افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

هزینه های یک قهرمان

  • کد خبر : 124906
هزینه های یک قهرمان

ماجرای جراحی کتف حسن یزدانی در بحبوحه رقابت برای انتشار بیانیه ای از سوی تیم های فوتبال سوژه داغ دنیای ورزش است. بحث از احتمال خداحافظی حسن یزدانی از تشک زرد طلایی کشتی آغاز شد، خبری که هواداران این مبارز و البته ورزش دوستان ایرانی را شوکه کرد. ماجرای جراحی کتف حسن یزدانی […]



ماجرای جراحی کتف حسن یزدانی در بحبوحه رقابت برای انتشار بیانیه ای از سوی تیم های فوتبال سوژه داغ دنیای ورزش است. بحث از احتمال خداحافظی حسن یزدانی از تشک زرد طلایی کشتی آغاز شد، خبری که هواداران این مبارز و البته ورزش دوستان ایرانی را شوکه کرد.






هزینه های یک قهرمان


ماجرای جراحی کتف حسن یزدانی در بحبوحه رقابت برای انتشار بیانیه ای از سوی تیم های فوتبال سوژه داغ دنیای ورزش است. بحث از احتمال خداحافظی حسن یزدانی از تشک زرد طلایی کشتی آغاز شد، خبری که هواداران این مبارز و البته ورزش دوستان ایرانی را شوکه کرد. به گفته کارشناسان کشتی، هنوز «کسی» پیدا نشده است که شانه اش را زیر چاقوی جراح بگذارد و بعد موفقیت هایش را تکرار کند. اما حسن یزدانی از نظر هوادارانش «کسی» نیست! برای آنها حسن یزدانی مبارزی است که توانایی تغییر هر قانون از پیش نوشته شده را دارد. اما ماجرای قهرمان جویباری جذاب تر از دیروز شد. او با وجود آگاهی از مصدومیت کتف خود در بازی های آسیایی حضور یافت. در کمال تعجب کارشناسان کشتی با این تصمیم او توانست به نوعی به پایان دوران کشتی خود برسد چرا که با تشدید این مصدومیت باید بر میدان زمین بوسه می زد. حسن یزدانی طبق انتظار به مدال طلا دست یافت. اما حالا مشخص شده که انگیزه او از این کار، تهیه «هزینه های مراسم عقد» بوده است! از آنجایی که طلای آسیایی یک میلیارد پاداش دارد، او با شانه آسیب دیده به هانگژو رفته است. صرف نظر از تصمیم عجیب حسن یزدانی، آنچه باعث تاسف است این است که پرافتخارترین کشتی گیر ایران برای چنین پاداشی از کشتی کناره گیری می کند.




۰