افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
9

موانع زبانی بسیاری از آمریکایی های آسیایی را از مراقبت های بهداشتی خوب باز می دارد

  • کد خبر : 12452
موانع زبانی بسیاری از آمریکایی های آسیایی را از مراقبت های بهداشتی خوب باز می دارد

منو خانه بیمه درمانی و مدیکر اخبار ارجاع آزمون ها فیلم های دکتر پیدا کن مربوط به بیمه درمانی و مدیکر شرایط بیمه سلامت استفاده از مزایای شما تست های غربالگری گرفتن نظر دوم پرستاری در منزل کمک به پرداخت Rx بیمه سلامت و مدیکر اخبار منو موانع زبانی بسیاری از آمریکایی های آسیایی را […]


منو

موانع زبانی بسیاری از آمریکایی های آسیایی را از مراقبت های بهداشتی خوب باز می دارد

توسط کارا مورز

خبرنگار HealthDay

چهارشنبه، 28 دسامبر 2022 (اخبار هلث دی) – تجزیه و تحلیل جدید نشان می دهد که بسیاری از بزرگسالان بومی هاوایی/اقیانوس آرام، آمریکایی، آسیایی، ممکن است در دسترسی به مراقبت های بهداشتی و بیمه به دلیل موانع زبانی مشکل داشته باشند.

در یک گزارش جدید توسط موسسه Urban و با حمایت بنیاد رابرت وود جانسون، محققان دریافتند که بیش از 30 درصد از افراد این گروه در سال 2019 دانش زبان انگلیسی محدودی داشتند. این میزان مشابه با بزرگسالان اسپانیایی تبار بود، اما متفاوت‌تر بود. ارتباطات زبانی ممکن است برای این گروه چالش برانگیزتر باشد.

در حالی که اکثر بزرگسالان اسپانیایی تبار در ایالات متحده به اسپانیایی صحبت می کنند، بزرگسالان بومی هاوایی/اقیانوس آرام (AANHPI) در همان شرایط به زبان ها و لهجه های متنوعی صحبت می کنند.

جنیفر هیلی، یکی از همکاران ارشد تحقیقاتی در این زمینه گفت: «این یافته‌ها نیاز به دسترسی بیشتر به زبان برای این گروه در محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی و هنگام ثبت‌نام و تمدید پوشش بیمه سلامت را نشان می‌دهد – به‌ویژه وقتی برخی از حمایت‌های پوشش بهداشتی مرتبط با بیماری همه‌گیر منقضی می‌شوند.» موسسه شهری.

هیلی خاطرنشان کرد که کمیسیون مشورتی کاخ سفید در مورد آمریکایی های آسیایی، بومیان هاوایی و جزایر اقیانوس آرام در حال بررسی توصیه هایی در مورد دسترسی برای افرادی در این جامعه با مهارت محدود انگلیسی است.

هیلی در بیانیه خبری رابرت وود جانسون گفت: «علیرغم کلیشه‌هایی مبنی بر اینکه برخی از افراد AANHPI یک «اقلیت نمونه» هستند و با معایب مواجه نیستند، بسیاری از افراد در این جامعه با موانع متعددی روبرو هستند که می‌تواند دسترسی آنها به بیمه سلامت را کاهش دهد.

یافته‌های دیگر شامل این است که 15 درصد از بزرگسالان آسیایی آمریکایی در خانواده‌ای زندگی می‌کنند که در آن همه اعضای 14 سال و بالاتر، تسلط محدود به زبان انگلیسی را گزارش می‌دهند.

میزان مهارت محدود انگلیسی در میان زیر گروه های مختلف AANHPI متفاوت است. به عنوان مثال، این نرخ‌ها برای بزرگسالان بومی هاوایی/اقیانوس آرام حدود 12 درصد است، اما برای بزرگسالان چینی، بنگلادشی، ویتنامی، نپالی و برمه‌ای، بسیار بالاتر، 40 درصد است.

این تجزیه و تحلیل نشان داد کسانی که مهارت محدودی در زبان انگلیسی دارند، به احتمال زیاد شهروند ایالات متحده نیستند و درآمد کمتر، تحصیلات کمتر و نرخ بیمه بالاتری نسبت به افراد مسلط به زبان انگلیسی دارند.

جینا هیجاوی، افسر ارشد برنامه در گفت: «از آنجایی که سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی شناسایی می‌کنند و برای رسیدگی به محرک‌های سیستمی نابرابری نژادی تلاش می‌کنند، واضح است که منابع باید از نظر فرهنگی مناسب و از نظر زبانی پاسخگو باشند تا دسترسی به پوشش و مراقبت برای افراد با مهارت محدود انگلیسی را بهبود بخشند.» بنیاد رابرت وود جانسون

“مقامات ایالتی و فدرال باید منابع فرهنگی و زبانی پاسخگو را توسعه دهند و هدف قرار دهند تا اطمینان حاصل شود که افراد بیشتری از جمله افرادی که [limited English proficiency] حجاوی در این بیانیه گفت: این فرصت را دارند تا سلامت خود و جوامع خود را بهبود بخشند.

اطلاعات بیشتر

KFF بیشتر در مورد نابرابری در بهداشت و مراقبت های بهداشتی است.

منبع: بنیاد رابرت وود جانسون، انتشار خبری، 13 دسامبر 2022



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=12452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.