افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پیگیری مطالبات مردم در شهرهای کردستان امید آفرین است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 124514
پیگیری مطالبات مردم در شهرهای کردستان امید آفرین است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی، بعدازظهر جمعه در مراسم افتتاح پارک چهار هکتاری لوان منطقه اسلام آباد.بهتر شو) حضاروی تصریح کرد: اتفاقات خوبی در زمینه رفع مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان های کردستان افتاده که زمینه ایجاد امید و ارتقای اعتماد مردم را فراهم کرده است. حل مشکل آب شرب شهر سنندج، افتتاح […]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی، بعدازظهر جمعه در مراسم افتتاح پارک چهار هکتاری لوان منطقه اسلام آباد.بهتر شو) حضاروی تصریح کرد: اتفاقات خوبی در زمینه رفع مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان های کردستان افتاده که زمینه ایجاد امید و ارتقای اعتماد مردم را فراهم کرده است.

حل مشکل آب شرب شهر سنندج، افتتاح فرودگاه سقز، خط ریلی همدان سنندج، رفع تنش آب در بانه، افتتاح چندین مگا پروژه وی در سطح استان به اقدامات برجسته دولت در استان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از پروژه های مختلف و پاسخگویی به مطالبات مردمی که بیش از چندین دهه بر زمین مانده بود، کار بسیار ارزشمندی است. منبع اقدامی که مردم با استقبال باشکوه رئیس جمهور و هیئت دولت از آن تشکر کردند.

شهردار سنندج با اشاره به تاکید شورایاران مبنی بر توجه به مناطق کم برخوردار در تخصیص بودجه، گفت: مدیریت شهری در این مدت از تمام توانمندی هایی که دارد برای رفع مشکلات مردم استفاده کرده است.

رشیدی افزود: نگاه شهرداری در این دوره محله‌گرایی و توجه به مناطق محروم است و در این راستا پروژه‌های عمرانی و رفاهی متعددی در شرق و غرب سنندج تعریف کرده‌ایم و خدمات رسانی آغاز شده است.

وی بیان کرد: شیب فعالیت ها و خدمات رسانی در مناطق مختلف به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر سوق پیدا کرده و این امر رضایت خوبی را در بین شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: تعریض پل قشلاق سرپل سنجر خان تا میدان لشکر به طول 8.5 کیلومتر پهنه سبز و مسیر دوچرخه سواری و پیاده رو برای مردم محله اسلام آباد، شهر بعث و 17 شهریور ایجاد می کنیم.

شهردار سنندج افزود: در طول 13 سال اجرای پروژه احداث بلوار اسلام، 45 درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شد و در کمتر از یک سال، پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. Assistantboden ما آن را تمام می کنیم.

وی با بیان اینکه در این پروژه ها به نورپردازی و احداث مسیر دوچرخه سواری توجه شده است، اظهار داشت: ادعا نمی کنیم با اقدام ما تمام مشکلات شهر حل شده است، بلکه می گوییم با تکیه بر تصمیم گیری صحیح و همکاری و همدلی. در تیم مدیریت شهری توانسته ایم اقدامات موثری در توسعه شهری انجام دهیم و این روند را با قدرت و سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به محرومیت کردستان و شهر سنندج از حضور واحدهای صنعتی بزرگ گفت: با هدف ایجاد توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های اشتغال برای جوانان توانمند و خلاق این شهرستان، اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری به ارزش چندین مورد. میلیاردی در دستور کار شورا قرار گرفته و شهرداری جانمایی شده و بسته های سرمایه گذاری زیادی آماده است و به زودی با حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی زمین برای بهره برداری از آن فراهم می شود.

شهردار سنندج همچنین به وضعیت اسفبار مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز که مراسم راه اندازی این پروژه را جشن می گیریم، دل ما از جنایاتی که در غزه و فلسطین به دست مردم در حال وقوع است ناراحت است. استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی کودکان، زنان و مردان در کشور فلسطین قلب هر آزاده ای را به درد می آورد و توقف کشتار در این کشور مسلمان به مطالبه ای همگانی در میان همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کودک کش نزدیک است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این غده سرطانی در جهان و نجات مسلمانان بی گناه فلسطین و آزادی باشیم. قدس شریف.

پارک چهار هکتاری لوان در محله کامخوار بهتر شو سنندج در راستای توسعه فضای سبز و توزیع عادلانه خدمات در شهر سنندج در کمتر از چهار ماه اجرا شد و نکته مهم این پروژه توجه به توپوگرافی این پارک است که در نوبت است. و قابلیت دسترسی برای جامعه معلولین در تمامی سایت ها طراحی شده است.

این باغ 4 هکتاری بستری برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و خانواده ها است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.