افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هزینه خرید جک ماشین چقدر است؟ / جدیدترین قیمت جک خودرو در بازار

  • کد خبر : 124795
هزینه خرید جک ماشین چقدر است؟  / جدیدترین قیمت جک خودرو در بازار

عنوان کوتاه اختصاصی; کد خبر: 97517 20 نوامبر 1402 ۷:۰ اقتصاد در این گزارش به بررسی قیمت های جدید انواع جک خودرو می پردازیم. یکی از ابزارهای ضروری برای تعمیر و تعویض لاستیک خودرو جک است. این دستگاه برای کارهای مختلفی از جمله تعمیرات در تعمیرگاه ها و تعویض لاستیک در مواقعی که لاستیک خودرو […]

عنوان کوتاه اختصاصی;

در این گزارش به بررسی قیمت های جدید انواع جک خودرو می پردازیم.

یکی از ابزارهای ضروری برای تعمیر و تعویض لاستیک خودرو جک است. این دستگاه برای کارهای مختلفی از جمله تعمیرات در تعمیرگاه ها و تعویض لاستیک در مواقعی که لاستیک خودرو پنچر یا پنچر می شود استفاده می شود.

برای بلند کردن اجسام سنگین به قدرت زیادی نیاز داریم. گاهی اوقات این اجسام و وسایل به قدری سنگین هستند که برای بلند کردن آنها به ابزار کمکی نیاز داریم تا بتوانیم تمام یا بخشی از دستگاه را از روی زمین بلند کنیم. این ابزارها انواع و مدل های مختلفی دارند که در زمینه ها و دستگاه های مختلف کاربرد دارند. به عنوان مثال برای تعمیر یا تعویض لاستیک خودرو به وسیله ای نیاز داریم که بتوانیم خودرو را از روی زمین بلند کنیم. ما به راحتی می توانیم با کمک جک ماشین این کار را انجام دهیم. با کمک چندین جک می توانیم ماشین را تعمیر کنیم.

جک ماشین چیست؟

یکی از ابزارهای ضروری برای تعمیر و تعویض لاستیک خودرو جک است. این دستگاه برای کارهای مختلفی از جمله تعمیرات در تعمیرگاه ها و تعویض لاستیک در مواقعی که لاستیک خودرو پنچر یا پنچر می شود استفاده می شود. وجود چندین جک خودرو به ما این امکان را می دهد که در موقعیت ها و شرایط مختلف از آنها برای رفع مشکل استفاده کنیم. جک ماشین وسیله ای بسیار کاربردی است که اشکال مختلف و متنوعی دارد که کار ما را بسیار راحت کرده و وزن بالایی را تحمل می کند. زیرا جک خودرو انواع مختلفی دارد و مکانیزم عملکرد هر کدام یکسان است و وظیفه بالابر را انجام می دهد اما ظاهر و نحوه استفاده از هر کدام متفاوت است. در زیر انواع جک خودرو، کاربرد هر یک، مکانیزم عملکرد و نحوه استفاده از انواع جک خودرو و همچنین معرفی قطعات تشکیل دهنده هر یک از جک ها را ارائه می دهیم.

انواع جک ماشین

جک خودرو انواع مختلفی دارد و در زمینه های مختلف تعمیر و تعویض لاستیک کاربرد دارد. انواع جک خودرو اعم از هیدرولیک، مکانیکی و … ساخته و فروش می شود. استفاده از جک ماشین یکی از عواملی است که در انتخاب شما تاثیر می گذارد.

قیمت جک ماشین جدید

در زیر لیست قیمت جک های بالابر موجود در بازار را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد. تیتر کوتاه را دنبال کنید.

طبق آگهی های اینترنتی جک خودرو CH-J 001 مدل CH-J 001 مناسب پراید 1 تن 272750 تومان قیمت گذاری شده است.

جک ماشین کامل ایساکو مدل 23601038 ظرفیت 1 تن به قیمت 615000 تومان به فروش می رسد.

همچنین جک سوسماری خودرو جاب مدل JAB-6617 2 تن ظرفیت دارد و 1780000 تومان قیمت دارد.

جک ماشین برقی JFE-2001 ظرفیت 2 تن 8.200.000 تومان.

جک سوزماری خودرو اسکای مدل کورسی ظرفیت 2.5 تن 2920000 تومان.

جک خودرو کامل مدل CH مناسب سمند 510070 تومان به فروش می رسد.

جک ماشین 1





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.