افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

ثبت نام ابراهیم رئیسی در انتخابات خبرگان حوزه انتخابیه خراسان جنوبی!

  • کد خبر : 124934
ثبت نام ابراهیم رئیسی در انتخابات خبرگان حوزه انتخابیه خراسان جنوبی!

| ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۰:۲۰:۰۰ ابراهیم رئیسی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخاباتی خراسان جنوبی بود. به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسین بابایی به نمایندگی از رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ثبت کرد. پیش از این […]



|

۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۰:۲۰:۰۰

ابراهیم رئیسی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخاباتی خراسان جنوبی بود.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسین بابایی به نمایندگی از رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ثبت کرد.

پیش از این خبرآنلاین گزارش داده بود که رئیسی تصمیم گرفته بود از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کند، اما به دلیل کاهش آرای وی در پایتخت، به وی توصیه شد در این دوره برای خراسان جنوبی نیز نامزد شود.

در هفته‌های اخیر در محافل و تشکل‌های مرکزی اصولگرایان مطرح شده است که با توجه به عملکرد دو ساله دولت سیزدهم به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی و دیپلماتیک، از یک سو نارضایتی در افکار عمومی به وجود آمده است. و در بدنه اصولگرایان نسبت به عملکرد دولت از سوی دیگر و این نارضایتی ها عامل ریزش آرا در بدنه حامیان دولت و رئیس جمهور شده است.

افول «سازمان رای رئیسی» این سیگنال را به محافل اصولگرا داده بود که در صورت کاندیداتوری ریاست جمهوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخاب «حوزه انتخابیه» تهران یا خراسان جنوبی باید با وسواس و دقت بیشتری تصمیم بگیرد. .

از این رو اگرچه برنامه ریزی ها بر اساس حضور رئیسی در صدر فهرست اصولگرایان تهران برای مجلس خبرگان رهبری بود، اما امروز این احتمال منتفی شد و رئیسی ریسک کاندیداتوری تهران را نپذیرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.