید و از طرفی می توانید از کت های سایز متوسط ​​استفاده کنید.

30 مدل مانتو دامن دار 2018 (معرفی ست های کت و دامن) - کومدا





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.