افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چشمان شما با لنزهای تماسی بسیار جذاب تر می شوند، اما لنزهای تماسی چه رنگی هستند؟ رنگ را با پوست و موهای خود به این صورت اندازه بگیرید.

  • کد خبر : 124909
چشمان شما با لنزهای تماسی بسیار جذاب تر می شوند، اما لنزهای تماسی چه رنگی هستند؟  رنگ را با پوست و موهای خود به این صورت اندازه بگیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مد و زیبایی قطعا متفاوت است و با گذشت زمان و سال های مختلف تغییر می کند. استایل‌های زنانه و مردانه از لباس‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که می‌دانید برای خانم‌ها همیشه تکه‌های بیشتری دارند و ترکیب آن‌ها به همان اندازه دشوار است. مثلا مردی را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مد و زیبایی قطعا متفاوت است و با گذشت زمان و سال های مختلف تغییر می کند. استایل‌های زنانه و مردانه از لباس‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که می‌دانید برای خانم‌ها همیشه تکه‌های بیشتری دارند و ترکیب آن‌ها به همان اندازه دشوار است. مثلا مردی را دیده اید که شب عید با رنگ مو یا مدل ابرو مشکل داشته باشد و ذهنش مشغول باشد؟ نه! یا مثلاً هر دو تا سه هفته یکبار به زمان و هزینه نیاز دارید تا مژه ها و ناخن هایتان را درست کنید؟ نه، شما آن را ندیدید، اما خانواده ها نیز این مشکل را دارند. همه اینها به کنار، کجا می بینید که یک آقا برای سر کار یا مهمانی یا دانشگاه عینک رنگی بزند؟

البته حرکت در این حد نشان دهنده عدم اعتماد به نفس است و این خیلی خوب نیست، اما اگر در مکان و زمان مناسب استفاده شود چرا که نه، زیبایی پلاس می تواند بسیار جذاب باشد. شما قطعاً می دانید این مقاله در مورد چیست و باید بگوییم که موضوع واقعاً دشواری است و بسیاری از خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. بله، رنگ لنز انتخاب شده!

خرید کدام رنگ لنز انتخاب سختی است و در این مقاله قصد داریم نحوه انجام آن را بیاموزیم و با توجه به رنگ پوست و موی خود ایده آل ترین رنگ را بخریم.

رنگ لنز را با توجه به رنگ چشم خود انتخاب کنید.

لنز زیبایی محسوسی به چشمان شما خواهد بخشید، علاوه بر درخشش محسوس، تغییر جالبی را در خود مشاهده خواهید کرد. اگر رنگ طبیعی چشمان شما قهوه ای یا فندقی روشن است، می توانید با استفاده از لنزهای تماسی درخشندگی آنها را دو برابر کنید و در اینجا به لنزهایی با رنگ های گرم نیاز دارید، البته رنگ های کمی سرد و مات نیز بسیار به شما می آید. به عنوان مثال، انتخاب لنزهایی که رنگ خاکستری یا سبز ملایمی دارند، می تواند تغییر مثبت و قابل توجهی در چهره شما ایجاد کند.

7f154108-891d-4902-8c3a-dda9afe77f6a

البته لنزهای رنگی فقط مخصوص خانم هایی با چشم های تیره نیستند و گاهی آن هایی که چشم های رنگی دارند نیز دوست دارند با رنگ دیگری به ظاهر خود تنوع دهند. اگر چشمان سبزی دارید باید بگوییم که اقبال به خانه شما زده است زیرا خوشبختانه طیف وسیعی از رنگ ها را به دست می آورید که سبز روشن و سبز زمردی نمونه ای از آن ها هستند. این رنگ از لنزهای تماسی جلوه ای رویایی و جذاب به چهره شما می بخشد و باعث افزایش عمق و روشنایی چشم می شود.

باید بگوییم که شما چشم آبی ها گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید لنزهای رنگی دارید، اما باید بگوییم که طیف خاکستری تا سبز بهترین گزینه ممکن برای شماست.

بهترین لنزهای رنگی

خرید لنز رنگی با توجه به رنگ پوست.

داشتن رنگ پوست روشن می تواند در انتخاب لنز بسیار موثر باشد زیرا برای شما یک برگ برنده است و به راحتی می توانید انواع رنگ لنز را روی صورت خود ببینید و لذت ببرید. در این میان رنگ های خاکستری و آبی تغییر فوق العاده ای برای شما خواهند داشت. پوست روشن یک پس‌زمینه عالی برای رنگ‌های مختلف لنز است که می‌تواند مستقیماً به رنگ‌های فیروزه‌ای، بنفش و آبی-سبز باشد زیرا چشم شما را جلب می‌کند.

اگر پوست قهوه ای یا سبز دارید رنگ های فندقی، سبز، عسلی، خاکستری و آبی تیره از جمله رنگ هایی هستند که می توانند چهره ای فوق العاده برای شما بسازند. از طرفی رنگ هایی مانند سبز، بنفش یا فیروزه ای را توصیه نمی کنیم زیرا ترکیب خوبی با پوست گندمی یا سبز نیستند.

از طرف دیگر، رنگ پوست تیره می تواند گزینه های زیادی داشته باشد زیرا تقریباً همه رنگ ها به آن می خورند. در اینجا بادی گفت اگر می خواهید چهره خود را جذاب تر کنید از رنگ های قهوه ای، فندقی یا بنفش استفاده کنید و اگر می خواهید مردم شما را متفاوت ببینند بهتر است از رنگ های پاییزی غافل نشوید زیرا می توانند همه را متوجه چهره شما کنند. دهانت را بسته نگه دار! آبی را انتخاب نکنید

نحوه استفاده صحیح از کرم دور چشم

رنگ لنزها را با توجه به رنگ موهایتان به این صورت انتخاب کنید

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، رنگ مو نیز عامل مهمی در انتخاب رنگ لنز مناسب است. اگر موهای مشکی و تیره دارید، رنگ‌های سرد مانند آبی-خاکستری، نقره‌ای-خاکستری، سبز تیره، بنفش و بنفش می‌توانند برای شما عالی به نظر برسند.

اما اگر رنگ موهای شما قهوه ای و بلوند و به طور کلی روشن است، می توانید از رنگ های گرم مانند قهوه ای روشن، فندقی، سبز و عسلی استفاده کنید زیرا زیبایی وصف ناپذیری به شما می بخشد.

موهای صاف بلند





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.