افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

گزارش معاریو از افزایش تکان دهنده خودکشی و اختلالات روانی در اسرائیل – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 124707
گزارش معاریو از افزایش تکان دهنده خودکشی و اختلالات روانی در اسرائیل – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در شرایطی که بیش از یک ماه از عملیات غافلگیرانه «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها می گذرد، اسرائیلی های رسانه ای با اذعان به ناگهانی هفتم مهرماه. عملیات حمله، گزارش داد که هزاران سرباز ارتش و خانواده هایشان شوکه شدند. بیماری های روانی و روانی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در شرایطی که بیش از یک ماه از عملیات غافلگیرانه «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها می گذرد، اسرائیلی های رسانه ای با اذعان به ناگهانی هفتم مهرماه. عملیات حمله، گزارش داد که هزاران سرباز ارتش و خانواده هایشان شوکه شدند. بیماری های روانی و روانی عمیقاً تأثیرگذار شده اند.

به گزارش رسانه های عبری شاخصدر “اسرائیل” ساکنان اشغالگر و سربازان ارتش همچنان با شوک روحی، آسیب های روحی و اختلالات روانی ناشی از عملیات 7 اکتبر دست و پنجه نرم می کنند.

این روزنامه فاش می کند: با شروع عملیات فلسطینی ها صدها سرباز در معرض وحشت «شنبه سیاه» (طوفان الاقصی) قرار گرفته اند و تعداد زیادی از سربازان برای مدت نامعلومی تحت مداوا و درمان قرار گرفته اند. در مراکز درمانی ارتش به دلیل شوک تکان دهنده ای که متحمل شده اند، برخی دیگر به مصرف داروهای روان درمانی روی آورده اند و برخی دیگر دست به خودکشی زده اند.

شاخص وی فاش کرد که وقایع «شنبه سیاه» (طوفان الاقصی) و جنگ غزه کارآیی سازمان سلامت روان در اسرائیل را مختل کرده است و به گفته سازمان صهیونیستی «بیمه ملی» تعداد بیماران مبتلا به این بیماری را مختل کرده است. بیماری های روانی بسیار بالاست تا کنون بیش از 13 هزار نفر مراجعه کرده اند و وزارت امنیت داخلی نیز 2000 نفر را از بیماری های روانی ناشی از جنگ گزارش کرده است و این ارقام تنها موج اول از وضعیت رو به رشد بیماران است.

در شرایطی که هزاران نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی منتظر دریافت خدمات پزشکی هستند. شاخص افشای محتوای تکان دهنده مکالمات تلفنی ساکنان شلوغ و بیماران جنگ اخیر، شکوه و عصبانیت مکرر آنها با موضوع “ارتش کجاست؟” یا “دولت کجاست؟” مطلع.

رژیم صهیونیستی برای سی و پنجمین روز متوالی حملات زمینی، هوایی و دریایی را در نوار غزه انجام داده است که گروه های مقاومت با تلاش ارتش اشغالگر برای نفوذ به نوار غزه و همچنین کشتار بیش از 1400 صهیونیست و اسیر مبارزه می کنند. 240 نفر در جنگ الاقصی خسارات سنگینی به صفوف خود وارد کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.