افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

نتانیاهو بین حماس و غزه مرز کشید

  • کد خبر : 124537
نتانیاهو بین حماس و غزه مرز کشید

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی با مقامات محلی شهرک های اطراف غزه که در پایگاه «کریا» در تل آویو برگزار شد، اظهارات فوق را بیان کرد. این مقامات در این دیدار از نتانیاهو خواستند که امنیت پس از پایان این جنگ را تضمین کند و تا «نابودی» آخرین […]

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی با مقامات محلی شهرک های اطراف غزه که در پایگاه «کریا» در تل آویو برگزار شد، اظهارات فوق را بیان کرد.

این مقامات در این دیدار از نتانیاهو خواستند که امنیت پس از پایان این جنگ را تضمین کند و تا «نابودی» آخرین نیروی مقاومت، آتش بس را نپذیرد.

نتانیاهو در پاسخ گفت که ارتش اسرائیل کنترل نوار غزه را حفظ خواهد کرد و آن را به گروه های “خارجی” تحویل نخواهد داد.

بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص، نتانیاهو گفت: پس از نابودی حماس، کنترل امنیتی کامل اسرائیل بر نوار غزه، از جمله خلع سلاح کامل، وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که هیچ تهدیدی از سوی نوار غزه علیه شهروندان اسرائیلی وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب پس از نفوذ اعضای جنبش حماس به شهرک های صهیونیستی از نوار غزه در روز 7 اکتبر که منجر به کشته شدن 1400 نفر شد، حمله زمینی و هوایی ویرانگری را علیه نوار غزه انجام داد. مردم و دستگیری حدود 240 صهیونیست دیگر.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در بحبوحه بحران انسانی، تعداد قربانیان نوار غزه به بیش از 11 هزار شهید و بیش از 27 هزار زخمی رسیده است که 40 درصد آنها را کودکان تشکیل می دهند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت که تعداد غیرنظامیان کشته شده در غزه نشان می دهد که چیزی به وضوح در عملیات نظامی اسرائیل اشتباه است.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس خواستار تشدید رویارویی با دشمن جنایتکار در کرانه باختری شد.

وی تاکید کرد: گردان های القسام شاخه نظامی حماس همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارند و روحیه نیروهای مقاومت در میدان نبرد بالاست.

حمدان تصریح کرد که مقاومت همچنان کنترل میدان را در دست دارد و اجازه نخواهد داد که اشغالگران در غزه باقی بمانند، بلکه آن را بیرون خواهند کرد یا در شن های خود دفن خواهند کرد.

همچنین باسم نعیم یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که تاکنون بیش از 11 هزار فلسطینی شهید و بیش از 27 هزار نفر مجروح شده اند و متأسفانه جهان از محکومیت و محکومیت کشتار بی دفاع ها دست برنداشته است. . کودکان و غیرنظامیان

وی با تاکید بر اینکه گذرگاه مرزی رفح باید گذرگاهی باز باشد از دولت مصر و کشورهای عربی خواست به واشنگتن فشار بیاورند تا رژیم صهیونیستی را مجبور به باز کردن گذرگاه های انسانی کند.

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که آنروا مسئولیت خود را در نوار غزه به ویژه در شمال آن رها کرده است.

نعیم تاکید کرد که مسئولیت کشتار هزاران فلسطینی در نوار غزه بر عهده دولت آمریکاست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.